رفتن به محتوای اصلی

آزادی پدرام نصراللهی از زندان

آزادی پدرام نصراللهی از زندان

 استقبال کنندگان با کف زدن های ممتد و با حلقه های گل از مبارزات و مقاومت های خستگی ناپذیر این فعال کارگری و دیگر فعالین کارگری دربند قدردانی نموده، و با حضور پرشور خود، بار دیگر بر حقانیت مواضع و مبارزات جنبش کارگری و فعالین آن عرصه مهری دوباره گذاشتند.

Image removed.

شایان ذکر است دوران حبس پدرام نصراللهی مقارن بود با مرگ مادر زحمتکش و زجردیده اش، که تمامی عمرش را با درد و رنج حاصل از نابرابری های اجتماعی گذرانده، و آخرین روزهای حیاتِ پر از محنتش را نیز در حسرت وداع با فرزند دلبند و دربندش با افسوس گذرانده بود. به همین خاطر همه ی حاضرین با حضور بر مزار این مادر فداکار، و تجلیل از تمامیِ زحمات گرانقدرش در حمایت از فعالیت های فرزندش، دیگر باره با آرمان های وی و تمامی انسان هایی که دل در گرو رهایی انسان از قید مناسبات موجود دارند تجدید میثاق نموده، و سوگند یاد نمودند که تا تحقق دنیای آزاد و برابر، مبارزاتشان را پیگیرانه ادامه خواهند داد.

حاضرین ابتدا با یک دقیقه سکوت به یاد تمامی جانباختگان راه آزادی و برابری مراسم را آغاز نموده، سپس با خواندن سرود انترناسیونال، سرود همبستگی جهانی طبقه ی کارگر آن را ادامه دادند. سپس چند نفر از حاضرین با ارائه ی سخنانی در ستایش از فداکاری های مادر اگریجه عبدی، نهایت سپاس طبقه ی کارگر را به پیشگاه این عزیز و دیگر مادران مبارز تقدیم نمودند.

Image removed.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری ضمن شادباش به مناسبت آزادی پدرام نصراللهی به خانواده، دوستان و تمامی طبقه ی کارگر ایران، خواستار آزادی بدون قید و شرط تمامی فعالین کارگری و کارگران پیشرو همچون شاهرخ زمانی، رضا شهابی، محمد جراحی، بهنام ابراهیم زاده، رسول بداغی، محمد مولانایی، واحد سیده، یوسف آبخرابات و دیگر فعالین عرصه های اجتماعی و سیاسی در اسرع وقت می باشد.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری 30/1/93

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید