رفتن به محتوای اصلی

از افراد ایراندوست خواهش می کنم ،ایران گلوبال را« بویکات» کنند!

از افراد ایراندوست خواهش می کنم ،ایران گلوبال را« بویکات» کنند!

کیانوش توکلی:

جناب ایرانخواه نوشته اند که :«...من اگر مدیر سایت بودم هر کسی که حرف بدون سند بزند و کسی از او سند بخواهد و نتواند یک سند متعبر نشان بدهد..چنین فردی را مسدود میکردم....» این حرف مربوط به تز دانشجویان دکترا آنهم در دانشگاهای معتبر عملی است . حتی تحلیل گرا های خیلی« معتبر» ایرانی هم که در سایت های خیلی «معتبر» هم قلم می زنند ؛ برای تحلیل های خیلی «معتبر» خوداز ارائه یک سند و مدرک عاجزند آنها بجای مدرک ، باارائه تحلیل های کیلویی را تحویل خلق الله می دهند . حالا شما انتظار دارید که ما از کامنت گذاری «صفحه شما » ایران گلوبال سند و مدرک بخواهیم. دوست عزیز شما و امثال شما 2سال است مارا بایکوت کرده اید ولی هر روز خود به این سایت سرک می کشند و لی قبل از این که مارا مجددا بایکوت فرمائید این فیلم تظاهرات تبریز را نگاه کنید . شما نمی توانید چشم بر واقعیت امروز ایران ببندید .اقلیتهای اتنیکی _ فرهنگی یک واقعیت انکار نا پذیر جامعه ایران است . همه اعضای مدیریت سایت ایران گلوبال از تمامیت ارضی ایران دفاع خواهندکرد. ایران سرزمین چند زبانی و چند فرهنگی و چند مذهبی است. پذیرش این گوناگونی تمامیت ارضی ایران پایدار خواهد کرد . آری یزد و کردستان با هم متفاوتند.لطفا مسایل ایران را تنها از نگاه تاریخ مورد بررسی قرار ندهید و به واقیعت های امروز ایران توجه کنید .

فیلم تظاهرات روز سه‌شنبه ۴ خرداد برای خواست تحصيل به زبان مادری آذربايجانی‌ها در تبريز

کیومرث نویدی :

آقای ایرانخواه! ما به هبچ رو نمی‌خواهیم صرف تبلیغ نظری را محدود کنیم. این آقایان معتقدند ترک نژاد برتر است، ترکی زبان برتر است، ادبیات ترک ادبیات برتر است و ترکیه بهشت روی زمین است و هر چه هم امروز بر سر ایران آمده حتی اگر مقصرینش بیشتر ترک بوده‌اند و باشند، تقصیر فارس‌هاست ازیرا که خلخالی و خامنه‌ای و موسوی ااردبیلی و موسوی تبریزی حکم اعدام به زبان فارسی صادر می‌کنند.... تا این حد به گمان من باید اجازه داشته‌باشند حرفشان را بزنند. من قبلا به شما توصیه کردم که نیاز ندارید پاسخ هر سخن بی‌منطقی را بدهید. گمان کنم حالیشان شده‌است یا باید شده باشد که هر گونه‌ای توهین، گو به مفاخر ادبی و فرهنگی دیگر ملت‌ها در این سایت جا ندارد. اگر جائی دست به تحریف بزنند یا ندانند و ادعا کنند، می‌شود در حد آگاه‌گری پاسخشان را داد.

ایرانخواه :

با سپاس جناب رضا البته باید بپذیریم که فضای این سایت مال بحثهای مناسب نیست. من اگر مدیر سایت بودم هر کسی که حرف بدون سند بزند و کسی از او سند بخواهد و نتواند یک سند متعبر نشان بدهد..چنین فردی را مسدود میکردم. و تنها چنین کسی حق بازگشتن دارد که از همه اعضا بخاطر دروغگویی پوزش بطلبد. از اول هم که پانترکیستها وارد این سایت شدند من خوب میدانستم که اغلب ایرانیان اینجا شرکت نخواهند کرد. حالا هم همینطور است و از تمامی افراد ایراندوست خواهش میشود که این سایت را بویکات کنند.

رضا :

جناب ایرانخواه،

نه فقط از توضیحات شما، بلکه نحوه ی برخورد شما متشکرم. من در حال جمع آوری مطالب هستم و این شیوه ی برخورد را خیلی می پسندم. ما انسانها حداکثر حدود 70 سال زندگی می کنیم و از آن، فقط چند دهه با این معضلاتی که به مارسیده اند، درگیر خواهیم بود. وا این معضلات آنقدر زیاد هستند، که حتی اگر هزار سال هم عمر کنیم، به تنهائی قادر به حل آنها نخواهیم بود. من به کسانی که نتیجه ی بررسی های خود را با این لحن می نوسند ارج بسیار می گذارم. اگر من تا اینجا نتایج بررسی های خودم را بنویسم، بی شک از سوی کسانی که خیلی حساس برخورد می کنند محکوم به اعدام خواهم شد.

یکبار دیگر سپاسگزارم!

ایرانخواه :

جناب توکلی منظورتان را نفهمیدم.

واقعیت اینست که سایت شما نسبت به دوسال پیش رکود کامل داشته است. ببینید چه کسانی برایش مینوشتند که امروز نمینویسند. نود درصد کامنتها هم درباره صدهزار سال بودن زبان ترکی و دروغ بودن تخت جمشید و غیره است. چون بحث مجاهدین/پانترک و چند جوان تبریزی (تبریز جمعیتش یک ملیون نفر است در ایران که جمعیتش هفتاد ملیون است و جنبشهای قومگرای آن چندان تاثیری ندارند و برای همین دولت هم کاری با این افراد ندارد) بحث اصلی و اروز ایران نیست. ولی کامنتهای سایت شما جوری دیگر وضع ایران را ترسیم میکنند. فیلمی که هم ارائه کردید شعار چند جوان بود (بیشتر یکصدا شنفته میشد!) بعد از خروج مردم عادی از استادیوم و شبیه شانتاژ داشت. تازه شکی نیست که ترکیه/آران توانستند چند جوان را گول بزنند ولی خود این دو کشور که وضعیت اقلیتی بس وخیمتری دارند (آران که سرزمینش را ارمنیان تصرف کردند و ترکیه هم هروز باید سعی کند که نسلکشی ارمنیان/آسوریان/یونایان را انکار کند) و سروقت ایراندوستان حساب اینها را خواهند رسید.

به هر حال دوست گرامی..میتوان تا ابد با شما بحث کرد و من در دام دام چنین تله نمیفتم. شما اول خواستید با تبلیغهای وسیع قومگرایانه مخاطبانی در این سایت پیدا کنید و آن را مسئله اصلی ایران ترسیم کنید. اما مسئله اصلی ایرانیان همان برپایی یک مجلس ملی است که ایرانیان بتوانند به حق خود برسند.

از فعالیت من هم در سایت شما بسیار کاهش شده است و سایت شما هیچ اعتباری برای ایراندوستانی که میخواهند مجلس ملی برپا کنند ندارد و برای هر خواننده سایت شما ..سایت بالاترین و گویا حداقل صد خواننده دارد. این خود نشانگر انست که مسئله روز ایران در کجاست. زیرا ایرانیان فهمیدند که حل مسئله ایران تنها با برپایی مجلس ملی است و نه با بحث اینکه "زبان فارسی از ایران حذف شود و بجایش زبان ترکی که اقلیت پانترکیست از اقلیت ترکزبان میخواهند ان را رسمی کنندو هفت هزار سال سابقه ترکی و ابیات جعلی وصل کردن به شاهنامه". شما اعمال ضدملی زیاد در این سایت کردید مانند زبانشناس خواندن کسی مانند صدرالاشرافی(که در دامپروری دکتری گرفته است) که ادعا میکند تمام زبانهایی که لغتهایشان به هم چسبیده میشوند ترکی هستند!

یعنی مانند غالب زبانهای آفریقایی که پیوندی هستند (بجز عربی) پس آنها را ترکی بشمرید. بله شما چنین افرادی را زبانشناس معرفی کردید! :)

خلاصه مسئله اصلی ایرانیان همان برپایی مجلس ملی است تا تمامی مشکلات دیگر حل شود. چند نوکر ترکیه هم بخواهند این روند را منحرف کنند مانند پیشه-وری شکست خواهند خورد. فقط بهتان میگویم که وضعیت ایران همیشه به این بدی نخواهد بود و ایران درست میشود و آن وقت سایت شما هم هیچ نقشی در درست کردن آن(بجز ترویج ادبیات نفرت) نداشت.

کیومرث نویدی :

آقای ایران‌خواه! شما معتقدید در ایران ما مسئله‌ای به نام مسئله‌ی ملی نداریم و مشکلمان فقط پارلمان ملی‌ست و این نظر را هم ارائه می‌دهید. دیگران را هم در ارائه‌ی نظراتشان آزاد بگذارید. به محض این که نظری را ممنوع بدانید فرمان زبان بریدن و قلم شکستن صادر کرده‌اید و پارلمان ملی هم می‌شود همین مضحکه‌ای که امروز در ایران وجود دارد. و آقای فرهاد برای کشتار 67 غیر از شهادت صدها بازمانده سند به خط شخص خمینی موجود است و برای دیگر ترورهااعترافات سعید امامی (اسلامی) که بخش‌های بزرگی‌ش افشا شده‌است. شما نمی‌توانید اتهام مهیبی همچون ترور یک عضو بالای مجاهدین و یک هوادار مجاهدین آن هم در ترکیه که جولانگاه نیروهای امنیتی رژیم است را بدون سند و مدرک و به صرف هر آنچه در خیال شما می‌گذرد متوجه خود مجاهدین کنید و باری افکار پلید و شیطانی یک دشنام است نه نقد نظر.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید