رفتن به محتوای اصلی

كابينه احمدی نژاد را بهتر بشناسیم

كابينه احمدی نژاد را بهتر بشناسیم

21 وزير معرفي شده از سوي پاسدار احمدي نژاد, تماماَ از پاسداران, تروريستها و سردژخيمان و مسئولان ماشين سركوب و دست اندركاران پروژه ضد ملي توليد سلاحهاي كشتارجمعي, تشكيل شده است. 12تن از آنان از بالاترين فرماندهان بسيج و سپاه پاسداران, مي باشند.

12نفر از 21وزير پيشنهادي از سزكردگان بسيج و سپاه پاسداران هستند. سرتيپ پاسدار احمد وحيدي, وزير دفاع؛ آخوند پاسدار حيدر مصلحي, وزير اطلاعات؛ پاسدار تروريست مصطفي محمدنجار, وزير كشور؛ رضا تقي پور وزير ارتباطات؛ سيد محمد حسيني, وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ مسعود ميركاظمي, وزير نفت؛ محمد علي آبادي, وزير نيرو؛ فاطمه آجرلو, وزيررفاه و تأمين اجتماعي؛ مرضيه وحيد دستجردي, وزير بهداشت و درمان؛ محمد عباسي, وزيرتعاون؛ كامران دانشجو؛ وزير علوم و تحقيقات فناوري, عبدالرضا شيخ الاسلام, وزير كار و امور اجتماعي.

سرتيپ پاسدار احمد وحيدي, وزير دفاع كابينه احمدي نژاد, معروفترين فرمانده تروريستي رژيم است. وي به خاطر فرماندهي انفجار جنايتكارانه مركز يهوديان در سال 1994, در بوئنوس آيرس(آرژانتين), از نوامبر2007 توسط پليس بين الملل –انترپل- تحت پيگرد قرار دارد. اين انفجار به كشته شدن 85نفر و زخمي شدن 300نفر منجر شد.

وي در سال 1981 به عنوان فرمانده اطلاعات سپاه و همچنين فرمانده قرارگاه تروريستي بلال گمارده شد. عمليات انفجار مركز تفنگنداران آمريكائي در سال 1983 در لبنان و تمام گروگانگيريهاي دهه 60 در لبنان تحت فرماندهي وي انجام شد. در سال1990 با تشكيل نيروي قدس , خامنه اي او را به فرماندهي اين نيرو گماشت. او در سال 84 در سمت جانشين وزير دفاع احمدي نژاد مسئوليت توليد سلاحهاي كشتار جمعي را به عهده داشت.

آخوندپاسدار حيدر مصلحي, وزير اطلاعات, در جنگ ضدميهني از مهمترين عاملان فرستادن دانش آموزان تحت عنوان بسيجي روي مين بوده است. او همواره از سركردگان سپاه و بسيج ضد مردمي بوده است و در دستگيريها و كشتار بازداشت شدگان قيام سراسري در خانه هاي امن و زندانهاي مخفي سپاه نقش بسيار مهمي داشته است, با اين انتخاب احمدي نژاد در صدد است وزارت اطلاعات را هم تحت هژموني سپاه در بياورد.

پاسدار تروريست مصطفي محمدنجار, وزير كشور, از آمران و عاملان كشتار مردم كردستان در سال57 است. از سال61به بعد, از فرماندهان عمليات تروريستي در خاورميانه بوده است. در اكتبر1983 به عنوان يك فرمانده ارشد سپاه در لبنان در انفجار مقر تفنگداران دريائي آمريكا در بيروت كه بيش از 240 كشته به جاي گذاشت, نقش داشت. محمدنجار بعد از ادغام وزارتخانه هاي سپاه و دفاع در سمت رئيس آن, پيشبرد پروژه هاي سلاحهاي كشتار جمعي را دنبال كرده است.

رضا تقي پور وزير ارتباطات, از سركردگان رژيم در صنايع دفاعي و توليد سلاحهاي كشتار جمعي است. وي در توليد موشك ماهواره اميد كه يك طرح نظامي بود نقش مهمي داشته است.

پاسدارمسعود ميركاظمي, وزير نفت, از فرماندهان سپاه پاسداران بوده و در دانشگاه پاسداران موسوم به امام حسين به كار مشغول بوده است . وي در موضع مشاور وزير دفاع در ساخت سلاحهاي كشتار جمعي رژيم شركت فعال داشته است.

پاسدار محمد علي آبادي, وزير نيرو, عضو سپاه و جهاد سازندگي است و در مهندسي جنگ شركت داشته است

فاطمه آجرلو, وزيررفاه و تامين اجتماعي, پاسدار و شكنجه گر و زندانبان بند زنان زندان مخوف اوين عضو فعال سپاه در زمان جنگ بوده است. سركرده بسيج دانشجويي زنان استان تهران, سركرده بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد کرج از ديگر سمتهاي اين پاسدار-شكنجه گر است.

مرضيه وحيد دستجردي, وزير بهداشت و درمان, در سمت سركرده زنان بسيجي در دانشگاه آزاد كرج به جاسوسي و سركوبي دانشجويان اشتغال داشته است.. پدر وي پزشك شخصي خميني و برادرش پاسدار وحيد دستجردي است كه فرمانده هوا و فضا يعني سازنده موشكهاي كشتار جمعي است.

منوچهر متكي سابقه طولاني در طراحي و سازماندهي عمليات تروريستي, دارد. وي به طور مستقيم دست اندركار طراحي و اجراي عمليات ربودن مهندس ابوالحسن مجتهدزاده, عضو سازمان مجاهدين در تركيه در سال68 و سوءقصد به آقاي حسين عابديني در استانبول در سال 1990بود.

بختياري به عنوان وزير دادگستري بعد از لاجوردي جانشين وي در سازمان زندانها شد. او در زمان قتل عام30هزار زنداني سياسي در سال 67رئيس زندانها بود. اين دژخيم از بالاترين آمران و عاملان سركوبي تظاهرات و به ويژه شكنجه بازداشت شدگان در اردوگاه مرگ كهريزك است.

کامران دانشجو, وزارت علوم، تحقيقات و فناوري, عضو سپاه پاسداران, از اعضاي بنياد فساد و غارت و چپاول موسوم به بنباد شهيد, از مديران موسسه تحقيقات و فناوري وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كه در توليد سلاح براي مقاصد تروريستي نقش فعالي داشته است. وي رئيس ستاد انتخابات دوره دهم رياست جمهوري رژيم بود و كليه طرحهاي تقلب احمدي نژاد را به پيش برد .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایمیل دریافتی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید