رفتن به محتوای اصلی

تربیت 2000 قاری در ایلام و 10.275 متخصص اینفورماتیک در وستفالن آلمان

تربیت 2000 قاری در ایلام و 10.275 متخصص اینفورماتیک در وستفالن آلمان
تفسیر از:
اقبال اقبالی

"حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: این اداره کل با لبیک به فرمان معظم رهبری سال گذشته 2 هزار حافظ قرآن کریم در سطح این استان تربیت کرده که در سال جاری با توجه به جمعیت و برنامه ریزی های صورت گرفته این تعداد به 3 هزار نفر حفاظ قرآن کریم افزایش خواهد یافت." خبر تربیت 2000 قاری قران در ایلام و 10.275 متخصص اینفورماتیک در ایالت نوردراین وستفالن آلمان، بیانگر سیاست خرافه گستری و تخریب فرهنگی جامعه و بمعنای فاجعه برای ایران و ایرانیان است!

****** 
تربیت 3 هزار حافظ قرآن کریم تا پایان سال جاری در ایلام
1392-04-03, 12:18
در سال گذشته براساس نظرسنجی صورت گرفته در بین 31 استان کشور، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داد.

ایلنا: حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: این اداره کل با لبیک به فرمان معظم رهبری سال گذشته 2 هزار حافظ قرآن کریم در سطح این استان تربیت کرده که در سال جاری با توجه به جمعیت و برنامه ریزی های صورت گرفته این تعداد به 3 هزار نفر حفاظ قرآن کریم افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از ایلام، وی تصریح کرد: در سال گذشته بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در بین 31 استان کشور، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داد.

حجت الاسلام کاروند به اجرای برنامه های فرهنگی در تابستان سال جاری در سطح بقاع و مساجد این استان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح نشاط معنوی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان در سطح بقاع متبرکه از جمله برنامه های مهم این اداره کل است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، بیان کرد: این طرح تابستان امسال در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان شامل امام زاده علی صالح (ع) مهران، سیدعبدالله (ع) ایوان، سیدسیف الدین (ع) دره شهر، سید صلاح الدین (ع) آبدانان و مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) شهر ایلام اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در طرح نشاط معنوی کلاس های فرهنگی، هنری، ورزشی و همچنین دوره های قرائت و حفظ قرآن کریم در مقاطع سنی زیر 16 سال و بزرگ سال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کاروند تقویت استعدادهای کودکان، نوجوانان، جوانان، پرکردن اوقات فراغت و حضور دانش آموزان در فعالیت های گروهی را از جمله اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید