رفتن به محتوای اصلی

سکوت شرم آور!تائید یک جنایت!

سکوت شرم آور!تائید یک جنایت!


هرکس ،هر جریان،هر نیروئی که امروز در مقابل ابعاد جنایت و شکنجه وحشتناک اعمال شده بر جسم وروح "نیکا  "سکوت  اختیار کند .خود شریک این جنایت است.
هرفرد ،هر جریان سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی که  امروز تمام قد بمیدان نیاید و صریح وآشکار عامل اصلی این جنایت فجیع را که شخصی جز خامنه ای نیست!  را محکوم نکند!شریک این جنایت است .
امروز هرکسی که تف بر صورت کارگزاران حامی این حکومت" ننگین بتمامی معنا " نیفکند و در جهت شکل دادن بیک میثاق ملی برای سرنگونی این حکومت نکوشد .شریک جنایت وتداوم یافتن وضع اسفبار امروز است . 
افشا شدن ابعاد جنایتی چنین هولناک  و تکان دهنده که بتمامی پرده از چهره حکومتیان بر می دارد،سیمای هیولا های پنهان شده در زیر عبای ولایت فقیه این جانشین بر حق در زمان غیبت !را عریان تر می کند .بروشنی نشان می دهد  که آدم خواران درنده  رژیم خامنه ای که روزی خمینی نام لشگر امام زمان بر آنها نهاد چگونه با دختران ،با فرزندان این سرزمین  برخورد می کنند.  اهیچ راهی جز مقابله با آن ها نیست.
براستی چه صفتی شایسته است بر کسانی داد که مزورانه جشم بر جنایت های رژیم می بندند .از کنار جنایت کار اصلی که شخصی جز خامنه است می گذرند و هنوز عنوان اصلاح طلب را یدک می کشند .
کسانی که بجای نشان دادن خامنه ای ،هنوز انگشت اشاره بدوران پهلوی و در سایه قرار دادن حکومت فعلی دارند..
امروز هر نیروئی که امر اتحاد ملی در قالب یک جبهه مشترک را  با نفاق افکندن ،خط فاصل های فصل کننده کشیدن! سعی در دادن آدرس عوضی کند!در این جنایت بزرگ سهیم است..
چه مقدار زمان باید ّبگذرد ؟
چه میزان جنایت باید صورت گیرد ؟ 
چه مقدار ویرانی باید اتفاق بیفتد و مردم ناخواسته شریک جنگ های نیابتی شوند؟با امریکا واسرائیل دشمنی بورزند ؟تا وجدان جامعه به غلیان بیاید.
تاکی باید نشست ونظاره کرد تا تمامی این سرزمین نابود شود ؟
خجالت آور است!  دیدن حمایت خامنه ای از غارتگران اموال مردم مانند "بابک زنجانی " ها ودادن عفو بر او !لام تا کام خفه خون گرفتن وی در برابر این جنایت!  لب گزیدن ما ،  دم فرو کشیدن ،سکوت کردن وبمیدان در نیامدن . 
هیچ فردائی وجود ندارد ! فردا همین امروز است .
شکل دادن بیک انزجار و اعتراض  همگانی و متحد در برابر ابعاد این جنایت و دیگر جنایت هائی که روزانه توسط رژیم صورت می گیرد،یک وظیفه ملی ،میهنی وانسانی هر تک  تک ماست !چه در داخل وچه خارج کشور.
  راهی جز اتحاد تمامی نیروهای مخالف داخل وخارج و تلاش برای شکل دادن یبک اعتراض گستر ده در داخل وخارج  وبمیدان آمدن همگانی نیست .              ابوالفضل محققی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

فرامرز حیدریان

عنوان مقاله
آب در هاون کوبیدن!

دروود بر ابوالفضل عزیز!
گپی برای آرامش روح!

ابوالفضل جان! فریادهای تو و کسانی همچون تو، مرا غمگین میکنند که سر پیری و نفسهای آخر، هنوزم فریادها میزنی و کسانی گوششان بدهکار تو و امثال تو نیست. راه دور اصل نرو. موانع باهمآیی و همبستگی را در فضای منظومه شمسی و دیگر منظومه های ناشناخته نجو. سمت چپ سایت «ایرانگلوبال»، یک مطلبی از «جیلو عزیز» است. فقط به کامنتها نگاه کن و عمق فاجعه را خودت برآورد کن. وقتی که کنشگرانی و گرایشهایی و سازمانها و احزابی و غیره و دالک به قوم و عشیره و قبیله و طایفه و ایدئولوژی و مذهب و مرام و دین و عقاید آکبندی و هارت و پورتهای علم نما و زر مفت زدنهای مدرن و مدرنیته و پست مدرن و اراجیف مشابه، سفت و سخت با انواع و اقسام زرّادخانه های اتّهامی و توهینی و ادّعایی مُجهّز و مسلّح هستند، بحث از «همبستگی» در نظرشان یک جوک به شدّت خنده دار می آید. یه نگاهی هم به سایتهای حضرات بینداز، ببین چه آشهای شله قلمکاری برای خودشان و دیگران میپزند که هیچ حیوانی حاضر نیست، نگاه به آنها بیندازد، چه رسد به آدمیزاد!
نه ابوالفضل جان! حضرات هنوز که هنوز است همچون همپالکیها و بدیل خودشان؛ یعنی ولایت فقاهتی که به جای نجات دادن خودشان از شرّ باتلاق اسلامیّت و شرایع و سوائق افسار گسیخته باشند، آمده اند و در صدد نجات ایدئولوژی/مذهب/عقیده/سازمان/قوم/طایفه و امثالهم هستند. شاید خروارها خون باید ریخته شود تا از گردآمد سطل به سطل خونها، «دریای همبستگی ایرانیانی که دیگر هیچ بقایی از آنها نیست»، ایجاد شود. شاید!. با این طیفهایی که من میشناسم، امیدی به امروز نیست؛ چه رسد فردایی که آمدن و نیامدنش را هیچکس نمیداند.
شاد زی و دیر زی!
فرامرز حیدریان

چ., 01.05.2024 - 10:41 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید