رفتن به محتوای اصلی

فرمانده سپاه:رییس جمهور باید بتواند کشور را از بحران خارج کند! امام زمان را کاندید کنید!

فرمانده سپاه:رییس جمهور باید بتواند کشور را از بحران خارج کند! امام زمان را کاندید کنید!
تفسیر از:
اقبال اقبالی

از خرافات و خرافه گرائی و منزوی کردن ارتجاع حاکم، ناممکن بنظر می رسد.
کسانی که می خواهند حکومت اسلامی را از بحران نجات دهند، آب در شوره زار می ریزند و آنها که در اندیشه رهائی ملت ایران هستند؛ خود بخوبی می دانند که جمهوری اسلامی مانع هرگونه تحول آزادیخواهانه، دمکراتیک، سوسیال و ایراندوستانه در کشور است. سرنوشت بحران سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی در ایران با بود و نبود جمهوری اسلامی عجین است. مبارزه برای غلبه بر بحران جدا از مبارزه برای برچیدن رژیم اسلامی نیست. فرمانده کل سپاه اخیرا فرمایش کردند: رییس دولت آینده باید قادر باشد که با مدیریت بحران کشور را از وضع کنونی خارج کند. ظاهرا ایشان توقعات امام زمانی از رئیس جمهور آینده دارد و بهتر است منتظر ظهور شخص امام زمان باشند. سخنان سرچماقدار خامنه ای بشرح زیر است:

*******

 فرمانده کل سپاه:رییس جمهور آینده باید بتواند کشور را از بحران کنونی خارج کند

فرمانده کل سپاه با اشاره به تورم سرسام آور و گرانی و برخی مشکلات ناشی از تحریم و سوءمدیریت ها  گفت: رییس دولت آینده باید قادر باشد که با مدیریت بحران کشور را از وضع کنونی خارج کند.

وی تجلی حماسه سیاسی را در برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور گسترده مردم خواند و گفت: بسیج و سپاه باید برای حضور هر چه گسترده تر مردم در انتخابات تلاش کنند و این وظیفه ای است که بر دوش ما است، همچنین رهبری بر لزوم حضور تمامی سلایق و جریانات مرتبط با جمهوری اسلامی در انتخابات تاکید کردند که طبیعتا این امر باید محقق شود.

به گزارش ایسنا، سردار جعفری در همایش سرمربیان، مربیان صالحین و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) به تشریح ماموریت های خطیر بسیج در انقلاب و رسالت های بسیج پرداخت و ابراز امیدواری کرد که بسیج و سپاه در خلق دو حماسه مقدس سیاسی و اقتصادی بتوانند موفق باشند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در اولین روز آغاز سال 92 در مشهد مقدس، گفت:  از آنجا که وظیفه بسیج و سپاه کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حفظ آن است، باید به بیانات رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای شود و فرمایشات ایشان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا راهکارهای عملی نیز مدون گردد، کاری که کمتر انجام می شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیاناتشان به دو موضوع مانع تراشی دشمنان و مشغول کردن مدیران به کارهای درجه دو و فرعی اشاره ای داشتند، اگر به این موضوع توجه نشود و ما در انفعال قرار گیریم مغلوب جنگ و عملیات روانی دشمن می شویم و به سمت دیگری غیر از اهداف انقلاب می رویم که بزرگ ترین مانع است.

وی تجلی حماسه سیاسی را در برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور گسترده مردم خواند و گفت: بسیج و سپاه باید برای حضور هر چه گسترده تر مردم در انتخابات تلاش کنند و این وظیفه ای است که بر دوش ما است، همچنین رهبری بر لزوم حضور تمامی سلایق و جریانات مرتبط با جمهوری اسلامی در انتخابات تاکید کردند که طبیعتا این امر باید محقق شود.

جعفری افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رای مردم در انتخابات تعیین کننده است پس باید شرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند انتخاب درست، صحیح و اصلح را انجام دهند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی های رییس دولت آینده کشور، گفت: رییس جمهور آینده باید بتواند از بحران های مختلفی که عمدتا توسط دشمنان و برخی سوءمدیریت ها به وجود آمده است سربلند بیرون آید.

وی افزود: در این بین نقش بسیج و سپاه بسیار مهم است، بسیج در جامعه و برای مردم اطمینان بخش است طبیعتا ما باید در برآوردهایمان به فردی اصلح دست پیدا کنیم و آن را به آشنایان و اطرافیان خود معرفی کنیم البته اصلح بودن نیز مطابق با معیارهای مقام معظم رهبری مشخص می شود، رهبر معظم انقلاب کارآمدی و داشتن توان اجرایی و مدیریت کشور برای حل مشکلات را به عنوان یکی از این معیارها برشمردند، ما اکنون در سخت ترین شرایط هستیم در وضعیتی که دشمنان از تمام حربه ها و تهدیدات امنیتی، نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بهره گرفتند.

جعفری افزود: تحریم نفتی و بانکی کشور نیز در سال گذشته اثرات تعیین کننده و مخربی را برای کشور به دنبال داشت، تورم سرسام آور و گرانی و برخی مشکلات از کنار تحریم به وجود آمد که البته برخی از آنها نیز به دلیل سوءمدیریت ها  و حاشیه ها بود، در این شرایط رییس دولت آینده باید قادر باشد که با مدیریت بحران کشور را از وضع کنونی خارج کند.

وی با بیان اینکه دولت مسئول حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است، گفت: دولت برای مدیریت کشور و حل این مشکلات باید از سرمایه های انسانی کشور و ذخایر طبیعی استفاده لازم را انجام دهد و همچنین با استفاده از نظرات تمامی عقلا هماهنگی بین دستگاه ها ایجاد کرده و از توان همه بهره گیرد، طبیعتا با چنین رویکردی دولت آینده می تواند تمامی تهدیدهای دشمنان را خنثی کند.

جعفری با بیان اینکه تجربه مدیریتی اش حکایت از توان ایران برای عبور از مسائل و مشکلات اقتصادی دارد، گفت: سپاه تنها نباید در عرصه نظامی تجربه داشته باشد، عرصه ها و ماموریت های سپاه در حوزه های مختلفی همچون مبارزه با تهدیدات امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که با چنین تجربه ای معتقدم ایران اسلامی امروز ظرفیت ها و استعدادهای بسیاری دارد که باید به درستی از آن بهره گرفت.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی تاکید کرد: دولت آینده باید علاوه بر داشتن کارآمدی و توان مدیریت صحیح کشور بتواند با سایر بخش ها همکاری داشته باشد، این رییس جمهور با انتخاب و رای مستقیم مردم برگزیده می شود، انتخاباتی که کاملا آزاد و بدون چارچوب و تعیین شخصی از سوی جریان و احزاب های سیاسی صورت می گیرد، شاید همین انتخابات آزاد باعث شده است که امروز شاهد تکثر و تعدد کاندیداها باشیم، تکثری که در این دوره بسیار زیاد است.

وی گفت: محدود کردن مردم توسط یک یا چند جریان سیاسی و به دنبال آن معرفی تنها یک یا دو کاندیدا خوب نیست، این تجربه را ما در سال های اول انقلاب داشتیم اما اکنون مردم با تعدد کاندیداها با شور و شوق بیشتری در پای صندوق های رای حاضر می شوند تا رییس دولت بعدی را انتخاب کنند.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: مردم همواره در انتخاب های خود نشان دادند که برایشان اخلاق و رعایت اصول اسلامی بسیار مهم است، بر همین اساس تاکید بر تعیین فردی مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی امری ضروری است که البته قانون مداری نیز مولفه مهم دیگر در این زمینه به شمار می آید.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید