رفتن به محتوای اصلی

پایان تجمع کارگران فولاد زاگرس

پایان تجمع کارگران فولاد زاگرس

 جمع اعتراضی کارگران اخراجی فولاد زاگرس در تهران که بامداد روز دوشنبه (۲۴ تیر ماه) در خیابان پاستور آغاز شده بود، صبح امروز نیز در مقابل ساختمان مجلس ادامه یافت و با وجود جلوگیری از ورود نمایندگان کارگران به ساختمان مجلس، کارگران به وعده‌های دیروز «قادرمرزی» نماینده شهرشان در مجلس اعتماد کردند متفرق شدند.به کارگران  قول داده شده است تا روز یکشنبه هفته آینده (۲۹ تیر ماه) که مجلس تعطیل است به نمایندگاه فرصت پی گیری بدهند.

تجمع اعتراضی کارگران فولاد زاگرس در مقابل ساختمان مجلس در حالی خاتمه یافته است که شب گذشته حدود ۲۰ نفر از کارگران اخراجی این کارخانه که در ابتدای سفر ۱۸۰ کارگری دیگر را همراهی نکرده بودند، با سفر به تهران به جمع آنان پیوسته بودند.

به گفته یکی از کارگران، معترضان پس از گذشت سه روز از سفر به تهران ناچار شده‌اند به وعده‌های نمایندگان مجلس برای پی گیری مطالباتشان اعتماد کنند.
یکی از کارگران در حال ترک این اعتراض صنفی، با یادآوری اینکه کارگران پس از ناامیدی از مسئولان استانی راهی تهران شده بودند، به ایلنا گفت: مسئولان کشوری از طریق رسانه‌ها از سفر ما به تهران مطلع‌اند، اما با گذشت سه روز متوالی از این سفر، مسئولان کشوری هم مانند مسئولان استانی اعتنایی به خواسته‌های ما نکردند.

او افزود: بعد از گذشت سه روز فرصتی که مجلس از کارگران خواسته است تا به مشکلات رسیدگی کند، در صورت بی‌پاسخ ماندن خواسته‌هایمان به تجمعات خود ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید