رفتن به محتوای اصلی

درگیری لفظی افشین بایمانی با رئیس زندان رجایی‌شهر

درگیری لفظی افشین بایمانی با رئیس زندان رجایی‌شهر
آخرین وضعیت ارژنگ داوودی

ایران گلوبال– صبح امروز شنبه ۲۸آذرماه ۱۳۹۴ افشین بایمانی بعد از ۱۱ روز اعتصاب غذا به دلیل عدم رسیدگی به وضعیتش به دفتر رئیس زندان رجایی‌شهر، مردانی مراجعه کرده است و با وی درگیری لفظی پیدا کرده است.

به گزارش ایران گلوبال به نقل از بام؛ بایمانی در پی نوشتن ایراد گیری افسر نگهبان به نام مداح در رابطه با نوشتن آمار و گزارش از وضعیتش، به دفتر رئیس زندان مردانی مراجعه کرده و با وی درگیری لفظی پیدا کرده است.

افشین به مردانی گفته است که او به عنوان رئیس زندان موظف است که به سالن و بندهای زندان شخصا مراجعه مشکلات زندانیان را پرس و جو و به آنها رسیدگی کند در صورتی که وی هیچ اقدامی برای رسیدگی به مشکلات آنها صورت نداده و هیچ زمانی به وضعیت آنها رسیدگی نکرده است.

در این میان افشین بایمانی به دلیل بی تفاوتی رئیس زندان با او درگیری لفظی پیدا کرده و به وی گفته است اگر به مشکلات و وضعیتش رسیدگی نکنند سکوت نکرده و تمامی جنایات و مشکلاتی که تا به امروز با زیر پا گذاشتن قوانین در زندان وجود داشته و دارد را اطلاع رسانی خواهد کرد. در این میان علیرضا فرهانی از او حمایت و پیشتیبانی کرده و دو تن از زندانیان عادی که با افشین موافق بوده و خواهان رسیدگی به وضعیت تمامی زندانیان هستند، مانع از نگهداری افشین در آن محل شده و خواستار بازگشت افشن به بند ۲ گردیدند.

همچنین زندانیان سیاسی امروز در بهداری ارژنگ داوودی را دیده‌اند که وضعیت جسمانی نامساعد داشته و فشار او ۵ روی ۹ بوده و ارژنگ داوودی هم به دلیل داشتن بیماری دیابت و عدم رسیدگی به وضعیتش هم زمان با افشین ۱۱ روز است که در اعتصاب غذای خشک به سر می‌برد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
زندان رجایی شهر

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید