رفتن به محتوای اصلی

رضا مددی از عرش تا فرش

رضا مددی از عرش تا فرش

6 آپریل (17 فروردین) : رضا مددی مبارز بسیار محبوب استکهلم با پرچم ایران و سوئد ، برای مبارزه با مایکل جانسون آمریکایی وارد قفس می شود. در اواسط راند سوم با اجرای یک فن زیبا ( که حتی خودش هم اسم دقیق آن را نمی داند) حریف آمریکایی را تسلیم می کند. مددی مدتی پیش از این مبارزه ، به عنوان مبارز محبوب مردم معرفی شده بود و این برد ، بر محبوبیت او می افزاید. مایکل جانسون با ناراحتی قفس را ترک می کند.


23 آپریل ( 3 اردیبهشت) : بنا بر هماهنگی مسئولین یو اف سی ، رضا مددی و مایکل کیه زا (قهرمان تاف) روز 27 جولای در واشنگتن آمریکا رو در روی هم خواهند ایستاد. مبارزه ای راحت و مهم برای مدداگ.

15 می (25 اردیبهشت) : به دلیل صادرنشدن ویزای آمریکایی که دلایلی فراتر از یک تاخیر زمانی دارد ، مبارزه مددی – کیه زا لغو می شود. مددی به دلیل لغو شدن این مبارزه نسبتا ساده ، شرایط روحی مناسبی را پشت سر نمی گذارد.

16 می( 26 اردیبهشت) : بنا بر زمان بندی ، مایکل جانسون که در مبارزه قبلی مغلوب مددی شده بود به واسطه رایزنی های مایک تایسون با دانا وایت ، در یو اف سی شبکه فاکس با جو لوزان مبارز مطرح ام ام ای روبرو خواهد شد. فرصتی بسیار بزرگ برای جانسون مهیا می شود.

22 می (اول خرداد) : رضا مددی به همراه تعدادی از ورزشکاران مهاجر و مطرح کشور سوئد برای آرام کردن جو شورش های استکهلم ، از طرف پلیس وارد خیابان ها می شوند تا با صحبت هایشان ، مهاجرین معترض در خیابان را آرام کنند.

27 می (6 خرداد): مددی قرار است فردا صبح با الکساندر گوستافسون راهی روسیه شود اما در جریان ماجرایی مبهم ، به دلایل نا مشخصی بازداشت می شود. طرفداران ، دوستان و خانواده رضا در شوک به سر می برند. طرفداران رضا تی شرت هایی را با شعار (رضا را آزاد کنید) به تن می کنند و عکس هایش در محیط مجازی پخش می کنند. فیس بوک مدداگ ، در حال انفجار است.

7 آگوست (16 مردادماه): مددی بعد از گذشت 76 روز از سپری کردن دوران بازداشت موقت در سلول انفرادی ، آزاد شد. تغییرات ظاهری و روحی رضا ، قابل مشاهده است. 

16 آگوست (25 مردادماه) : حکم نهایی مدداگ اعلام می شود. بنا به نظر قاضی ، او گناهکار است. حکم ، 18 ماه زندان 

18 آگوست (27 مرداد) حدود ساعت 4 صبح: مایکل جانسون (حریف قبلی مددی) در یو اف سی شبکه فاکس ، سه راند کامل جو لوزان را می زند و در پایان وقت قانونی به عنوان فرد پیروز معرفی می شود. رضا ، مبارزه را حتی از خانه هم تماشا نمی کند.

18 آگوست (27 مرداد) حدود ساعت 8 صبح: دانا وایت در پاسخ سوال خبرنگاری که در مورد وضعیت رضا مددی از او پرسیده بود ابراز بی اطلاعی می کند اما با تکان دادن سر به نشانه تاسف می گوید که اگر مددی اقدام به سرقت کرده ، جایی در یو اف سی ندارد.

مایکل جانسون در میان ابر ها
رضا مددی در ...

(حامد گودرزی)

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
صفحه فیس بوک MMA in Focus

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید