Skip to main content

از دیروز که این عکسِ‌ #حسن

از دیروز که این عکسِ‌ #حسن
نظرات رسیده

از دیروز که این عکسِ‌ #حسن_یزدانی پس از کسب مقام قهرمانی بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، مدام به این فکر می‌کردیم که چه حجم از تلاش، پشتکار، رضایت و حتی شکست و سختی پشت این چهره نشست

از دیروز که این عکسِ‌ #حسن_یزدانی پس از کسب مقام قهرمانی بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، مدام به این فکر می‌کردیم که چه حجم از تلاش، پشتکار، رضایت و حتی شکست و سختی پشت این چهره نشسته است.
بله. چهره‌ی واقعی موفقیت دقیقاً همین شکلی است. همین‌قدر پر از حرف و همین‌قدر پر از فراز و نشیب. همین‌قدر خسته و همین‌قدر زخمی. همین‌قدر عرق‌کرده و آسیب‌دیده.
نه مشابه تصاویر سانتی‌مانتالِ رتوش‌شده‌یِ فانتزیِ موفقیتِ اینستاگرامی. و نه به‌سان تبلیغات دوره‌های یک‌شبه ثروتمند شدن و موفق شدن یک‌روزه و میلیاردر شدن بی‌دردسر.
شاید بهترین تصویر این روزها از #موفقیت همین تصویر باشد. تصویری که باید آن را قاب گرفت، روی دیوار نصب کرد، هر روز و هر شب نگاهش کرد و امید گرفت. امید برای روزهای روشن. برای پیروز شدن در مقابل مشکلی که به‌تازگی در برابرش تسلیم شده بودیم.
تصویری تؤامان از سختی و رضایت، شکست و موفقیت. فراز و فرود. و این فاصله‌ی نزدیک پیروزی بزرگ حسن یزدانی بعد از شکست بزرگش، برای ما درس‌های زیادی داشت: درس تلاش، پشتکار و انگیزه...
.
عکاس: بن لووی