رفتن به محتوای اصلی

در باره انتقاد تابناک از توهین به پرچم در صدا و سیمای حکومت

در باره انتقاد تابناک از توهین به پرچم در صدا و سیمای حکومت

دست اندرکاران تابناک از توهین صدای و سیمای حکومت اسلامی به پرچم ایران و ... شاکی شده اند و تازه از خواب 31 ساله بیدار شده اند و با چشمان خواب آلود می گویند: "تکرار و گسترش توهین و تهدید علیه هویت و تمامیت ارضی ایران در عرصه های مختلف و متاسفانه حتی در رسانه ملی دارد به یک رویه تبدیل می شود".

تابناک: نهم مهرماه 1389

جمهوری اسلامی در تضاد بنیادی با ایران و ایرانیت قرار دارد و همسوئی آن با ایران و ایرانی تنها به منظور سوء استفاده از امکانات مادی و معنوی کشور و مردم برای تحقق اهداف پان اسلامیستی بوده است. اعتراض تابناک به صدا و سیمای حکومت اسلامی در چارچوب شعارهای دروغین و توخالی همسوگرایانه(نظیر مکتب ایرانی مشائی)، بقصد مثله کردن جنبشی است که ریشه در اعماق جامعه و تاریخ ایران دارد!

بنیاد نظری آنچه در سه دهه گذشته بر ملت ایران رفته است در قانون اساسی جمهوری اسلامی بیان شده است:

"قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مبين نهادهاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي جامعه ايران بر اساس اصول و ضوابط اسلامي است كه انعكاس خواست قلبي امت اسلامي مي باشد."

نهاد حکومتی در ایران بر مبنای قوانین، مصالح و منافع اسلام و امت اسلامی بنا نهاده شده است و مسئله ملت ایران، کشور ایران، خلیج فارس و ... تابع منافع اسلام در ایران و جهان است.ما شاهدان زنده کارنامه 31 ساله خیانت و جنایت جمهوری اسلامی در ایران هستیم.

جمهوری اسلامی برای جهانی سازی اسلام هزینه گزاف و جبران ناپذیری را به ملت ایران تحمیل کرده است. جنگ 8 ساله بهای کشورگشائی حکومت اسلامی و رجزخوانی های خمینی علیه همسایگان و غرب و شرق بود.

پس از پایان جنگ، دوران اسلامی کردن کشور فرا رسید که جمهوری اسلامی از روی اجساد صدها هزار ایرانی گذشت و ایران، ایرانی ماند و اسلامی نشد! ملت ایران علیرغم زخم های نشسته بر پیکر و 31 سال کشتار ایراندوستان و دگراندیشان، به جمهوری اسلامی در ایران نه گفت!

امروز جناح های غالب و مغلوب حکومتی کوشش می کنند تا با سازکارهای گوناگون در روند همسوئی با احساسات دینی و ناسیونالیستی مردم، جنبش ملی - دمکراتیک را بانحراف بکشانند.

بادمجان دور قاب چینان ولی فقیه (تابناک) نمی توانند همچنان در منجلاب حکومت دینی به زندگی نباتی ادامه دهند و از ایران و ایرانیت و خلیج فارس هم دفاع کنند.

حکومت اسلامی در میهن ما، تبلور تجاوز آئینی اعراب به ایران است و نهادهای حکومتی با ساختار ارزش های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی ملت ایران ناسازگار و آشتی ناپذیر هستند.

در این تندپیچ تاریخی شهروندان ایران بر سر دو راهی انتخاب تداوم بربریت اسلامی یا جمهوری ایرانی (جمهوری آزاد، دمکراتیک و سکولار) قرار دارند.

واقعیت این است که: از کوزه (سیمای حکومت)همان برون طراود که در اوست و نق های تابناک نه از سر دلسوزی و ایراندوستی، بلکه بازارگرمی برای جلوگیری از رویگردانی روزافزون از جمهوری اسلامی و هراس از تقویت قطب جمهوری ایرانی در جامعه می باشد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید