رفتن به محتوای اصلی

شیخ نصرالله حرف دل پان ترک ها و پان عرب ها را می زند!

شیخ نصرالله حرف دل پان ترک ها و پان عرب ها را می زند!

سه مانع دمکراسی در ایران و منطقه، پان اسلامیسم، پان عربیسم و پان ترکیسم، موجودیت خود را با نفی ایران تاریخی تعریف می کنند. این مرده های متعفن در فقدان حضور اراده قدرتمند ملی - دمکراتیک در کشور، موجودیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی ایران را هدف قرار داده اند!

مبارزه ملی برای ایرانی آزاد، دمکراتیک و لائیک از مسیر افشاء و انزوای سیاسی سه نیروی ذکر شده، راه خود را به پیش هموار می کند. نگاهی به نظرات ایرانی ستیزان در ایرانگلوبال و مقایسه آنها با سخنان شیخ نصرالله، پیوندهای عمیق فاشیسم دینی، قومی و نژادی، و ائتلاف نانوشته آنها بر سر ایران ستیزی را بخوبی آشکار می کند.

ایران و ایرانیان بیش از هر زمان دیگر به وحدت ملی آگاهانه و اراده ای پولادین برای مقابله با دشمنان خود نیاز دارند!

ما باید بر بستر جنبش دمکراسی خواهی، شعار حمهوری ایرانی را به اعماق جامعه برده و حول این شعار وسیع ترین اقشار اجتماعی را در راستای تکوین اراده ملی، دفاع از ایران و ایرانیت، و برای ساختن ایرانی آزاد و دمکراتیک سازمان دهیم. باید امروز یکی شویم، چراکه فردا دیر است!

***************

ترجمه سخنرانی نصرالله از عربی به فارسی:

اگر منظورتان ایران است / همانا امروز در ایران چیزی به نام پارسی یا تمدن پارسی وجود ندارد / آنچه در ایران هست، تمدن اسلامی است / آنچه در ایران هست،‌ دین عربی محمد (ص) است / که عربی، مکی قریشی تهامی و از تمیم و متهر است / (صلوات جمع) / و بنیانگزار جمهوری اسلامی هم عرب بوده و فرزند عرب است و فرزند پیامبر خدا محمد (ص) است / (صلوات جمع) / رهبر کنونی جمهوری اسلامی، حضرت امام خامنه ای هم سید قریشی است / و پسر هاشمی و پسر پیامبر خداست / پسر علی بن ابی طالب و فاطمه زهراست که اینها عرب هستند / ... اما اگر منظورتان ایران است / مردم یک تلاشی کردند و تسلیم شدند / در هفته های اخیر یک عده ای یک رویایی داشتند / که جمهوری اسلامی را سرنگون کنند / اما اینها خیال های باطلی بود / این ایران، که خیلی ها در دنیا از حوادث اش صحبت می کنند / امروز من به شما اطمینان می دهم که این ایران / این نظام، این حکومت و مردم و نخبگان اش / به برکت وجود رهبر فرزانه و شجاع و مدیر و مدبر و مهربان / این رهبر تاریخی حضرت آیت الله امام خامنه ای / و به برکت حضور سی ساله ی مردم در صحنه / ایران قوی تر و سرسخت تر از همیشه از این بحران گذر کرد / این ایران همیشه همین طور هم خواهد ماند

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید