رفتن به محتوای اصلی

تلاش نافرجام عده‌اي در ايلام مانع از اجراي حکم قصاص نشد

تلاش نافرجام عده‌اي در ايلام مانع از اجراي حکم قصاص نشد
تفسیر از:
اقبال اقبالی

اين افراد قصد داشتند با اين تدابير فرد قاتل را از پاي چوبه‌دار به تعبيري نجات دهند.

 فرمانده انتظامي استان ايلام:
تلاش نافرجام عده‌اي در ايلام مانع از اجراي حکم قصاص نشد
بزرگنمایی :  
خبرگزاري آريا :فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: تلاش نافرجام عده‌اي در ايلام مانع از اجراي حکم قصاص نشد

سردار علي دولتي در گفت‌وگو با خبرنگار آريا در ايلام اظهار داشت: صبح امروز تلاش نافرجام براي تغيير حکم قصاص در ايلام هيچ تاثيري در اجراي حکم نداشت.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: تلاش‌هاي اقوام يک فرد محکوم به اعدام و برنامه‌ريزي براي فرار وي از زندان مانع از اجراي حکم اعدام نشد.

وي ادامه داد: بستگان يکي از زندانيان محکوم به اعدام بامداد امروز با حضور در اطراف زندان مرکزي شهر ايلام و پرتاب نارنجک دستي قصد داشتند قاتل را فراري دهند.

اين فرمانده انتظامي اضافه کرد: با عنايت به اينکه قبلا نيز از طريق رسانه‌ها اعلام کردم که قانون‌شکنان جايگاهي در استان ايلام ندارند با متخلفان و مجرمان حادثه امروز برخورد قانوني صورت مي‌گيرد.

دولتي تصريح کرد: بستگان قاتلي که امروز صبح حکم قصاصش اجرا شد، قصد داشتند با ايجاد درگيري و اخلال در نظم سبب توقف در اجراي حکم شوند و ممانعت از اجراي حکم داشته باشند.

 فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: اين افراد قصد داشتند با اين تدابير فرد قاتل را از پاي چوبه‌دار به تعبيري نجات دهند.

 وي ادامه داد: اما با هوشياري عوامل انتظامي از ورود اين افراد به داخل زندان جلوگيري شد و يکي از بستگان نزديک متهم اقدام به انفجار يک نارنجک ساچمه‌اي کرده بود که متاسفانه تعدادي از رهگذاران و مردم حاضر در صحنه به صورت سطحي مجروح شدند.

اين فرمانده انتظامي اضافه کرد: بلافاصله متهم اين حادثه دستگير و تحويل دستگاه قضايي شد

*******

رزیم اسلامی با اتکاء به نیروی چند میلیونی مزدور و جیره خوار، طناب های دار را در سراسر میهن ما بر پا کرده اند و از چنگال اسلامگرایان حاکم بیوقفه خون می چکد! به برکت رای های داده شده به ملاحسن روحانی و تلاش های کاسه لیسان ملاها برای تداوم نظام؛ در دوران ریاست جمهوری روحانی نزدیک به 230 نفر اعدام شده اند! یعنی شبی نبوده است که روحانی بخسبد و در کشور زیر سلطه اش خانواده ای داغدار نشده باشد! آری؛ جمهوری ملاها به نسل کشی ادامه می دهد و کسانی که اعدام می شوند، قربانیان نظام نکبتبار اسلامی هستند و هیچکدامشان از مادر مجرم زاده نشده بودند! رژیم اسلامی برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم،  فرزندان ایران را در میدانها اعدام می کند و مزدوران خود را برای تشویق بخیابانها می آورد. مردم ایران جان شان از جمهوری اسلامی به لب رسیده است و مخالفت های خود را به اشکال گوناگون نشان می دهند. هر روز صدای مخالفت علیه اعدام در جامعه بلندتر می شود و به اقدام برای نجات قربانیان ارتقاء می یابد. جلاد حکومت در ایلام به اعتراض مردم علیه اعدام اعتراف کرد: "اين افراد قصد داشتند با اين تدابير فرد قاتل را از پاي چوبه‌دار به تعبيري نجات دهند." و بحق بایستی به شجاعت معترضین به اعدام درود گفت و: سراسر ایران چنین باد!

*******

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید