Skip to main content

● کامنت‌های پیشین کاربران تا 25 ژوئن 2022 برابر با 4 تیر 1401

کتاب صوتی
نوشته شده توسط: Anonymous

امروز مایل هستم پیشنهاد کنم که بجای خواندن این همه کامنت های بی حاصل توهین امیز که ناشی از شکست فکری گروه باسوادان این سرزمین است ،کتاب صوتی را در باره تاریخ ایران و ادبیات و داستانهای

تاریخی و اجتماعی گوش کنیم .اینکه ما زمانی که بودیم چه بودیم تو که بودی از کجا امدی کمکی بما نمیکند .اکنون چه هستیم ؟از قدیم گفته اند مرگ یکبار شیون هم یکبار. تکرار ویاداوری رنج اور تاریخ گذشته بی هیچ تدبیری برای اینده ما را چه سود ؟
نوشته شده توسط: تبریزی

لینک دانلود کتاب: "رفرم اجتماعی یا انقلاب" نوشته زنده یاد رزا لوکزامبورگ

http://revolutionary-socialism.com/wp-content/uploads/2020/09/rs-rosa-r…

نوشته شده توسط: کیانوش توکلی

بنظرمن رزیم تنها بخاطر ترساندن مردم ایران نبود؛ جامعه ایران باندازه کافی ترس زده است ؛ موضوع این بود که زنده یاد نوید افکاری پس از ماهها سکوت خانواده اش که از ترس رسانه ای شدن آنان

بنظرمن رزیم تنها بخاطر ترساندن مردم ایران نبود؛ جامعه ایران باندازه کافی ترس زده است ؛ موضوع این بود که زنده یاد نوید افکاری پس از ماهها سکوت خانواده اش که از ترس رسانه ای شدن آنان
که این هم بخاطر تهدید ماموران اطلاعاتی رزیم بود که به خانواده اش گفته بودند اگر موضوع نوید را رسانه ای کنید؛ مجازات سخت تری در انتظار برادران افکاری است . تنها پس از حکم اعدام بود که اولین بار مادر نوید افکاری در مصاحبه با بی بی سی از مردم جهان تقاضای حمایت کرد و موضوع بسرعت تا کاخ سفید هم رسید و یک کارزار بزرگ جهانی علیه اعدام نوید براه افتاد و موضوع تا راس هرم قدرت ایران یعنی علی خامنه ای کشیده شد و اگر توجه به فایل صوتی نوید بکنید ، بخوبی اشکار است که او طلب بخشش از رهبر و... نکرد بلکه دفاع او شخصی _سیاسی بود و نه تنها حکومت ایران را به چالش کشید بلکه جامعه جهانی را زیر سوال قرار برد و این اولین بار است که دولت المان سفر ظریف به کشورش را لغو کرد
توران و ارتش توران ارمنستان را به وحشت انداخته است
نوشته شده توسط: Anonymous

درامد نفت فارسستان از ۱۲۰ میلیارد به ۲۰ میلیارد $ رسید

https://www.youtube.com/watch?v=G-DafYucO5w

https://www.youtube.com/watch?v=PTrcQN0GMnw

https://www.youtube.com/watch?v=PTrcQN0GMnw

SON XEBER! 3 MİLYONLUQ TÜRK ORDUSU QARABAĞA GİRƏCƏK - İRƏVAN QORXU İÇİNDƏ..! SON XEBERLER, XƏBƏRLƏR
حکومت اسلامی فارس
نوشته شده توسط: Anonymous

مثل اینکه یک پهلوان اینترنتی بنام محسن کرده ظهور کرده. اما حقیقتن ان خط و نشان ها را که به غیر فارس ها کشیدی به قیافه هندی تبارت نمی اید . اما چرا پهلوان عبدول ستار دوشکی جواب این را نداده؟

من امروز این نوشته محسن کرده را دیدم اما نمی دانم اسم این نوشته ایشان را چه بگذارم؟
اما ترس و دلهره ایشان از اینده مملکتهای محروسه قاجار تورک را میتوان حس کرد اگر نگران نبود چنین واکنشی نشان نمی داد و از حالا اسلحه نمی کشید . این هم از عجائب زمان است کولی های هندی تبار که در زمان صفوی صابون می خوردند با کمک انگلییس یکشبه صاحب مملکت و دولت شوند . حالا نگران است این شرایط باد اورده داره از دست می رود.
محسن کرده . فقط کمتر از ۵۰۰ سال جمعیت طهران کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بود و ان زمان فارس ها از هند و افغانستان با زحمت توانسته بودند خود را توسط اسب. الاغ. قاطر به کرمان.یزد.خراسان برسانند و نمی دانستند طهرانی هم وجود دارد.
و این تورک ها بودند که در طهران زندگی می کردند اگر از پدر بزگتر هایتان بپرسید حتمن از این مسایل اطلا ع دارند
پس تو باید بگردی پیدا کنی که بچه کدام قصبه از هندوستان هستی.
ضمنن قیافه ات را با هندی هایی که دور و برت هستند یک مقایسه کن.
اما من نمی دانم کی از هندی تباران در ایران خواسته معذرت خواهی کنند تو هم فکر کردی واقعن یک ادم کامل هستی.
از این ببعد مرکز فارس های هندی تبار را باید خراسان و انطرف ها بنامید چونکه استان طهران را از فارس های هندی تبار پاکسازی خواهیم کرد و اسم استان طهران را پاک طهران خواهیم گذاشت البته بزبان تورکی.
فارس های هندی تبار صد سال است که اسلحه بدست تا زور داشتند کشتند ولی کاری نتوانستند پیش ببرند
اگر توانسته بودند تو محسن کردی الان اینجا خودت را پاره نمی کردی و از دهانت کف بیرون نمی زد.
به امید دیدار در خیابانهای طهران.
پاسخ به نقد بهزاد کریمی , علی رضا اردبیلی
نوشته شده توسط: Anonymous

به فراریان از زندان بزرگ کوبا نگاه کنید می‌‌گویند از پوچی ایدئولوژی میگریزند و به آمریکا فرار میکنند، این فیلم تا ۲ ساعت دیگر در دسترس خواهد بود

https://www.bbc.co.uk/programmes/m000mqgy

https://www.bbc.co.uk/programmes/m000mqgy

Cuban Dreams
Storyville Global

In a tiny remote Cuban fishing village, where the shops are empty and basic transportation is non-existent, everyone is utterly dependent on the sea and many have drowned trying to leave. This is the story of one young woman, longing for a better life, who has tried to escape before and now wants to try again.

https://iranglobal.info/node/80920
نوشته شده توسط: Anonymous

به کولی تبار محسن! و تاییدش
ارمنی ستون پنجم، این بار با لگد و اردنگی ایران را بدرود خواهی گفت. در مقابل تورکها که همیشه آقایتان بوده اند، دو باره سر تسلیم فرود خواهید آورد.
گر چه پر رو و گستاخ

تشریف دارید، انگار یادتان رفته در درباز پادشان تورک، برای خدمت گذاری در طویله، به کار گمارده می شدید.
اینبار ستون پنجم ارمنی هندی تبار، به همراه پانفارسها، نزد عموهایتان (ماهاراجای هندی) رحل اقامت خواهید گزید.
فئودالهائی که نسل اندر نسلتان را به بردگی جنسی کشیده مجبور به فرار از هندوستان کردند.
مردم تورک از این به بعد اجازه زبان درازی به نوکران اجنبی را نخواهند داد.
فارس و ارمنی کولیتبار به هندوستان.


قارا قارا قاقالار ....کلاغ های سیاه سیاه
نوشته شده توسط: lachin

ســـلام دوســـلار..
ترانه ای ازتورک های چین بنام ( قارا قارا قاقالار ....کلاغ های سیاه سیاه ..Qara Qara Qaghlar)...
https://www.youtube.com/watch?v=uJqwp4E2u60
بهترین ها را برایتان آرزومندم.

پس شعار فرهنگ 13 هزار ساله به کجا رفت؟
نوشته شده توسط: lachin

ســـالام دوســلار.
آقای تایید محسن کردی..
مثل اینکه در جمله آخری , شعار فرهنگ 13 هزار ساله پارسی یادتان رفت که بنویسید. امیدوارم از سال آینده این شعار تبدیل به فرهنگ 14 هزار ساله تبدیل شود. اهورا

مزدا پشت و پناهتان باشد.
قسم حضرت عباس و دم خروس...
نوشته شده توسط: lachin

ســـالام دوســـلار..
کاربری نوشته است که سی سال است که روزنامه نگاری میکند و در سایت های مختلف مقاله مینویسد و قلم او هرگز آلوده نبوده..با خواند کامنت ایشان عفت قلم او را فهمیدیم.

نوشته شده توسط: Anonymous

من این حرف محسن کردی را ماههاست که خواستم بگویم ولی نتوانستم آنرا بشکل جمله و متن درآورم
فرصت طلبی و بی منطقی و جهالت تجزیه طلبان آذری در آنجاست که عمدا ماست مالی و فراموش میکند که میخواهد هم از

آخور بخورد و هم از تربه . هم همکار شاه و آخوند بودند و هستند، و هم مملکت و جدایی و خیانت به ایران میخواهد
هم وزیر و بازجو و پاسدار و بسیجی و شکنجه گر و آخوند و ممبر نشین در درون ایران هستند ، و هم ایران و زبان فارسی و ملت ایران و تاریخ و فرهنگ و تمدن و مرزهای ایران را قبول ندارد. یعنی دچار بیماری شیزوفرنی هستندو دو شخصیت دارند و هم خر را میخواهد و هم خرما را و هم خدا را .
نتیجه -- با افراد بی منطق ناد ان فرصت طلب خائن تجزیه طلب آذری ،فقط باید در میدان نبرد و با مشت و لگد پاسخ داد. اردغان نشان داد که قره باغ را باید فراموش کرد چون سنی نمی خواهد شیعه آذری به آزادی برسد . برای اینکه پان ترک نفهم راسیست صلاخیت و بلوغ آنرا ندارد.
تنها امکان آذری تجزیه طلب راسیست خائن ،وجود این سایت برای توهین درمانی است ،تا این چند نفر خود را ارضاء کنند ،و اگر بزودی دست ایرانیان به اینها برسد، انتقام حتی منارههای سرگربه های جنوساید شده کرمان و خراسان را از آنان خواهند گرفت .
ترک به ترکستان !
ایران وطن اقوام ایرانی با اتوریته و هژمونی زبان و فرهنگ پارسی سوسیالیستی یا اهورایی است !
چشم بادامیهای نژاد زرد مغول باید در صورت شعار جدایی طلبی ،دستگیر و به مغولستان و اویغورستان ارسال گردند.
نوشته شده توسط: کیانوش توکلی

دوستان گرامی: محسن ؛ لاچین و سازاخ ؛ لطفا "بحث" را در همینجا پایان دهید ! کامنت این قسمت را می بندم

آقا سازاخ از نظر من شما مزدور بیگانه هستید
نوشته شده توسط: محسن کردی

من حتا مشکلی با جدایی طلبان ندارم. میگم میخوای جدا بشی ما اجازه نمیدیم. اسلحه بگیر دستت جدا بشو ما در مقابل جدایی بجز اسلحه نمی شناسیم. اینو هر ایرانی وطنپرستی به شما میگه و امر

پنهانی هم نیست. مشکل من اما با امثال شما و لاشین و بقیه نوکران اردوغان که با اسامی گوناگون اینجا معلق میزنین اینه که برای شماها جوک گفتن برای ترکها و ستم ملی و این چیزا مهم نیست. مهم ایجاد ولوله و شورش در ایران و از هم پاشاندن این کشور هست و برای همین هم برای تان مهم نیست که ولی فقیه و خلخالی و موسوی تبریزی که همه آدمکش هستند ترک هستند بلکه فقط این مهم است که به هر پشیزی آویزان شوید که مزودری خودتان را توجیح کنید. من سی سال است که در روزنامه و سایتها قلم میزنم و قلم من هرگز آلوده نبوده. اما برای شماها نوچه آقا شعبون این ادبیات از سرتون هم زیاده. برای شماها به عنوان یک مخالف ارزش قائل نیستم چون شرافت سیاسی ندارید. مرد نیستید شرافت سیاسی ندارید که مردانه و شرافتمندانه خواست جدا کردن آذربایجان را مطرح کنید و چون میدانید که آذری ها و ترکها در ایران در سیاست و اقتصاد حرف اول را میزنند و ثروتمند ترین و قدرتمند ترین مردمان ایران هستند کسی گوشش به حرف شما بدهکار نیست. لذا چاره ای براتون نمیمونه بجز این که بگید جدا بشید چون فاراس میگن ترکا خرن!! خواست جدایی یک خواست سیاسی و ملی هست. شجاع باشید بگید آقاجان ... شما فارسها خیلی هم بچه های خوبی هستین و مهربونین و عاشق ما ترکها. اما گور بابای شما و مهربونی هاتون. مرده شور ریخت خودتون و نفت تون رو ببره. ما دلمون جدایی میخواد . راست حسینی حرف دلتون رو بزنید. دیگه حرفهای بچه خرکن مثل این که ما داریم جدا میشیم چون فارسها به ما میگن ترک خر!! من در این مورد هم بارها با زبان ادب و نزاکت نوشته ام اما شماها مشکل تون این نیست. شماها ضد ایرانی هستید لذا دلیل و مدرک براتون مهم نیست. منطق براتون مهم نیست. میخواهید این کشور رو از هم بپاشید. مثلا همین جوک گفتن رو من بارها و بارها برای شما و آقای لاشی.. که احتمالا خود جنابعالی باشین گفتم که آغا..مگه کردهایی که خواهان جدایی از ایران هستند کسی براشون جوک ساخته که کرد خره که دارن جدا میشن؟ واقعا آدم باید خیلی خیلی خیلی خر و الاغ باشه که بخاطر این که براش جوک میگن اینقدر غیرتی بشه که همه امکاناتی که در یک کشور بزرگ براش فراهم هست رو بگذاره بخواد جدا بشه. خب این آدم خره دیگه.. اگه خر نبود که بخاطر جوک جدا نمیشد. باید یک مثال جهان پسند بیارید. مثلا این که به ما ستم ملی میشه و بخاطر ترک بودن حق شرکت در انتخابات، شورای شهر، استان، پارلمان و ریاست جمهوری نداریم. این حرف رو مثلا بهایی ها باید مطرح کنند که بهشون ستم ملی میشه. چون هیچ حقی در این مملکت ندارن. نه در ارتش و نه در ادارات و نه حتا حق کاسبی ندارن. اما تو بخاطر جوک گفتن میخوای جدا بشی و آدم بکشی و کشته بشی؟ باید خیلی خر باشی. ببین من توهین نمی کنم. دلیل میارم که چرا خری. این توهین نیست. پس رشتی ها که اینقدر صفت بیناموسی تو جوکها بهشون میبندن لابد بیغیرتن که دست به اسلحه نمیبرند جدا بشن بله؟ وانگهی.. اینقدر شماها خودتونو چس کردین که این مقام رو در جوکها از دست دادید. امروز جوکهایی که سابقا برای ترک ها گفته میشد با سیاستهای حکومتی از طریق تلگرام و کانالهای جوک و غیره منتقل شد به لرها. خب.. حالا کدام لر خواهان جدایی شده؟ میدونی چرا لرها جدایی نمیخوان؟ غیرت ندارن؟ نه... برای این که مثل جنابعالی باورشون نمیشه که با جوک تبدیل به خر شده اند. خود تو هم چنین باوری نداری که با خر خواندن ترکها خر شده باشی. اما اینو کردی پیراهن عثمان و همراه همپالکی های نوکر اردوغان هی قال میکنین و مظلوم بازی در میارین که آی فارسا به ما میگن ترک خر. مهم نیست ما چقدر زور بزنیم با زبان نیک و یا بد، در شما اثری نداره. شما مزدور هستید همین. مزدور که نمیاد با من حرف منطق بزنه بلکه ماموریتش رو انجام میده. شما آرزو دارین که از زبان یک فارس بشنوید که ترک واقعا خره! که هرگز چنین چیزی رخ نمیده. لذا آرزوتونو بگور میبرید که ایرانیان از ترک و فارس و آذری و بلوچ بخاطر مزخرفاتی که یک شاهی ارزش نداره بخوان بجون هم بیافتن. تو اگر میدونستی که حرفات در میان ترکها در رو داره سالها قبل همه رو تیر کرده بودی و بسیج کرده بودی و از ایران جدا شده بودی. خودت میدونی که چنین چیزی رخ نمیده. اما خب.. حقوق میگیری برای ایجاد بلوای اینترنتی و شغلت هست و مزدوری و خیانت رو شیو ه زندگیت کردی. صحبت کردن با ضد ایرانی باید با فحش باشه نه ادبیات شعبون بیمخ ما.. ادبیات آقا شعبون در باره شماها از سرتون هم زیاده. لذا برای هرکسی چسناله ادبیات میکنی واسه ما نکن.. حریف نمیشی.
سایت مخالف هر گونه نژادپرستی است!
نوشته شده توسط: تبریزی

روشن نیست حاج سیدعلی کانادائی که انبوهی از دشنام ها و ناسزاها را در "صفحه شما" درباره فارس ها می نویسد چرا در ایران گلوبال به مدیریت کیانوش توکلی فارس نژاد و فارس تبار و فارس زبان نویسندگی می کند؟

خانم معلم اجازه
نوشته شده توسط: Anonymous

خانم اذرلی بی زحمت شعر ( علی ای همای رحمت )را تفسیر ونظر خود را در باره این شعر ارتجاعی ضد ایرانی بنویسید .ایا یک عرب وحشی بیابان گرد ارزش این همه تقدیر را دارد که مانند قاشق نشسته وارد ادبیات شود ؟

حکومت اسلامی فارس
نوشته شده توسط: Anonymous

مادام کتایون اذرلی. اگر شما تورک هستی که هستی این چرت و پرت ها چی هست سایت را پر می کنی؟
سرزمین تو توسط فارس های هندی تبار بکمک انگلیس روباه صفت اشغال شده . زبان مادریت .فرهنگت.اقتصاد تو در سرزمین

هزاران ساله مادریت را از بین برده اند نابود کرده اند . ملت تو را تحقیر کر ده اند . حالا شما برای ما شعر و غزل می خوانی و از شاهنامه می گویی؟ ان غیرت وشرف تورک تو کجاست؟ چرا اسیمیله شدی؟ چرا خودت .مغرت. زبانت را به فارس ها فروختی ؟
از فارس ها چه انعامی چه جایزه ای گرفتی که ملت خود را فروختی؟
ایا نمی بینی فعالان تورک در زندانهای فارس های هندی تبار شکنجه شده ناخنهای دست و پایشان را می کشند؟
از پا از سقف اویزان می کنند. شلاق روزنانه شده دسر انها .
پس سهم تو در این مبارزه علیه اشغالگران سرزمینت توسط فارس های هندی تبار چیست؟
زمان شعر و غزل و شاهنامه خوری و از الت فرطوسی یا خر طوسی اویزان شدن تمام شده.
مواضب خودت باش. مرسی
بوکسور / مشت زن روسی، با مارش اردوغان وارد نبرد شد تا توده ای‌ها و پیک نتی‌ها و کمونیست‌ها خرسند
نوشته شده توسط: Anonymous

و تو چقدر ذلیل هستی‌ که پیش یک مشت شاهنامه خوان، هویت خودت را انکار میکنی‌

https://www.youtube.com/watch?v=pli_8L8g5_w

RUSLARA ERDOĞAN MARŞI DİNLETTİ.

طلای سیاه، دیگر طلا نیست , علیرضا صلواتی ( تابوت مرگ اقتصاد‌های نفتی‌ خاورمیانه را آماده کنید )
نوشته شده توسط: Anonymous

تحلیل آخر هفته > همه فاکتور‌ها در خدمت منولوگ و تک صدا ئی فارسستان در استراتژی کلان به کار گرفته شده بودند و کسی‌ به تو ابله نگفت دنیا و اقتصاد و امور آن، منولوگ را بر نمیتابد و تحولات چند بعدی هستند

زبان فارسستان، شعر بود و شعر خیابان یک طرفه است، شاعر درکی از دیالوگ ندارد، ۳۰۰ کلمه به شاعر احمق بدهید تا شاهنامه دیگر بسراید، زبان که توان ظرفیت سازی برای دیالوگ را ندارد در میدان عمل و بستر و کف جامعه، احزاب به وجود نمی‌‌آید. با این زبان، متحد شما، مثل خودتان، منزوی است، مگر زبان عقل و محاسبات تو ابله، با زبان دیپلماسی فرق دارد، پس چرا ارمنستان منزوی، بزرگترین متحد توست؟ در بعد اقتصادی، فارسستان را با عایدات مفت به وجود آوردند، اقتصاد نفتی‌ نیز تک بعدی است، اینک فارسستان تک بعدی، در دنیای چند قطبی که در دوران گلوبالیست‌ها مانند رگ‌های بدن ارتباطات چند بعدی بین چند قطب را به حداکثر رساند در درون چاه جمکران به دور خود می‌‌پیچد، جامعه شناسش مهرداد درویش پور است که فتوا صادر می‌کند پسا ساختار گرا ئی تلفیق و امتزاج کل و جز است بدون دریابد فارسستان از همان ابتدا جز بود و فاکتوری به نام کل ندارد، کمونیست فارسستانی دنیز ایشچی است که از اشتغال به سبک تعاونی بالای منبر حرف می‌‌زند بدون اینکه دریابد تحولات جوی و اقلیمی و خشکی و بی‌ آبی‌ و پایان دوران اقتصاد‌های نفتی‌ فقط """ تکنولژی انرژی‌های سبز و اقتصاد حول آن را """ میدان عمل خواهد داد، در همین آمریکا که من نشسته‌ام دود آتش کلیفرنیا آسمان را چنان دگرگون کرده که انگار آخر زمان است، تازه اینجا آمریکا است، تصور بکنید این عطسه در هند یا افریقا یا جای دیگری بود بدون شک جلوگیری از تشدید آن نیز، موانع زیادی می‌‌داشت >> آخر کلام >> فارسستان با حمله به جوامع تورک، که بیشترین میزان روحیه کار افرینی در جوامع خاورمیانه را دارند، تیشه به ریشهٔ خود زد، در پایان دوران اقتصاد‌های نفتی‌، بدون شک کارخانجات جوک سازی فارسستان که با عایدات مفت نفت تاسیس شدند، امروز فقط بقای فارسستان را تهدید خواهند کرد >> فراموش نکنید تنها فارسستان عایدات مفت نفت را در دنیا، صرف تاسیس کارخانجات جوک سازی، برای لهجهٔ دیگران کرد >> همان توو که این تنها فارسستان بود که نظریه کذا ئی آریا ئی را خرید و تورک و عرب زیر بار چنین مزخرفاتی نرفتند

https://www.youtube.com/watch?v=FdutuHV-fjo

Yunan Milletvekili; Türkiye Süper Güç! Karşı Koymamız İmkansız!


https://iranglobal.info/node/80958 طلای سیاه، دیگر طلا نیست , علیرضا صلواتی ( تابوت مرگ اقتصاد‌های نفتی‌ خاورمیانه را آماده کنید )
حکایت پان ترک ها همان حکایت روی زیاد و سنگ پای قزوین است
نوشته شده توسط: Anonymous

آیا امیرکبیر یا قائم مقام فراهانی که به فرمان شاهان همیشه دست به شمشیر و همیشه در حرمسرای ترک قاجار کشته شدند وطن پرست و حافظ منافع ملت ایران نبودند؟

جواب من به تحریف کنندگان تاریخ.
نوشته شده توسط: Anonymous

سالام
بازهم میخواهید به مردم ایران خیانت کنید.
مطالب مختلفی میفرستید،
اما و ولی های زیادی دارند.
جای پرسش هازیاداست.
اکثرمقالاتی که میفرستید ومیخوانید،یکطرفه هستند.
بااین یکطرفه نوشتن بجایی

نخواهیدرسید.
کسانیکه مقاله نوشته ودوست دارند،روشنگری کنند،صفحه تاریک تاریخ رانمی نویسند.
اماها واگرهای واقعی رامخفی میکنند،
اینهاهمدستان وجاهلان سیاه تاریخ هستند.
بلی قرن هیجده ونوزده درتمام دنیا قرن تلاش بود،وقرن رسیدن به پیشرفت وترقی بود.
ولی عامل هاراباید دانست ،که چه کسانی وچرا نگذاشتند،ایران راه ترقی راطی کند!!
این هارابایددرست نوشت ،
قرن بیستم قرن دست یافتن کشورهابه بالاترین قدرت ها بود،چی شد؟قدرت نیافتن ما چه دلیلی داشت؟
ثروت های ماچی شد؟که مادراین قرن ازدنیا عقب ماندیم؟ونتوانستیم راه ترقی را همزمان بادنیا
طی کنیم؟
کی نگذاشت؟کی هاثروت مارابتاراج بردند؟
کی هابه تاراج کنندگان واجانب کمک کردند؟
چرااینهارانمی نویسید؟
کی ها باتاراج کنندگان همکاری کردندوزمینه تاراج رافراهم کردند؟
تاصدسال پیش درآمریکا،روسیه،چین،فرانسه وانگلیس ووو...مردم درشکه سوارمیشدندوباگاری بارشان راجابجامیکردند،
چرااینها رانمی نویسید؟ چه کسانی عامل استعماربودند؟
چه کسانی قراردادهای استعماری باانگلس وآمریکاوروس وفرانسه بستند؟
چه کسانی منابع ایران رابه انگلیس وغیر واگذارکردند؟چرااینهارانمی نویسید؟
بدبختی باروی کارآمدن رضاشاه بتوسط انگلیس وفراماسیونی شروع شد،
همان ناصرالدین شاه همزمان بااروپا صنعت وتکنولوژی راواردایران کرد.
مدرسه دارالفنون راهمزمان درتهران ودرتبریزایجادکرد،ولی میرزارضای کرمانی ماسون انگلس ترورش کرد.
همان مظفرالدین شاه بهترین قوانین مشروطه راامضاء کرد.ولی روشنفکرنماها ومتحجران همزمان درمجلس ودرمناطق همه جارابفرمان اربابان غربی وشرقی (روس وانگلیس)به آشوب کشاندند.
ناصرالدین شاه بتوسط امیرکبیراگرکاری بود،کرد،چرابنام امیرکبیرمی نویسید؟
امیرکبیر بتوسط انگلیس وباتوطئه عوامل آن بقتل رسید،چرا واقعیت هارادرست نمی نویسید؟
فراماسیونها ورضاشاه ومحمدرضاشاه وپان ایرانیست های پان فارس قراردادهای استعماری رابه ایران
تحمیل کردند،چرااینهارانمی نویسید؟
پان فارسها واربابشان انگلیس ،وماسیونهای استعماری بخاطراینکه قاجارزیرباراین قراردادهانرفتند،باهم
ساخت وپاخت کردند،وخکومت تورک هابرداشته وحکومت بااین قراردادها بفارس هاداده شد.
دوران ترقی وپشرفت درزمان این پدروپسرسوخته شد،
چراتقصیروبی عرضگی وعقب ماندگی دوران خودرابه گردن گذشتگان می اندازید؟
احمدشاه بااینکه جوان بود،وقتی زیرباراین قراردادهای استعماری نرفت ،توطئه براندازی ماسیون وانکلیس وپان فارسیسم تکمیل شد.
احمدشاه درهمان جابه انگلیسی هاگفت کلم فروشی درسوئد بهترازاین پادشاهی است.
چرااینهاراننوشته ومردم را روشن نمی کنید؟
اگرتاریخ رامی نویسید ،درست بنویسید.
ازماست مالی کردن خیانت های پان فارسیسم ومردم راگول زدن چه فایده ایی برای شماهادارد؟
آیابازهم میخواهید،مردم راگول بزنید؟
این متن رابرای تحریف کنندگان تاریخ می نویسم ،تابدانندهمه درخواب نیستند.
ع.ب.تورک اوغلی 23/6/1399
قاجارها زیربارقراردادهای نفتی واستعماری نمی رفتند،
نوشته شده توسط: Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/ibrahimsavalan/1021
از قرار معلوم پیو فیلیپانی رونکنی؛ اندیشمند ایتالیایی تحقیقی با عنوان «سنت سلطنت مقدس در ایران» دارد که بسیار خوشآیند ذائقه همه ایرانگرایان (از سلطنت‌طل

(از سلطنت‌طلب تا جمهوری اسلامی) است و افرادی مانند پیروز مجتهدزاده سر هر بزنگاهی به این اثر بی‌ارزش ارجاع داده و کلی حال می‌کنند. این کتاب تلاشی برای اثبات تافته جدا بافته‌ بودن ایران است و اینکه ایرانیان چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام هیچ شباهتی به گروه‌های دیگر نداشته و هرچند مسلمانند ولی به دلیل اینکه شیعه وعارف هستند با دیگر مسلمانان زشتخوی تفاوت اساسی دارند. در ایران برعکس سایر ممالک پادشاهی مقامی مقدس و روحانی است و سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست و از ابتدای تاریخ تا انتهای آن پادشاهان و روحانیون بر جامعه حکمرانی خواهند کرد.

این تحقیق برای اثبات ادعای خود شواهد اثبات نشده‌ی بسیاری از ادیان میترایستی و زرتشتی زده و راه را با مزدایسم دوره داریوش هخامنشی ادامه می‌دهد که دین مزدا شاه را مامور خداوند در روی زمین معرفی می‌کند و مقامش را مقدس می‌شمارد. در این دین اهورامزدا دلبستگی به سرنوشت بشر را به وسیله دو مامور، در دو راه جدا از هم نشان داده است. روحانیون مامور راهنمایی بشر در زندگی معنوی و روحانی بوده و پادشاهی مقدس خداوند را در اداره زندگی مادی جهان یاری می‌کند. این کتاب علاقه ایرانیان به عرفان و تشیع را نیز دلیل جدایی ایرانیان از سایر مسلمانان در دوره اسلامی دانسته است.

این کتاب شاه اسماعیل را سمبل یگانگی شاه و روحانی ذکر کرده و بدون ذکر منبع ادعا می‌کند که شاه اسماعیل پس از فتح تبریز رجزخوانی کرده و گفته است که «من امروز به زمین فرود آمدم منم سرور و شاهنشاه. بدان به حقیقت که منم فرزند حیدر، منم فریدون، منم خسرو، منم جمشید و منم ضحاک، منم رستم پسر زال، منم اسکندر، سرّ اناالحق خفته است در این سینه‌ی من، چون منم حقیقت مطلقم و حقیقت آن باشد که من به سرانجام رسانم». از آنجا که توسل شاه اسماعیل به فریدون و جمشید و فارسیزه کردن تمامی تاریخ ایران بسیار خوشآیند ایرانگرایان بوده هیچ کس از این نویسنده منبع این ادعا را نخواسته که چگونه ایشان بعد از 480 سال از آن واقعه از رجزخوانی زیرلب شاه اسماعیل مطلع شده و تازه متوجه نشده‌اند که ضحاک مقابل جمشید و فریدون بوده و یک نفر همزمان نمی‌تواند در قامت هر دو ظاهر شود و اسکندر نیز یونانی بوده و ربطی به شاه ایران ندارد.

این مباحث درست پنجاه روز پیش از انقلاب بهمن، در کتاب دیگری با عنوان «ایران تحت پهلوی‌ها» نوشته جورج لنزوفسکی نیز تکرار شده و مردم این کشور بین دو گروه شاه و روحانی پاسکاری شده‌اند.
______
@ibrahimsavalan
اعدام در حکومت اسلامی توقف ناپذیر است، زنده باد انقلاب قهرآمیز!
نوشته شده توسط: Anonymous

فراموشاندن قضیه پناهیان مهمتر نبوده است؟

چرا کار به این جا کشید
نوشته شده توسط: Anonymous

عاملی شد برای فراموشاندن قضیه پناهیان

نوشته شده توسط: Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/Az_Sesi/5144
در قرن ۲۳ ق.م یکی از ۱۷ طایفه ای که ارتش آکاد در مناطق شمالی با آنها نبرد میکرد طایفه turki به رهبری Elşunail بود(به دلیل نبود حرف"چ" در نوشته های میخی واژه

میخی واژه اِلچی به صورت اِلشی نوشته شده است ودر قدیم لقب الچی به حاکمان ترک داده میشد).
Zeitschrift für Assyriologie. No, 44, 67-68. Berlin.

در ادوار بعدی و در کتیبه های آشوری در شاخه شمالی رود دجله شهری به نام turxu که متعلق به سوبارها بود نیز قید میشود.
Sarkisyan, 1989, 23-24.

اقوام "ترک" که پس از سرنگونی امپراطوری قوت وارد صحنه سیاسی شده بودند به همراه اقوام قوت، لولو، سوبار، کومان و سایر اقوام ترک با دولتهای آکاد-آسور، ایلام، کاسی، اورارتو و بابل وارد محاربه شده بودند.
کاوشهای باستانشناسی دانشمندان فرانسوی در سواحل رود فرات در سوریه آرشیو شاهی شهر ماری را نمایان ساخت. این کتیبه های گِلی دارای نوشته های میخی که در آنها نام قوم Turuk قید شده بود بیست سال بعد و از سال ۱۹۵۰،
توسط G.Dossin در آرشیو خبری موزه لوور به طور مکرر درج گردیدند. از علمای آزربایجان Z.Yampolski, Y.Yusifov, S.əliyarov، قوم turukku را ترک حساب کرده و هرچند نوشته اند که این اسم در منابع زبانی دیگر به اشکال
türük, török, turuk, türki
ذکر شده اند، اما به فرم نوستاری آن در منبع تکیه نکرده بلکه به
فرم turukkiیِ آن که به صورت اشتباه خوانده شده است تکیه کرده اند.
AT, 1994; 1996.
پس داده شد
نوشته شده توسط: Anonymous

ای ترک گستاخ مهاجر انچه نوشتی بخودت و همکاران ارزانی باد . بازگشت به دوران تحجر و باج گیری و ترویج شریعت خونریز شیعه پایان یافته است .درد شما ترکان شکست در جنگ اول و پایان قجر است ونه بیشتر.

امکان امتیاز دهی به مقاله و کامنت ها را دوباره فراهم کنید
نوشته شده توسط: Anonymous

جمهوری اسلامی و افرادی بیسواد و بی لیاقت وبی وطن و بی وجدان و ....که الان در ایران قدرت را با کمک ترک ها ی شیعه صفوی در داخل وترک های عثمانی در ترکیه و روس ها و چینی ها در دست دارند و ایران را ۴۱ سال

است که میدوشند باعث شده اند که دشمنان ایران که پان ترک ها از نامردترین نوع آن هستند امیدوار شوند که پس میشود دروغ گفت و آب را گل آلود کرد و قدرت را بدست گرفت. ایران گلوبال تنها سایتی است که به بهانه دموکراسی و بی طرفی و عدم وابستگی عده ای نامرد وسیاه باز یا بقول ترک ها ÜÇ KAĞITÇI را به میان ایرانیان وارد کرده و امکان امتیازدهی به مقاله و کامنت را هم برداشته که خاطرشان مکدر نشود.
دخول کشورهای استعماری درامورداخلی راتمام کنید.
نوشته شده توسط: Anonymous

سالام
من کلا بااعدام هرکسی مخالفم.
بازندانی کردن سیاسیون باهرتفکری مخالفم.آزادی کنترل شده رابرای همه یک حق قانونی میدانم.
هرکشوری قوانین خاص خودش رادارد.
هرچندکه قوانین ایران را که یک قانون متمرکز

وانحطاف ناپذیراست قبول ندارم.
هرقانونی که نرم وغیرمتمرکزاست خواهان آن هستم وهرسیاستمداری به قوانین غیرمتمرکزاعتقاد نداشته باشد،نتیجه تفکرش درنهایت خیانت خواهدبود.
خیانتی همچون قوانین کمونیستی ،هیتلری ،شاهی،شیخی،صدامی وو..
آنهاییکه ادعای وطن دوستی دروغ میکنند،سعی کنند،برای اصلاح قوانین تلاش کنند،
دخالت امثال مکرون فرانسوی جنایتکاروترامپ وبایدن وملکه انگلیس همیشه خاین وروس احمق درمسایل ایران رابایدمحکوم کرد،چه درست باشد،یانادرست.
آنهانه دلسوزمردم هستندونه دلسوزایران.
احمق هادرسایه آنهامیخوابندوازنهاخط فکری میگیرند،
فکرنکنید،بایدن وترامپ طرفدارمردم ایران است.برای آنهامنافع دولتشان برهمه چیزارجعتراست.
شایدهم دراعدام های سیاسیون آنهادرسایه خط میدهند.
بازهم ابوالفضل محققی به یادمزارشریف افتاد
نوشته شده توسط: Anonymous

سالام
جناب همزبان متوهم وبیسوادابوالفضل محققی،
بلی جوانان ومردم ایران این باربالیدری وهیژمونی مبارزان تورک طوفانی ایجادخواهندکرد،که امثال شمای بیسواددرخواب هم فکرش رانمی توانیدبکنید،
درآن طوفان

امثال شماهای شاهتامه خوان که آفتی برای مبارزات ماهستید،جایی نخواهیدداشت.
اشاره به تاریخ مبارزات مردم ایران کردید،ولی صداقت وشرافت رادرقلم زدن هم مراعات نکردید.
ننوشتید،که اکثراین مبارزات را مردم ومبارزان تورک آزربایجان راه انداخته ومدیریت میکردند.
ننوشتیدکه خاینینی مثل خودت با پناه بردن به دامن دشمنان ملت هم به مبارزان خیانت کردندوهم به
کل مردم ایران،
ننوشتی که ازهمان زمان های قدیم که اشاره گذری کرده ایی،مبارزات راوعدالتخواهی راورهبری این مبارزات واین نوآوری های گذشته راکی وارداین پهنه جغرافیایی کرده است،
ننوشتی که همان احمدکسروی چطوربه مبارزان همسنگرخودخیانت کردوپناه به فراماسیونی برد.
وتوسط ماسیونها بتوسط عامل ماسونی مذهبی ترورگشته وبازهم باهمکاری ماسیونهای مذهبی ولاییک چطورکشته شدوعاملشان آزادگشت.
توی خاین اینهارامیدانی ولی دروغ مینویسی .
دروغ های درآوردن بیست هزارچشم توسط آقامحمدخان رابزرگترش میکنی.حرفی که فقط یک ماسیون میتواندبنویسد.
حال نیز چون نادان وبیسوادهستی نمی توانی ازجلدچپولی خودخارج گردی.
امیرکبیرآیامیتوانست جدای ازحضورناصرالدین شاه وجودداشته باشد؟
یک طرف قضیه را بزرگ کرده وطرف دیگررامخفی میکنی.
باورکن علت تمام شکست های مبارزات مردم ایران وجودافرادی همچون توی بیسوادها بوده است.
اگرافرادی مثل شماهابازهم دردرون جنبش باشند،شک نکن که بازهم هرکاری بکنند،شکست خواهندخورد.
ما چوب افرادمثل شماهاراخورده ایم.
ستارخان وجنش مشروطه نیز ازوجودافرادمثل شماهاشکست خورد.
بهتراست قلم بدست نگیری بجای اینکه کمکی به جنبش بکنی ،باورکن خط خیانت را تقویت میکنی.
ماتورکان ایران این رابخوبی فهمیده ایم که آفت برون رفت ازاین مضل صدساله خاینین داخلی خودمان هستند،
اینبار اول ازهمه چیزبایدتکلیفمان زاباشماهای خاین روشن خواهیم کرد.
مگراینکه همانجامانده وهمینطور خط انحراف وماسیونی را پیش ببرید.
آقای راستین،بایرام،وو..
نوشته شده توسط: Anonymous

سالام
این راستین وبایرام وجمال وتبریزی همه یکی هستند،وپوختین هم نیستند،
تاریخ مصرف شمااحمق هاتمام شده است.
ازاین چرندیات هرچه میخواهیدبنوسید.جزتخم نفرت کاشتن برعلیه پان فارس وپان ایرانیست های

تخم انگلیس وغرب استعمارگرکاری نمی کنید.
شماها بفرمایید،بعدازآمدن رژیم پهلوی تاکنون ایران باقراردادهای مختلف استعماری ویران شده ؟یاقبل ازآن؟
هرچه ایران داشته توسط پان فارسیسم به اربابانش انگلیس واروپا وآمریکاداده اند،
حتی کوه نور ودریای نورکه نادرشاه تورک ازسرزمینتان هندوستان آورده بود،بتوسط رضاپالانی به ملکه انگلیس داده شد.چون که حکومت رابه پان فارس داده بودند.
شماهاوهمفکرانتان همگی خاین به این خاک بوده وبعلت مهاجربودن ازافغانستان وهندوستان وابستگی به این خاک نداشته ومیخواهیدایران راویران کنید،
زمان زیادی طول نخواهدکشید،یک نادرشاهی وهمفکران اوپیدا شده باورکنید؛دربیابانهای کویرلوت هم جای نخواهید داشت.
چرندیات نویسی راتمام کنیدوالا طوفان مجازی ازروی زمین پاکتان خواهدکرد.
حکومت اسلامی فارس
نوشته شده توسط: Anonymous

جناب شوونیست سام. کسی جلو فارس تازان هندی تبار را نگرفته اگر فارس ها غیر از فحاشی حرف زدن بلد هستند این صفحه در اختیار انهاست . ای کاش بجای فارس هندی تبار و اکراد هندی تبار از افریقا سیاه پوست

می اوردند ایران. ما که تا حالا از این دو قوم خول جز ضرر و سردرد چیز دیگری ندیده ایم.
نوشته شده توسط: Anonymous

سلام اینجانب محمد اکبری از نامبردگان در فهرست خبری شما هستم اخبار شما هیچ ربطی به خائن آدم فروش شیرین نجفی ندارد و فقط موضوع ثبت نام متقاضیان در دانشگاههای دولتی کشور ترکیه بوده که دونفر از کسانی که

روانه زندان شدن خام دروغ های مجید نوظهور شدند والباقی افراد مثل من و همسرم طوئمه وکیل سودجویی شدیم که برای بزرگ شدن پرونده و تشکیل باند تمامی افرادی که دوست خانوادگی بودیم را در پرونده شریک کرد که با دقت و تجسس پلیس امنیت ترکیه این طوتئه علیه ما خنثی شد و به همراه سه نفر دیگر آزاد شدیم و سه نفر دیگه نیز حکم قطعی صادر نشده و تا زمان دادگاه اول بازداشت زندان می‌باشند لذا از شما درخواست حذف نام را از فهرست خبر داریم و لازم به ذکر است که اگر بعداز آزادی ما خبرادامه پیدا کند جنبه افترا و طهمت دارد که درصورت ادامه دار شدن با هماهنگی دادگاه بین‌المللی از کشور ترکیه و پلیس امنیت ترکیه و پلیس سایبری ترکیه مورد پیگرد قانونی قرار میگیرید ودر صورت عدم حضور در ترکیه سایت شما در شبکه اینترنت ترکیه فیلتر خواهد شد و مدیر سایت تحت تعقیب در کشور ترکیه خواهید شد لطفاً باتوجه به کنسل شدن خبر در سایتهای دیگر شما نیز اقدام سریع برای حذف نمایید شماره تماس من ۰۰۹۰۵۵۳۷۹۱۲۰۸۸
ارتش توران قالی پرنده فارسستانی‌ها را باز سازی کرد، دقیقه ۲:۳۵ این فیلم نگاه کنید
نوشته شده توسط: Anonymous

فارسستان و رژیم فارس متحد ارمنستان، تا حالا چند ایرانی به ارمنستان فرار کرده ا‌ند؟ پس اینهمه حمایت از ارمنستان برای چیست؟ دقیقه ۳:۴۶ این فیلم

https://www.youtube.com/watch?v=GUGxJsxbPTQ

https://www.youtube.com/watch?v=GUGxJsxbPTQ

Minyatür Bomba Projesi Hakkında Her Şey!

کارشناسان فارسستانی فتوا صادر کنند این دزدی صنعتی است یا نه؟ آیا این قالی پرنده قبلان در کارخانه‌های جوک سازی فارسستان که با پول مفت عایدات نفت ساخته شده بود تولید شده بود؟
You are great, my homeland..تو بزرگ هستی میهن من...Ulug'imsan Vatanim
نوشته شده توسط: lachin

ســـالام دوســـلار.
https://www.youtube.com/watch?v=eq6hQ3bmjCo
یکی از ترانه های سرزمین تورانیان ( ازبکستان ) با صدای حذین « سه وارا نظر هان » به نام Ulug'imsan Vatanim تقدیم میشود.یکی از ترانه های

سنتی ترک ها چین ( ایغور های چین )
https://www.youtube.com/watch?v=PEH2FtIkAus
بنام « گول یار» برای دوستداران فرهنگ و هنر هم تقدیم میشود.. جا دارد از yaradiciliq عزیز هم بخاطر لینک های که فرستاده است تشکر بکنم........
...................
Isn't my flower is Gulyar(An Uyghur girl's name)? Isn't my garden is full of flowers?
Isn't my flower is Gulyar(An Uyghur girl's name)? Isn't my garden is full of flowers?
Aren't the people who called us bad are ruined themself?
Aren't the people who called us bad are ruined themself?
(Girls) who wear Söser-tumaq (a traditional furry hat worn by Uyghur girls), are the (girls) who picked and loved the handsome ones
(Girls) who wear Söser-tumaq (a traditional furry hat worn by Uyghur girls), are the (girls) who picked and loved the handsome ones
(Girls) who crush my heart by not coming (to me often)
(Girls) who crush my heart by not coming (to me often)
I will not be, I will not be, I will not be with you
I will not be, I will not be, I will not be with you
I will stay single and play around instead of being with you
Gulyarixan (An Uyghur girls name) your body shape is so fine, way dad'ey (oh my)

Oh, my Dutar (Uyghur musical instruments),
It has a wire.
The tea I drank last night,
caths my desire.

(Girls) who wear Doppa (a traditional hat worn by Uyghur girls),
and holding a branch of peachtree.
are the (girls) who
lost their childhood love somewhere.

Early in the morning,
a grey tail rabbit is running.
That sweet girl is my beautiful Gulyarxan.

گۈلۈم-گۈليار ئەمەسمۇ
يۇرتۇم كۇچا ئەمەسمۇ
بىزنى يامان دېگەنلەر
ئۆزى ۋەيران ئەمەسمۇ

گۈليارىخان بۇيلىرىڭ ساز ۋايدادەي
گۈليارىخان بۇيلىرىڭ ساز ۋايدادەي

سۆسەر تۇماق كىيگەنلەر
سەتەڭنى تاللاپ سۆيگەنلەر
ئاندا مۇندا كەپ قويۇپ
يۈرەك-باغرىمنى ئەزگەنلەر

گۈليارىخان بۇيلىرىڭ ساز ۋايدادەي
گۈليارىخان بۇيلىرىڭ ساز ۋايدادەي

دۇتتارىمما دۇتتارىم
ھەر دەستىدە پەي تارى
ئاخشام ئىچكەن سىنچاينىڭ
ئەمدى تۇتتى خۇمارى

گۈليارىخان بۇيلىرىڭ ساز ۋايدادەي
گۈليارىخان بۇيلىرىڭ ساز ۋايدادەي

شايىدا شاپاق دوپپا
شاپتۇل شاخى تاقاپتۇ
كىچىكلىتە تۇتقان يار
نەدە ئايرىلىپ قاپتۇ

گۈليالار لىۋەن يالار
لىۋەنلەرنىڭ گۈلى سەن گۈليالار

ئەتتىگەندە شەبنەمدە
يولدىلايدۇ بوز توشقان
بىزنىڭ قارا كۆزيارنىڭ
لېۋىگە شىكەر قوشقان

گۈليالار لىۋەن يالار
لىۋەنلەرنىڭ گۈلى سەن گۈليالار

Gülüm-gülyar emesmu
Yurtum kucha emesmu
Bizni yaman dégenler
Özi weyran emesmu

Gülyarixan buyliring saz waydadey
Gülyarixan buyliring saz waydadey

Söser tumaq kiygenler
Setengni tallap söygenler
Anda munda kep qoyup
Yürek-baghrimni ezgenler

Gülyarixan buyliring saz waydadey
Gülyarixan buyliring saz waydadey

Duttarimma duttarim
Her destide pey tari
Axsham ichken sinchayning
Emdi tutti xumari

Gülyarixan buyliring saz waydadey
Gülyarixan buyliring saz waydadey

Shayida shapaq doppa,
Shaptul shaxi taqaptu
Kichiklite tutqan yar
Nede ayrilip qaptu

Gülyalar liwen yalar
Liwenlerning güli sen gülyalar

Ettigende shebnemde,
Yoldilaydu boz toshqan
Bizning qara közyarning
Léwige shiker qoshqan

Gülyalar liwen yalar
Liwenlerning güli sen gülyalar
پیشنهاد
نوشته شده توسط: Anonymous

اقای توکلی گرامی .بدلیل هجوم ترکتازان در این تارنما بهتر است کامنتهای مربوط به هر مقاله در زیر همان نوشتار گنجانیده شود .

برای نمونه مقاله های ضد ایرانی ترک وعرب. و شرکا تا مدتها در تارنما باقی میمانند ولی کامنت ها خیلی فوری از نظر ها ناپدید میشوند و بجای انها حملات پان‌ترکی همانند طاعون ادامه دارد. یکی کردن همه کامنت ها در یک صفحه عادلانه بنظر نمیرسد هرچند از نظر فنی سخت باشد .با سپاس از توجه شما.
نوشته شده توسط: Anonymous

جناب سازاخ عزیز!
خوب زدی تو دهن این محسن کولی تبار! این کولیتبار گستاخ، و لمپنهائی مثل او، هنوز شعورشان قد نمی دهد، اوضاع جهنم ایران را درک کنند، گویا درک نمیکند، خاندان محمد رضا دماغی و

پدر معدومش رضا پالانی، به زباله دان تاریخ سپرده شده است،
همانطورکه چول و پالاز رژیم پانفارس آخوندی نیز روانه همان زباله دان خواهد شد.
محسن لمپن و افراد کولیتباری مثل او، انگار نمی دانند که در ایران همه چیز تمام شده است، انگار دو ریالیش نیفتاده است بفهمد، مقابله به مثل در مقابل جلادان رژیم،فرا خواهد رسید، مردم بجان آمده با سلاح مقابل رژیم جنایتکار خواهند ایستاد. کمی صبر داشته باشد.
آنوقت عناصری مثل محسن لمپنها در سوراخ خود خواهند خزید.



توران و اوردوی توران ، ژئوپلتیک و لجستیک منطقه را وارد فاز جدید خواهند کرد
نوشته شده توسط: Anonymous

چرا شهرهای منطقه با ساکنان بالای ۱۰ ده میلیون وارد ارتباطات تجاری / اقتصادی / هنری / صنعتی نشده ا‌ند؟

https://www.youtube.com/watch?v=4nahn3gxeW0

PAKİSTANDAN DOĞU AKDENİZDE TÜRKİYEYE DEV DESTEK

https://www.youtube.com/watch?v=4nahn3gxeW0

PAKİSTANDAN DOĞU AKDENİZDE TÜRKİYEYE DEV DESTEK TURAN İTTİFAKI TEMELLERİ SEVİN KARABAĞ SEVİN KERKÜK

در حالیکه فارسستان در کنار ارمنستان ایستاده است، توران به حرکت در آمده است،
کمک‌ به هم وطنان در لس بوس یونان
نوشته شده توسط: Anonymous

با سلام لطفا راهنمایی بفرمایید که در انگلستان به چه صورت می توانیم برایشان کمک بفرستیم

محسن کردی شعبون میشود
نوشته شده توسط: Anonymous

سالام
جناب محسن کردی، موقع متن و مقاله نویسی آنهم در عصر دیجیتالی باید مواظب بکارگیری کلمات باشی.
و الا الان هرکسی وارد این سایت بشود، متوجه نوشتجات شما گشته و برای رضا جون گران تمام خواهد شد.

الان دوران گروهبان چالقوز جهابانی نیست ، که با اسب مردنی خود به دهات راه افتاده و مردم را شلاق بزند.
گروهبانهای رضا پالانی به جوی سهمیه اسبش هم رحم نمی کرد، و سهمیه را گرفته کوفت میکرد و اسبشان از لاغری میمرد.
تیمسار و سرهنگ اش نیز زمین های و چراگاه های قشقایی و تورکمن و لر را بزور گرفته بنام خودشان سند میزدند.
اگر گفتی آن سندهای رضا پالانی بدرد کی میخورد؟ بدان که توی شبه شعبون هم میتوانی به ایران آمده و در تهران و تهرون بقول خودت عربده بکشی.
اردوغان و مردگان را ما بعنوان یک هم زبان و یک انسانی که توانسته تورکیه برادر را به دنیای مترقی سوق دهد، قبول داریم .
ولی وای بحال شما و پالانی ها برای انگلیس و اسراییل و فرانسه و آمریکا که 57 سال پادویی کردید و به ایران و ایرانی جماعت جز خیانت کاری نکرده اند.
آمریکا و اروپا نه رضا و نه محمدرضای کمربسته امام رضا ارزش سگ هم قایل نشدند، هر دو را عین سگ آواره آستانه دیکتاتورهای آفریقایی و آمریکای لاتین کرد،اگر غیر از این بود،آنرا بفرمایید؟
وای به آن ملتی که بخواهد، به خائینی مثل شما ها که حتی 6 ماه ثبات فکری ندارید دل ببندند.
هیچ میدانی که رضاشاه حتی تخم یک جوجه را هم نداشت تا در مقابل اربابش یک گلوله در کند؟
نمی دانم ، درون آن کله شماها چی است که حتی نمی توانید دو دقیقه فکر کنید.
واقعن امثال شماها وقتی حرفی برای گفتن ندارید، عین سگ پاچه اردوغان و علی اف و نیازاف را میگیرید.
چه دلیلی دارید، که نمی توانید یک جمله حرف حساب بزنید. آیا این بی منطقی وبی عقلی نبود، که ملاهای بدتر از خودتان را اربانتان بشما ترجیح داد؟
نوشته شده توسط: سازاخ

آقای محسن کردی برخورد نامحترمانه و چاله میدانی شما ناشی از فرهنگ پادشاهی عقب مانده و دوران عشیرتی برای من و دیگران تازگی ندارد، عزیزم  آزربایجانی ها یکبار به رهبری ستارخان در انقلاب مشروطیت دست به

