رفتن به محتوای اصلی

طرحی امنیتی برای مبارزه با نوروز

طرحی امنیتی برای مبارزه با نوروز

 

تخریب، تحریف و در نهایت نابود کردن فرهنگ و هویت ایرانی از برنامه های نظام اسلامی از آغاز بوده است. ایدئولوژی اسلامی بطور عموم خود را با دشمنی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این آب و خاک  تعریف کرده است. ایدئولوگ های نظام پنهان نمی کنند که این رژیم آمده است تا با کوبیدن چوب تعلیم قرآن بر سر ایرانیان همه را در خط اسلام ناب محمدی به صف کند. آنها 45 سال است پروژه اسلامی کردن ایران را نه  «یک کلمه کم» و نه «یک کلمه زیاد» پی گرفته اند. برای آنها مهم نیست که دین و باورمدنی ایرانیان چیست و اصولا اهمیتی ندارد که ایرانی چه دینی دارد یا اصولا بی دین است، مهم آنست که همه در خط اسلام ناب دولتی و ضد ایرانی به صف شوند. در این نگاه آداب و رسوم فرهنگی و تاریخی ایرانی «دلیل خریت» و «سند حماقت» معرفی می شوند (سخنان معروف مطهری) و در عوض آداب و رسوم و سنت های بی ریشه و تحمیلی، اصیل، راستین و سبب رستگاری و عاقبت بخیری وانمود می گردند. 

پروژه های ویران کردن ایران بدست مزدوران و بعضا نا آگاهان تمامی ندارد و در هر روز و به هر مناسبتی برنامه ای را برای از کار انداختن نیروی اندیشه ایرانیان رو نمایی می کنند. آنها فکرها و ذهن ها را هدف ترکش های مرگ آور ایدئولویک قرار می دهند تا راه برای نیات پلید ضد ایرانی شان بازتر گردد. 

ملایان و کارفرمایان بی وطن آنها، تقارن ماه رمضان با نوروز باستانی 1403 را فرصتی شمرده اند تا با طرح برنامه ای موسوم به «مسطورا» فکر و اندیشه ایرانیان را در روزهای نوروز از تمرکز بر سنت های اصیل خود، بزرگ داشت آداب و رسوم کهن و باز خوانی تاریخ و فرهنگ  شان منحرف سازند. روزهای آخر سال و چند روز مانده به جشن نوروز و همزمان با اغاز ماه رمضان رسانه های دیداری و شنیداری رژیم تبلیغات هماهنگ و گسترده ای را برای اجرای طرحی ایدئولوژیک برای به حاشیه راندن جشن نوروزی و اهدافی در همان راستا به راه انداخته اند.    

پروژه مسطورا چیست؟

مسطورا طرحی است بسیار وسیع برای مقابله با نوروز و منحرف کردن افکار از بر پایی جشن کهن شان. این طرح بوسیله رهبر معظم انقلاب در محفل باصطلاح انس با قرآن کریم در آغاز ماه رمضان امسال کلید خورد . بنا به فرموده رهبر « یکی از وظایف ما تلاوت قرآن است. در دنیای اسلام هیچکس نباید پیدا شود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند....در طول سال روزی نباشد که  شما قران را باز کنید و  و قران را تلاوت نکنید».

بنا بر این طرح قرار است «سطر سطرِ» (مسطورا از همین واژه سطر گرفته شده است) زندگی و ذهن مردم با آیه های قرآن آنچنان پر شود که فراموش کنند سال گذشته 600 نفر در خیابان ها به گلوله بسته شدند. آنقدر باید به خواندن آیه ها معتاد شوند که فراموش کنند، 60 درصد از جمعیت در زیر خط فقر به فلاکت افتاده است، آنقدر در گوش آنها باید قرآن خوانده شود تا چنان گیج و منگ شوند که سر مستی و فساد و غارت گری کارگزاران حکومتی را نبینند. متولی این طرح که عنوان «زندگی با آیه ها» نیز به ان داده شده امپراتوری تبلیغات اسلامی و دارالفران های سراسر کشور هستند و کلیه رسانه های عمومی در خدمت آنها قرار می گیرند.      

این طرح با هدف مبارزه با نوروز و سنت های ایرانی و اهداف امنیتی و سیاسی دیگر طراحی شده است. سازندگان طرح از روی ترس و زبونی از بیان صریح هدف طرح خود داری کرده اند. این طرح ضد ایرانی در لفافه «زندگی با آیه ها» تبلیغ می گردد تا هر گونه انتقاد به ان با اتهام کفر و الحاد و مخالفت با قران سرکوب شود. هدف جایگزین کردن گفتمان قرآن به جای گفنمان ایران است. این طرح بوسیله امپراتوری تبلیغات اسلامی و مجامع و نهادهای قرآنی تدارک دیده شده است. علاوه بر این شبکه بزرگی از از نهادهای دولتی و شبه دولتی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،صدا و سیما، حوزه علمیه خواهران، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید،سپاه و بسیج در این پروزه مشارکت دارند. این طرح در چهار سطح به اجرا در می آید:  

- در سطح گفتمان سازی باصطلاح ملی 30 میلیون نفر در کشور، 

در سطح  انس با مفاهیم 5 میلیون نفر 

و در سطح سوم حفظ ایات 15 میلیون نفر 

و سطح چهارم کنشگری در سطح کشوری برای 200 هزار نفر را در بر می گیرد (مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین).

این پروژه عظیم در مجموع بسیج 50 میلیون نفر را زیر چتر آیه خوانیهدف گذاری کرده است. با چنین لشگر کشی بزرگی آنها می خواهند ریشه فرهنگ ایران را بکنند. برنامه ریزان برای پنهان کردن اهداف شانتصمیم گرفته اند که طرح لوگویی نداشته باشد تا از آن طریق اسررشان لو رود. پروژه ای با چنین ابعادی قطعا یک طرح امنیتی است که مبارزه با جلوه های فرهنگ ایران تنها یکی از اهداف آن آنست. این طرح را باید مکمل مجلس دست چین شده خبرگان و مجلس شورای اسلامی در انتخابات اخیر و در ردیف طرح هایی ارزیابی کرد که برای ورود «رهبر سوم» طراحی شده اند. تعیین یک مدت سه ساله برای طرح مسطورا نشانه ای است از زمانی که برای تغییر رهبر در نظر گرفته شده است. 

برای کوری چشم طراحان و توطئه گران، نوروز امسال را نیز مانند هزاران سال گذشته بزرگ می داریم و برای کوشش در راه ماندگاری اش با خود و با یکدیگر و با آنانی که جان عزیز و سلامتی شان را فدای ایران کردندپیمانی معنوی می بندیم.

نوروز پیروز

احمد تاج الدینی

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید