Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous
عنوان مقاله:
لیلا خانم وتفکرداعشی

سالام
این لیلا خانم اگر عکس اش را در این جا میگذاشت در حد سن اش جواب به او میدادم ، تا معنی ادب را به این مهاجر عراقی هندی تبار میدادم.
البته منظور من خدای ناکرده بی حرمتی به هندی ها نیست،

چون آنها در کشور خود نشان داده اند، که چطور میدانند با دموکراسی قانونمند هندوستان یک و نیم میلیاردی را مدیریت کنند، نشان داده اند که چه ارزشی در نزد مردم دنیا بدست آورده اند.
اینجا یک سئوال اساسی پیش می آید، که چرا این کوردهای هندی تبار از هندوستان بتوسط انگلیس به مناطق کوهستان عراق آورده شده اند؟
به احتمال زیاد نیم کاسه ائی زیر این کاسه است.
در مستعمرگی هندوستان حتما به هندوستان خیانت میکرده اند، در این باب باید بیشتر تحقیق شود.
اگردرهنگام خروج انگلیس این همیشه خائن در هندوستان باقی می ماندند، هندی ها همه اینها را قتل عام میکرده اند، که انگلیس برای استفاده از این عقب ماندگان در جای دیگر استفاده میکنند.
در ایران و در تورکیه و در عراق و در سوریه و جدیدا در آزربایجان اشغالی (ارمنستان) از این خائن ها استفاده میشود.
اگر تعدادی از این کوردها هنوز از مدنیت و از ادب حرف می زنند، فکر میکنم و بمن ثابت شده است ، که بیشتر برای فرافکنی و رد گم کردن است.
دولت ایران حدود 15 سالی است که عمدا تعدادی از این کوردها را به میادین تره بار تهران ریخته تا بتواند، این عقب مانده ها را در تهران مشغول کند، تا جوانان این عقب مانده ها به پژاک و کومله و داعش و پ ک ک نپیوندند.
شما ها که در خارج تشریف دارید، از یکی از اقوام نزدیک خود در این مورد میتوانید، تحقیق کنید، بی ادب ترین، پرروترین، شرورترین افراد تهران همین ها هستند.
نه ادب میشناسند، نه فرهنگ دارند، نه فهمی از سن بالاتر از خود و از زن و کودک میشناسند و هر روز در این میادین لاقل با ده ها نفر دعوا میکنند.
در آزربایجان غربی هم دولت ایران این عقب مانده را ول کرد تا شاید از مردم فهیم و با ادب آزربایجان غربی که زبانزد خاص و عام است، مدنیت و شعور و ادبی بیاموزند، با پررویی و با نمکدان شکنی کار کرده اند، که مردم آزربایجان دوست ندارند، سر به تن این مهاجران عراقی کورد باشد.