رفتن به محتوای اصلی

اونجا چه خبره؟!

اونجا چه خبره؟!
 
یکم- قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، به ماموران این نیرو دستور داد که در صحنه درگیری، دست و پای کسانی که قمه دارند را بشکنند. او افزود که اگر این افراد سالم بازداشت شوند، ماموران باید پاسخگو باشند.
دوم- حسین امیر عبداللهیان، دستیار قالی باف و معاون پیشین وزارت خارجه می گوید که فرماندهان سپاه قدس در سوریه شبها سلیمانی را به خواب می بینند و او نقشه های عملیاتی آنها را تصحیح می کند.
سوم- حسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس مجلس می گوید که زیردریایی اتمی آمریکا در خلیج فارس را می‌توانیم با تور ماهیگیری شکار ‌کنیم.
چهارم - عبدالکریم سروش که چند دهه مبلغ اسلام رحمانی بود می گوید که در قرآن خداوند یک ارباب خشنی ست که باید ار شکنجه او ترسید. قران کتاب خوف است. «شکنجه» داخلش مالامال از خشم و خشونت است و این تعبیرات سرتاسر قرآن را فرا گرفته است. اساسا تجربه دینی پیامبر اسلام محصول روان او بوده است. این قرآن تألیف پیامبر اسلام است. محصول روان اوست. پیامبر هم یک شخص اقتدارگرا بود و از روز اول هم این چنین بود. محمد آدمی اهل جنگ بود و این اهل جنگ و قدرت و سلطه بودن از اول با ایشان بود و این روح را در دین خودش خوب دمید.
پنجم-کمال حیدری مجتهد و مدرس حوزه می گوید که قرآن کتابی تحریف شده است که به نقل از آدمی دروغگو و جاعل نوشته شده است. او می گوید که تاریخ مصرف اسلام هم تمام شده است.
باغ وحشی به نظر می رسد که در آن اساتید به انکار رسیده اند و شاگردان کودن، در خم کوچه اول مانده اند و از بد شانسی ما، کار بدستان همه از این قماش شاگردانند!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
فیسبوک نویسنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید