رفتن به محتوای اصلی

اکبر خوش کوشک به نوری زاد و خزعلی می تازد!

اکبر خوش کوشک به نوری زاد و خزعلی می تازد!

 

متن مطلب اکبر خوش کوشک به نقل از تارنمای تعامل:

با سلام جناب نوریزاد این عادت شما را من نمی دانستم که شما اینکار را می کنید که بنظر من کار غیر اخلاقی و بی ارزشی هست. از من خواستید که این چندکلمه را هم بگذارم در صفحه پرورفایل.

 عرضم بر این است مگر شما گفتگو ی مارا اجازه گرفتی که می خواهید این را اجازه بگیرید؟ شما به دوگانگی قرار گرفته اید و عذاب وجدان گرفته اید، در دوره اصلاحات مزدوری کرده اید و برعلیه جناب دکتر خاتمی در روزنامه کیهان لجن پراکنی کرده اید و با سخنرانی ها و پخش شبنامه و روزنامه بر علیه دولت برآمده از مردم بنام اصلاحات تاختید .
به گفته خودتان در جنگ و جهاد هم شرکت نکرده اید. الان هم از باج خواهی از اصولگران نا امید شده اید رو آورده اید به نامه نویسی و بوسیدن دست نامحرم بهایی و سگ و شغال. 
 
 شما و دوست عزیزت جناب دکتر مهدی خزعلی که برنامه هویت  و فیلم عصر عاشورا (را ساخته اید) از گذشته خود توبه کرده اید؟ هر دو شما دنبال شامورتی بازی هستید و می خو اهید بگویید ما نبودیم. اما مرد باشید اول بگوید که اشتباه کرده ایم بعد رسماً عذر خواهی کنید.

 این کارهای شما  اسرائیل آمریکا منافقین و ضد انقلاب را خوشحال می کند. آنها هم با شما مصاحبه می کنند. شما مانند آن بچه پرویی هستید که 5 تومان گرفت و به یک سرهنگ دست رساند و باقی ماجرا را می دانید.

 من ادعا ندارم که در این کشور اشتباه یا ظلم و یا آزار و اذیت نمی شود. اما باید خودمان بنشینیم با دادن تذکر و توضیح و پیگیری مشکل و اشتباه را حل کنیم نه اینکه با دولت های اجنبی همکاری کنیم و یا دل سوزی آنها در ما اثری بگذارد.
 من از امثال شما ها بیشترین زحمت و جانفشانی و زندان و شکنجه شده ام و خانواده ام در طول 35 سال بیشترین آزار و اذیت شده است و حرف برای گفتن زیاد دارم اما من نگاه می کنم به فرمایشات امام علی (ع) و امامانمان و امام خمینی (ره)  و به فرمایش شهید مظلوم بهشتی که هم باید خون داد و هم خون دل خورد، نه مانند شما ها که اگر اجازه خروج از کشور داشته باشید می روید مانند اکبرگنجی نزد رییس جمهور اسرائیل که به شماها خودکار بدهد!
 اما ما می مانیم و با تمام مشکلات از میراث امام و شهدا پاسداری می کنیم علی رغم تمام مشکلات و تنگ نظریها. اگر خوشحال می شوید که یک عده ای به شما به به و چه چه می گویند  بدانید آنها شما را احمق گیر آورده اند و بعدش می گویند که بگذار به جان هم بیفتند
 بالاخره من حرفهایم را می زنم اما در قالب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی. حال دوست داری با این نوشته من هر کاری بکنید و حاضرم در هرجای با شما گفتگو کنم با مدارک، نه مثل شما روی هوا !  من جز راه و روش امام (ره) به هچیکس وابستگی ندارم واگر از این جمهوری اسلامی و رهبری پیروی می کنم بخاطر روش و منش امام (ره) فرمایشات امام (ره) است.  و الـسلام

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
تارنمای تعامل

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید