رفتن به محتوای اصلی

اعلامیه جمعی از زندانیان سیاسی درباره بهنام ابراهیم زاده
حبس فله ای برای یک زندانی سیاسی را محکوم می کنیم
06.01.2015 - 05:10

آگاهی یافتیم دادگاه امنیتی موسوم به انقلاب بهنام ابراهیم زاده زندانی کارگری و حقوق بشری را به نه و نیم سال حبس دیگر محکوم کرد! این در حالی است که این زندانی سیاسی بیش از چهار سال از دوره  حبس خود را گذرانده و زمان زیادی به آزاد شدنش باقی نمانده و دارای فرزندی است که از بیماری سرطان رنج می برد! اتهام جدید آقای بهنام ابراهیم زاده حوادث سال گذشته در بند ۳۵۰ اوین ذکر گردیده است که در آن حادثه زندانیان به صورت وحشیانه توسط لباس شخصی ها و مأموران سازمان زندان ها مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند، پس از آن حمله وحشیانه برخی از زندانیان سیاسی و عقیدتی بند ۳۵۰ را به انفرادی ها انتقال دادند، عده ای را به زندان گوهردشت تبعید کردند، زنده یاد غلامرضا خسروی را اعدام کردند و ابراهیم زاده از جمله زندانیانی بود که نه تنها برای مدت طولانی در انفرادی نگهداری شد بلکه پس از آن او را به زندان گوهردشت منتقل کرده و برایش پرونده جدیدی ساختند که نتیجه اش نه سال و نیم حبس جدید بوده است!

همچون سایر پرونده های سیاسی هیچکس از نحوه بازجوئی، بازپرسی و تشکیل دادگاه آگاهی پیدا نکرد! شوربختانه تمام احکام دادگاه های غیر قانونی و امنیتی موسوم به دادگاه انقلاب به صورت فله ای و بدون آئین دادرسی داده می شوند و هیچکس نیز پاسخگو نیست! در وضعیت جدید که رژیم با بحران های جدی اقتصادی - سیاسی ناشی از تحریم های بین المللی به دلیل بلندپروازی های هسته ای، اختلافات درونی و به ویژه اعتراضات اجتماعی و نا امنی های گوناگون روبرو است سعی می کند با فشار به فعالان حقوق بشری و سیاسی و نیز اجرای فله ای احکام اعدام و تشدید سرکوب ها شکست های خود را این گونه جبران کند!

بنا بر این احزاب، گروه ها و نهادهای حقوق بشری بیش از این مماشات نکرده و فریادهای اعتراض آمیز خود را علیه این همه ستم و بی عدالتی و قانون شکنی بلندتر کنند تا آزادگان جهان از شرایط زندانیان ستمدیده آگاهی یافته و به دولت های خود اجازه ندهند به خاطر منافع اقتصادی تا این اندازه با این رژیم کنار بیایند، باید فریاد تظلم خواهی ما آشکار و اثرگذار باشد، کسانی چون بهنام ابراهیم زاده و خانواده اش نیازمند پشتیبانی همه شهروندان آگاه و آزاداندیش می باشند، اسامی امضا کنندگان به ترتیب حروف الفبا :

فرید آزموده

رضا اکبری منفرد

افشین بایمانی

محمد جراحی (زندان مرکزی تبریز)

ایرج حاتمی

خالد حردانی

افشین حیرتیان

شاهرخ زمانی

سعید شیرزاد (زندان اوین)

حشمت الله طبرزدی

علیرضا فراهانی

ابوالقاسم فولادوند

صالح کهندل

سعید ماسوری

اسدالله هادی

میثاق یزدان نژاد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تبریزی
http://chzamani.blogspot.com/2015/01/blog-post_4.html

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.