رفتن به محتوای اصلی

حمله به اسراییل دستاورد یا هزینه پوچ؟؟

حمله به اسراییل دستاورد یا هزینه پوچ؟؟

بالاخره بعد از چهل و‌ پنج سال رجزخوانی جمهوری اسلامی ایران و شعار نابودی اسراییل اتفاقی که انتظارش را داشتیم رخ داد و ایران طی یک عملیات بالغ بر سیصد موشک و پهباد سمت اسراییل شلیک کرد.

نمیدانم استفاده از همین کلمه اسراییل برای من چه عواقبی خواهد داشت، چرا که نام بردن از اسراییل خود جرم تلفی میشود چه برسد به تحلیل واقعه حمله به اسراییل.

اینکه ایران از چند روز قبل اطلاع داد میخواهد به اسراییل حمله کند و تمامی هشدارهای لازم را داد یک طرف و طرف دیگر حمله بی اثری که خراشی به یک‌سرباز اسراییلی وارد نکرد بماند به کنار که خود ساعتها تحلیل میخواهد اما هدف ایران از این شو پر هزینه چه بوده که سردار باقری رئیس ستاد کل، ان را بیشتر توقع تلقی کرده است.

مگر کمتر از توقع چه بوده که این عملیات بیشتر از توقع نظام و در راس آن رهبری نظام بوده است،

شاید خیلیها به این جمله رئیس ستاد کل نیروها بخندند و ان را یک بلوف سیاسی بدانند ولی تا حدودی میشود کفت بله برای نظامی که نه در داخل و نه در خارج هیچ مقبولیتی ندارد همچین عملیاتی بالاتر از تصور است.

اینکه یک نظام با رهبری یک روحانی مستبد کاری کند که چپ و راست اصلاح طلب و اصولگرا انقلابی و غیر انقلابی همگی منتقدش شوند و‌جوانان دهه هشتادی بدون هیچ ‌ترسی مقابل گلوله های نظامیهای جنایتکارش بایستند و کاری کند که بالای شصت درصد مردم در انتخاباتش شرکت نکنند قطعا همچین عملیاتی پیروزی بزرگی است.

شاید بپرسید مگر چ اتفاقی افتاده آیا خراش گنبد آهنین یا رسیدن چند موشک و قلقلک دادن چند زمین بایر چه دستاوردی است که باید نظام را بالاتر از تصور بداند.

نظام با مهمترین چالش مواجه است و آن عدم مقبولیت، پس این احساس وجود دارد که کشورهای مخالف نظام آخوندی از این‌فرصت اسنفاده کنند و راهی برای از بین بردن شیطان منطقه کنند، پس لازم است نظام با حرکتی هم در داخل مقداری هوادار برای خود بیابد هم در خارج هزینه حمله به خود را افزایش دهد.

بله نظام جمهوری اسلامی ایران برای آنکه در بین ملل اسلامی برای خود جایگاهی بدست اورد لازم بود میلیاردها دلار هزینه کند تا ثابت کند حامی مسلمانان و‌ مستضعفین است ولو آنکه به‌ ضررر فلسطینیها تمام شود.

این نمایش مسخره اگر چه به نفع اسراییل و به ضرر مردم غزه تمام شد، ولی خود نظام مستبد آخوندی نفع لازم را برد و با این حمله توانست مقبولیتی بین ملل  مسلمان دنیا به دست آورد تا دشمنان خود ساخته ش مدتها فکر درگیری پر هزینه با آن را از سر بیرون کنند.

ابریل 2024

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید