رفتن به محتوای اصلی

ولی فقیه رژیم متهم اصلی و آمر پخش اعترافات تلویزیونی است

ولی فقیه رژیم متهم اصلی و آمر پخش اعترافات تلویزیونی است

اعتراف گیری و وادار به خودزنی کردن زندانیان اسیر در دست دستگاه داغ و درفش رژیم جمهوری اسلامی امری مختص به امروز نیست. سالهاست که این رویه شناخته شده توسط رژیم به کار گرفته می شود تا دلیلی بر روا بودن ظلم و ستمی باشد که فراشان و مجریان عدالت به شیوه رژیم ولایت فقیه بر آن اصرار دارند.

شب چهارشنبه تلویزیون رژیم مصاحبه مشمئز کننده ای با خانم سکینه محمدی، محکوم به سنگسار را پخش کرد. در این مصاحبه، مجریان عدالت به شیوه سیستم قضایی رژیم، زنی شکسته و بی پناه را وادار کردند تا نه تنها علیه خود اعتراف کرده و به خواسته های بازجویان و پرونده سازان عمل کند بلکه، علیه وکیل خود نیز موضع گیری نماید. زنی که هر شب کابوس مرگ می بیند و به قول خودش بیش از 4 سال است که آرامش را به چشم ندیده است، چگونه می تواند بی پروا و بدون اندیشیدن به عاقبت گفته های خویش در برابر دوربین تلویزیون ظاهر شود و بدترین نسبتهای اخلاقی دیکته شده را به خود منتسب کند؟ چگونه دستگاه داغ و درفش بی خردان و جلادان و بی وجدانهای مظلوم کش رژیم، شنوندگان و بینندگان خود را آنقدر نادان فرض کرده اند که فکر می کنند آنها چنین یاوه هایی را باور می کنند و به مجریان آن آفرین خواهند گفت؟

سالهاست رژیم، فعالان سیاسی و اجتماعی را با انواع شکنجه و فشار به جلو دوربین تلویزیون کشانده و آنان را وادار به خود زنی کرده است اما این برای اولین بار است که محکوم و متهم دادگاه جنایی را به چنین کاری وادار می کنند. انگیزه برپا کنندگان این شو کثیف و غیر انسانی هر چه باشد، عمل آنان آنقدر کثیف است که با هیچ انگیزه ای نمی توانند آنرا توجیه کنند.

از سوی دیگر، کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران پس از پخش این مصاحبه خواستار برکناری و محاکمه عزت الله ضرغامی، رییس صدا و سیمای رژیم به دلیل همکاری با دستگاه اطلاعاتی و قضایی برای تهیه و پخش اعترافات ساختگی شده است. این درحالی است که عزت الله ضرغامی یکی از بلندپایگان سپاه پاسداران و عناصر شناخته شده سرکوب در دستگاه ولایت فقیه و مورد اعتماد شخص خامنه ای است. از طرفی، از اولین روزهای برپایی رژیم جمهوری اسلامی، رادیو تلویزیون نه تنها مجری عوامل اطلاعاتی و دستگاه قضایی بلکه، در خدمت ولایت فقیه و یکی از ارگانها مهم تبلیغاتی آن بوده است. این ارگان همواره در دست افرادی است که مورد اعتماد ولی فقیه رژیم و امر بر او باشند. رییس این دستگاه، امین رهبر است و کلیه دستورات خود را از او می گیرد. همکاری این ارگان با دیگر دستگاه های زیر مجموعه ولایت فقیه نه تنها همواره وجود داشته بلکه، از بدیهیات است.

اگر کسی به جرم پرونده سازی و برپایی بساط داغ و درفش و ساخت سریالهای کثیف خودزنی و پخش اعترافات متهمان دستگاه قضایی رژیم باید به دادگاه کشیده شده و مورد بازخواست قرار گیرد، آن شخص کسی نیست مگر ولی فقیه و رهبر جمهوری اسلامی که آمر و دستور دهنده این بی شرمیهاست. ضرغامی تنها عروسکی در دست ولی فقیه رژیم، خامنه ای است، این اوست که باید پاسخگوی همه اعمال بی شرمانه رژیم و ددمنشیهای جلادان آن باشد.

در پخش اعترافات تلویزیونی و وادار به خودزنی کردن متهمان دستگاه قضایی، ولی فقیه رژیم متهم ردیف اول است و باید در دادگاهی مردمی به جرم همه این بی عدالتیها محاکمه گردد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید