Skip to main content

نمونه ای ازشرم آورترین مطالبی

نمونه ای ازشرم آورترین مطالبی
بهمن موحدی(بامدادان)

نمونه ای ازشرم آورترین مطالبی که از سوی منفورترین گروه بیگانه گرای تاریخ ایران یعنی تجزیه طلبان مطرود گفته می شود :
«"تجزيه ايران باعث پيشرفت كشورهاي جدا شده از ايران خواهد گرديد از جمله قسمت فارسستان"» !!!!
تجزیه طلبان این نکته را خوب بدانند که ماموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم ضدایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی هم اینک با سوت و کف و خشنودی ازاینگونه اظهارات تان استقبال می کنند. ماموران بدنام وزارت اطلاعات آخوندی از تجزیه طلبان استفاده می کنند تا ملت ایران را بترسانند و از سرنگونی رژیم منصرف کنند.
اساساً حقی به نام ترویج تجزیه طلبی یا طرح موضوع تجزیه طلبی برای تارنماهای اپوزیسیون و یا هر رسانۀ دیگری وجود ندارد( استقلال طلب بودن با تجزیه طلب بودن از زمین تا آسمان تفاوت دارد، استقلال طلب به کسی می گویند که برای آزادی مردم و میهنش از چنگ اشغالگران خارجی مبارزه می کند، اما تجزیه طلب کسی است که

قصد دارد کشوری را که دارای مرزهای تاریخی و دمکراتیک است را تکه ، تکه کند. ایران دارای مرزهای تاریخی و دمکراتیک است و نتها هیچ سرزمینی را اشغال نکرده است بلکه در طول تاریخ بسیاری از سرزمین های خود را از دست داده است .) این موضوع پیش از اینکه به نظر خائنین تجزیه طلب مربوط باشد به قوانین بین المللی مربوط است. مطابق با قوانین بین المللی تجزیه طلبی از شنیع ترین جرایم در میان همۀ ملل شناخته می شود و هر نوع تبلیغ یا تهییج به منظور تجزیۀ کشور از جرایم سنگین است.
پس از سرنگونی رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی ، اگر تجزیه طلبان بخواهند از خلاء قدرت استفاده کرده و دست به شیطنتی بزنند ، به طور قطع هزینه های سنگینی خواهند پرداخت و چیزی جز نکبت و سرافکندگی و بدبختی برایشان باقی نخواهند ماند و مسئولیت بروز هرج و مرج و آشوب و خونهای ریخته شده متوجه تجزیه طلبان خواهد بود.