عملیات انتهاری زدند، شما فارسها ستارخان را کشتید و مجلس را طویله کردید، و بخاطر گفته ستارخان که گفت: ما علف خوردیم و تسلیم استبداد نشدیم  شما فارسهای نمک نشناس، شهامت او را به جوکهای یه ترکه و مشابهت مقاومت آنها را به علفخواری ترکها و به درازگوش تشبیه کردید و در نهایت جوکهای میلیاردی یه ترکه بود تبدیل کردید ، و یک بار  هم در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ استارت انقلاب سال ۱۳۵۷ را زدند و برای اولین بار عکس علاحضرت همایون شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتشداران را در جلو ترمینال تبریز پائین کشیدند و بر زمین کوبیدند، ولی بعد از انقلاب، فارسها، ترکها را بخاطر مقاومت در مقابل شلاق زدن در مجامع عمومی مردم مورد هجوم قرار دادید و با حمایت از ولایت فقیه آزربایجانی ها را تنها گذاشتید و زمینه رشد سنگسار و اعدام را برای خمینی فارس فراهم کردید، و یکبار هم آزربایجانی ها در جنگ ایران و عراق جانفشانی کردند و خرمشهر را آزاد کردند و هزاران شهید صادقی مثل مهندس مهدی باکری و بهروز پورشریف را از دست دادند، که هرگز نام آنها بزبان آدمهای سر سره نویس زبان فارسی مثل تبریزی نچرخید، جان خودشان را برای ایران و فارس از دست دادند، بخاطر این پرونده قطور بد عهدی پانفارسیسم و غیر قابل اعتمادی که بعد از جنگ ایران و عراق افرادی چون مسعود ده نمکی فیلمهائی چون اخراجی ها را ساختند که ترکها را آنچنان نشان داده که گویا از ترسشان، در زیر تانک قایم شده اند و خودشان را کثیف کرده اند که بویش جبهه جنگ را فرا گرفته، حال شما از من نوعی می خواهی که مثل داعش بخودمان بمب ببندیم و نماز جمعه تهران را منفجر کنیم تا تو ساواکی و یا آن ساوکی زاده بچه ننه آجیل فروش لوسانجلسی بیاید دوباره حاکم شود و برای من ترک، جوک یه ترکه بود بسازد، خیالت را راحت می کنم ترکها از این به بعد برای فارسها حتی تره هم خورد نخواهند کرد، اول مهر کودکان ما باید با چشمان گریان زبان متجاوز تو فارس را باید بیاموزند، دیگر هیچ رحمی در دل آزربایجانی ها نسبت به فارسهای متجاوز به آزربایجان نمانده. دیگر ما به آخر خط رسیدیم احتمالا وقت جنگ مسلحانه و تقابل رو در رو با شما افراد دگم و خود بزرگ بین  فرا رسیده. تا شما ها را کمی ادب کنیم و سر جایتان بنشانیم تا بفهمید که مردم بجای تملق و رجز خوانی نان و آزادی می خواهند، نه جاوید شاه و یا: تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
فرانسه و ارتش آن، بزودی چکمه‌ها و پوتین‌های ارتش توران را واکس خواهند زد،
نوشته شده توسط: Anonymous

پس این کشور را بشناسیم

https://www.youtube.com/watch?v=WyD2fvc2Ryg

FRANSA NE KADAR GÜÇLÜ? MACRON NE YAPMAK İSTİYOR?

نام فدایی
نوشته شده توسط: Anonymous

نام ننگ اور فدایی از فریب خورده گان فرقه پیشه وری گرفته شده است .پیشه وری انقدر فدایی نبود که بماند و بجنگد .او بنا به فرمان استالین شبانه از ایران گریخت وبه خایه های استالین پناهنده شد که فوری

به دستور وی او را گشتند وتا کنون مریدان وی شهامت اعتراض به مرده پلید استالین را هم ندارند .سازمان فدایی چه چریک ویا حزب جریانی جاسوس و تجزیه طلب است که جناح ترکان تجزیه طلب انرا را اداره میکنند .سازمان فدایی در کشتار مردم ایران بدست اسلامگرایان نقش اساسی داشت وازاین رو روزی بایدداپگاهی شوند .
اتاق فکر یونان، در مورد تورکیه چه استنباطی دارد؟
نوشته شده توسط: Anonymous

آیا برایند نیروها، در حال غلبه بر جبهه گلوبالیست‌ها است ؟

https://www.youtube.com/watch?v=1FuN7l9KmAg

Yunanistan'ın Eski Dışişleri Bakanı Nikos Kotzias "Yunanistan D.Akdeniz'de Türkiye ile Orta

https://www.youtube.com/watch?v=1FuN7l9KmAg

Yunanistan'ın Eski Dışişleri Bakanı Nikos Kotzias "Yunanistan D.Akdeniz'de Türkiye ile Ortak Olmalı"
محسن کردی ، دوران عایدات مفت نفت تمام شد، پول کفش و لباس نیمچه پهلوی از کجا پرداخت خواهد شد؟
نوشته شده توسط: Anonymous

آیا فتوا صادر می‌کنید تا پول کفش و لباس نیمچه پهلوی از راه دزدیهای پدر ایشون پرداخت شود؟

پاسخی به مهیم (شاید هم مهین) سرخوش در مورد عذرخواهی
نوشته شده توسط: Anonymous

دوگانه سوزان آذری رو به قبله اردوغان و الهام تمام تلاش خود را میکنند تا به اعصاب کاربران وطن پرست ایرانی ورود کنند. آنها چون ایرانی نیستند در ایران چیزی برای از دست دادن ندارند و بر عکس همه

جعلیات و دروغ پراکنی و تفرقه را بکار میگیرند تا چیزی بدست بیاورند ما ایرانیان باید هوشیار باشیم و انرژی خود را مثبت مصرف کنیم نه فرسایشی.
ابله‌های تهلیلگرتان توان درک تحولات دنیا را ندارند، پس تحلیل‌های ما را بخوانید
نوشته شده توسط: Anonymous

در مقابل مترسک‌های گلوبالیست ها، ماکرون فرانسه و یونان، دولت ملی‌‌ها نیروهای خود را به خیابان‌های پاریس و آتن کشاندند

https://www.youtube.com/watch?v=7eHFPHsfp1o

GREECE AND FRANCE CONFUSED

آقای لاشی. باز تو خودتو انداختی وسط؟
نوشته شده توسط: محسن کردی

هروقت گفتن نون و پنیر.. تو برو یه پشتک پیش اردوغان بزن و بمیر

نوشته شده توسط: Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/trt_persian/28048
چاووش اوغلو: طرف محق از میز مذاکره و دیالوگ فرار نمی‌کند

رفقا، سازمان فدائیان خلق فارسستان، اینگوشتیا و چچنستان به میمنت کنگرهٔ شما، با نام توران و بز گورت ب
نوشته شده توسط: Anonymous

با نام توران و بز گورت به پا خاصت, شعار جدید کنگره ( توران )

https://www.youtube.com/watch?v=nLpCthk28lM

Красавица танцует на свадьбе в Ингушетии!

https://www.youtube.com/watch?v=nLpCthk28lM
حکومت اسلامی فارس
نوشته شده توسط: Anonymous

به جناب شوونیست فارس که اسم خود را تبریزی با ستاره گذاشته.
تو که اینقدر فعال و به خیلی چیزها دسترسی دارسی و اعدام نویدی را زودتر از بی بی سی خبر می دهی یک خبری هم از شیرین نجفی عامل اطلاعات سپاه

که در ترکیه دستگیر شده گذارش تهیه کنید و به اطلاع عموم برسانید.
اگر ممکن است یک گذارش هم اینکه چرا رضا ربع پهلوی و اطرافیان ایشان عبدول ستار دوشکی را بیرون انداختند؟
تهیه کنید. اخه الان ایشان مجبور شده از گوچه های گلی چابهار یا از تشنگی کپر نشینهای چاه بهار یا بلوچستان بنویسند
و این در حد شان ایشان نیست. ایشان باید وقت خود را در جسله با شاهان. ملکه ها. با وزیر .نخست وزیر ووو بگذرانند.
و برای یک ملت ۸۵ میلیونی تصمیم بگیرند نه چند تا پا برهنه بلوچ.
پس جناب تبریزی ستاره دار ما منتظر گذارشات بالا از طرف شما هستم.
با امید به موفقیت سازمان در انجام وظایف خویش... راست میگی؟ جون من؟
نوشته شده توسط: lachin

سالام دوســلار..
آقای بهمن قاضی..
خیلی خوشحال میشویم که تعداد شرکت کننده گان با تعداد اعضای این سازمان را در نشست کنکره ( هژدهم- هیجدهم ) با گزارش نتایج به منظور آگاهی علاقه مندان برسانید. آن

موفقیّتی که شما در نشاندن جمهوری جهل و جهالت اسلامی بر مسند حکومت داشتید, وظایف انقلابی این سازمان را به نحو احسن انجام دادید و ملت ایران واقعآ سپاسگذار از این وظیفه انقلابی شماست که در تاریخ محو نخواهد شد. دیگر لازم نیست وظایف دیگری را به نحو احسن انجام بدهید. به امید پیروزی کارگران , برزگران , کشاورزان , دهقانان , دهاتیان , ( اکین چیان. کَند چیان ) و خلاصه تمام اشخاصی که در کال خوزها , زاووت ها و کارخانه های آینده ایران با داس و چکش و با بیل کلنگ کار خواهند کرد و رئیس های مختلف در دفتر ها نشسته و بخاطر شیوع بیماری ( حوصله کار نکردن گیتی گستر کمونیستی ) دست به سیاه و سفید نخواهند زد.