رفتن به محتوای اصلی

بیست و ششمین سالگرد کشتار زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷
23.07.2014 - 05:03

رژیم برخاسته از گور ولایت فقیه که در پی نا آگاهی مردمی که می خواستند از زندان رژیم شاهنشاهی به در آیند و در سال ۱۳۵۷ به جای انقلاب دست به انتحار اسلامی زدند چنان ستم ها و سنگدلی هائی در زندان ها و شکنجه گاه هایش به کار بسته است که در سرتاسر تاریخ ایران بی مانند هستند! تجاوز به زن شوهردار در برابر چشم شوهرش در زندان های رژیم، تجاوز به دختران زندانی پیش از اعدام، تیرباران کردن و به دار آویختن زنان باردار، شکنجه دادن کودکان خردسال برای به دست آوردن اطلاعات از مامان و بابا، کشتار هزاران تن از دشمنان رژیم پس از بیدادگاه های پنج دقیقه ای، کشتن دشمنان رژیم گدایان مفت خور به دست آدمکشان مزدور در فرامرز، کشتن دشمنان رژیم در درونمرز و خودکشی و مرگ طبیعی نامیدن این آدمکشی ها و ستم های بی مانند دیگری که روی تاریخ ایران را سیاه کرده اند گوشه ای اندک از ددمنشی های بی شمار رژیم اهریمنان دوزخی هستند!

کشتار زندانیان سیاسی که پس از فرمان ننگین ابردژخیم و ابردیکتاتوری به نام روح الله خمینی در تابستان سال ۱۳۶۷ انجام گرفت یکی از ددمنشانه ترین کردارهای رژیم گدایان مفت خور آخوندی است که با آب هفت دریا نیز ننگ آن را نمی توان شست! در تابستان سال ۱۳۶۷ ده سال بود که رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی پس از انتحار اسلامی در سال ۱۳۵۷ بر سر کار آمده بود، ده سال بود که از ایران چنان دوزخی ساخته شده بود که در جهان همتا نداشت، ده سال بود که دزدان سر گردنه ای که به فرمانروائی رسیده بودند جیب های خود را می انباشتند، ده سال بود که حقوق زنان نیست و نابود شده بود و یک رژیم زن ستیز بر هست و نیست یک سرزمین چیره شده بود و ده سال بود که انبوهی از ایرانیان ناچار شده بودند هست و نیست خود را در دوزخ رژیم ولایت فقیه رها کرده و به کشورهای دیگر بگریزند! برای کشتار زندانیان سیاسی نخستین کاری که دژخیمان و شکنجه گران رژیم آخوندی انجام دادند بریدن ارتباط زندان هائی بود که از دشمنان رژیم لبریز شده بودند!

از روز جمعه هفتم مردادماه ۱۳۶۷ زندانيان سياسى در زندان های سراسر ايران از ملاقات، رفتن به بهدارى، هواخورى و روزنامه محروم شدند! در آغاز دروازه های زندان ها بسته شدند و تلفن ها از کار افتادند! سپس زندانبان ها تلويزيون ها را از برق کشيدند و با خود بردند و از دادن نامه ها، روزنامه ها و بسته هاى داروئى در زندان ها جلوگیری کردند و دیدار خانواده زندانیان سیاسی با زندانیان لغو شد! به زندانيان گفته شد که در سلول هاى خود بمانند و حتی از گفتگو با نگهبانان خوددارى کنند! پس از همه این کارها هیأتی که زندانیان سیاسی نام آن را هیأت مرگ گذاشته بودند به زندان ها آمد! یک قاضی شرع، نماینده دادستان انقلاب اسلامی و یک نماینده وزارت اطلاعات اعضای این هیأت بودند، این هیأت تنها چند پرسش از زنان و مردانی می کرد که بیشترشان تنها برای تظاهرات خیابانی و یا هواداری الکی از سازمان های سیاسی بازداشت و زندانی شده بودند! زندانیان نمی دانستند که مرگ یا زندگیشان بسته به پاسخی است که به پرسش بازجویان می دهند!

چشم زندانیانی را که بر باورهای سیاسی خود پافشاری می کردند می بستند و گروه، گروه به دار می آویختند و سپس پنهانی لاشه آنان را در گورهای گروهی به خاک می سپردند! دژخیمان در آغاز وابستگان به سازمان مجاهدین خلق را اعدام کردند و سپس وابستگان به سازمان های چپ گرا که باورهایشان با باورهای گردانندگان رژیم آخوندی سازگار نبود و آنها را کافر و بیدین می نامیدند را دسته، دسته اعدام کردند!دژخیمان رژیم حجاب و عفاف به بسیاری از زنان و دختران پیش از اعدام تجاوز کردند! همان زنان و دخترانی که در بازداشتگاه ها و شکنجه گاه ها به آنها گاه تا ده ها بار تجاوز شده بود! گاهی به زنان شوهردار در برابر چشم شوهرانشان تجاوز می کردند و سپس هم زن و هم شوهرش را می کشتند! از پائیز سال ۱۳۶۷ زندانبانان به خانواده‌های زندانیانی که تشنه شنیدن خبری از خویشاوندانشان بودند همراه با خبر اعدام کیسه ای از وسایل عزیزانشان را می دادند! خانواده هائی که حتی از حق برگزاری مراسم سوگواری نیز محروم بودند!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

فرمان روح الله خمینی برای کشتار هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۱۳۶۷

بسم الله الرحمن الرحيم، از آنجا كه منافقين خائن به هيچ وجه به اسلام معتقد نبوده و هر چه می گويند از روی حيله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها، از اسلام ارتداد پيدا كرده اند و با توجه به محارب بودن آنها و جنگ های كلاسيك آنها در شمال و غرب و جنوب كشور با همكاری های حزب بعث عراق و نيز جاسوسی آنان برای صدام عليه ملت مسلمان ما و با توجه به ارتباط آنان با استكبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشكيل نظام جمهوری اسلامی تا كنون، كسانی كه در زندان های سراسر كشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری كرده و می كنند محارب و محكوم به اعدام می باشند و تشخيص موضوع نيز در تهران با رأی اكثريت آقايان حجت الاسلام نيری دامت افاضاته و جناب آقای اشراقی و نماينده ای از وزارت اطلاعات می باشد اگر چه احتياط در اجماع است و همين طور در زندان های مراكز استان كشور رأی اكثريت آقايان قاضی شرع، دادستان انقلاب و يا داديار و نماينده وزارت اطلاعات لازم الاتباع می باشد. رحم بر محاربين ساده انديشی است! قاطعيت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول ترديد ناپذير نظام اسلامی است! اميدوارم با خشم و كينه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام رضايت خداوند متعال را جلب نمائيد! آقايانی كه تشخيص موضوع به عهده آنان است وسوسه و شك و ترديد نكنند و سعی كنند اشداء علی الكفار باشند! ترديد در مسائل قضائی اسلام انقلابی ناديده گرفتن خون پاك و مطهر شهدا می باشد. والسلام، روح الله الموسوی الخمينی

نامه سید احمد خمینی به روح الله خمینی درباره فرمان وی

بسمه تعالی، پدر بزرگوار، حضرت امام مدظله العالی، پس از عرض سلام، آیت الله موسوی اردبیلی در مورد حکم اخیر حضرت عالی درباره منافقین ابهاماتی داشتند که تلفنی در سه سؤال مطرح کردند:

۱- آیا این حکم مربوط است به آنهائی که در زندان ها بوده اند و محاکمه شده اند و به اعدام محکوم گشته اند ولی تغییر موضع نداده اند و هنوز هم حکم در مورد آنها اجرا نشده است یا آنهائی که حتی محاکمه هم نشده اند محکوم به اعدامند؟

۲- آیا منافقینی که قبلا محکوم به زندان محدودی شده اند، مقداری از زندانشان را هم کشیده اند ولی بر سر موضع نفاق می باشند محکوم به اعدام می باشند؟

۳- در مورد رسیدگی به وضع منافقین آیا پرونده های منافقینی که در شهرستان هائی که خود استقلال قضائی دارند و تابع مرکز استان نیستند باید به مرکز استان ارسال گردد یا خود می توانند مستقلا عمل کنند؟ فرزند شما احمد

پاسخ روح الله خمینی به نامه سیداحمد خمینی

بسمه تعالی، در تمام موارد فوق هر کس در هر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حکمش اعدام است! سریعا دشمنان اسلام را نابود کنید! در مورد رسیدگی به وضع پرونده ها در هر صورت که حکم سریعتر اجرا گردد همان مورد نظر است! روح الله الموسوی الخمینی

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

bistosheshomin-780-1

 

bistosheshomin-780-2

 

bistosheshomin-780-3bistosheshomin-780-4

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تبریزی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.