رفتن به محتوای اصلی

ضرب و شتم عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان

ضرب و شتم عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان

بنا به خبر 8 خرداد 1389 مندرج در ادوار نیوز، رسول بداقی عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

"روز گذشته دو تن از مسئولان زندان رجایی شهر به نامهای مستعار شیخ و دایی قاسم ، رسول بداغی را به محلی از زندان برده، دستهای او را از پشت بسته و پس از بستن وی به میله اقدام به ضرب و شتم شدید وی نمودند. علت این اقدام ناجوانمردانه مسئولان زندان اعتراض بداغی به وضعیت نا مناسب زندان رجایی شهر و مشکلات ایجاد شده برای وی بوده است.

وضعیت نامبرده هم اکنون نامساعد است و اثرات ناشی از شدت ضرب و شتم سلامتی وی را تهدید می کند."

حکومت اسلامی در توهین و تجاوز به حقوق شهروندان ایران، هیچ حد و مرزی را برسمیت نمی شناسد.باندهای مافیائی ولی فقیه در لباس نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی اطلاعاتی آنچنان رفتار وقیجانه و بیشرمانه ای با دگراندیشان دارند،که با هیچکدام از معیارهای شناخته شده جهان انسانی و حیوانی قابل توضیح نیستند.

در کدام فرهنگ و مرامی(جز حکومت اسلامی) زنان باردار و بچه ها اعدام می شوند؟ کدام فرهنگ و سیاست کهریزک ها را بنا می کند و کدام فرهنگ و منشی، پاسدار و بسیجی و حزب اللهی را پرورش می دهد؟

در کجای جهان جماعتی لمپن در لباس ماموران حکومت، زنان و دختران مردم را به بهانه پوشش دستگیر می کنند و در بازداشتگاهها مورد تجاوز قرار می دهند، زبان رهبر سندیکای کارگران (آقای اسانلو) را می برند، فعالین جنبش دانشجوئی را زیر شکنجه می کشند، معلمین چون فرزاد کمانگر را اعدام و رسول بداقی عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان را اینچنین نفرت انگیز شکنجه می کنند.

اما واقعیت اینست که؛ حکومتگران از هراس تشکل های مستقل کارگری، معلمین ،دانشجویان و زنان، زبان رهبران آنها می برند، معلمین ش را ناجوانمردانه شکنجه می کنند، فعالین جنبش زنان را به جبس های طولانی محکوم کرده و فرزندان دلاور ایران را بقتل می رسانند، تا چند صباحی به عمر ننگین جمهوری اسلامی بیفزایند، ولی غافل از آنند که تصرف قدرت و ترکتازی شان اختیار، و برکناری شان جبر است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید