رفتن به محتوای اصلی

گزارش مالی بانک دانمارکی در رد ادعای دروغین علی جوانمردی!
09.01.2021 - 09:17

 دروغ آوای تودی علی جوانمردی چه بود؟

در دو هفته گذشته  " نامه بانک نوردیا " در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود  که خود من ان را در سال 2018 در اعتراض به تصمیم بانک در سایت ایران گلوبال  منتشر کرده بودم. .داستان از این قرار بود که دهها انجمن ایرانی ثبت شده در دانمارک که نام ایران در آن قید شده بود؛حساب بانکی آنان مسدود شد . این اتفاقی بود که در سطح اروپا برای همه ی تشکل های ایرانی پس از تحریم بانکی ایران از سوی دولت ترامپ افتاد .. در چند سالی  که از گشایش حساب ایران گلوبال می گذشت؛ یک سنت هم از ایران به حسابم واریز نشده بود. در زیر همین لینک ؛ گزارش  بانک  که بشکل پی دی اف نشان داده شد است  که  مبلغ  بسیار اندکی   به  حساب سایت  واریز شده بود.

چرا ما در رد  ادعای بی اساس  اقای علی جوانمردی  پاسخ می دهیم:

  _ آقای اصغر جیلو طی مقاله ای  بدرستی نوشت :"اصولا، این وظیفه متهم نیست که غلط بودن ادعاهای مدعی را ثابت کند، بلکه همیشه این وظیفه مدعی است که بر اساس شواهد قابل دید و قابل بررسی و روشن ومستند، صحت اتهامات خود را بر علیه متهم به ثبوت رسانده و دیگران را متقاعد به حقانیت خود سازد.  او ادامه می دهد که .. بر خورداری متهمین از "حق سکوت" در برابر اتهامات وارده است. در نزد قانون در مجامع ومحافل دموکراتیک، چنین سکوتی نمیتواند و نباید به عنوان دلیلی برای مجرم شناختن متهم مورد استفاده واستناد قرار بگیرد.

_اما ما سکوت نمی کنیم زیرا ؛ گروه  اینترنتی فرهنگ گفتگو وسایت ایران گلوبال از روز نخست تاسیس سایت  در سال 2004   بر مبنای روش و منش دمکراتیک و شفافیت مالی استوار بود بعبارت دیگر هزینه های سالانه  و کمک های  دریافتی  خود را با جزییات  منتشر می کرد(با ذکر اسامی مستعار و یا واقعی کمک کنندگان مالی ) . 

 

 _  علی جوانمردی  همچنین بی شرمانه ادعا نمود :"  99 درصد از افرادی که در وب سایت ایران گلوبال مقاله می نویسند مزدوران خود فروخته رژیم هستند ..." در حالی 85 نویسنده اسامی  مجهول نیستند . آنان مبارزان  شناخته شده مخالف جمهوری اسلامی اند. 

 

دانمارک و شفافیت مالی  :

برای ثبت آنجمن  و یا شرکت در کشور دانمارک ؛ نیازمند هیت مدیریه حداقل سه نفر ؛ اساسنامه دمکراتیک و حسابرسی شفاف زیر نظارت دقیق  اداره مالیات قرار دارد .  آنجمن ایران گلوبال  در دانمارک به ثبت رسید  . اقای  حسن نظری بعنوان صندوق دار و کیانوش توکلی بعنوان مسئول انجمن  تعیین شد بعبارت دیگر گردش مالی و حساب ایران گلوبال برای  هردوی ما قابل دست رسی بود.

کمک مالی دوستداران ایران گلوبال چقدر بود:

کلا مبلغ  16904 کرون به دانمارکی  به حساب ایران گلوبال واریز شد که بالاترین مبلغ  آن 500 دلار بود . اگر دلار را 6 کرون  محاسبه شود؛  مبلغی  معادل 2817  دلار طی این سالها به حساب سایت واریز شده است.

توضیح نامه  بالا: در سال 2018  کیانوش توکلی  در اعتراض به تصمیم بانک مبنی بر مسدود شدن حساب به دلیل تحریم های بانکی ایران نامه فوق را منتشر کردم .داستان از این قرار بود که دهها انجمن ایرانی ثبت شده در دانمارک که نام ایران در آن قید شده بود از جمله ایران گلوبال را مسدود کردند. . اما  علی جوانمردی بجای عذر خواهی از اتهام زنی علیه من و دخترم ؛ رفت و این نامه بانک را که دوسال پیش در سایت ایران گلوبال بطور علنی و همراه با ترجمه فارسی آن منتشر شده بود را بعنوان تحقیق تیم آوای تودی همراه با بی شرم ترین کلمات و بدون اینکه از زبان دانمارکی سر در بیاورد آن را بعوان "سند" جاسوسی کیانوش توکلی  و دخترش ژاله منتشر کرد.  

در زیر 19 صفحه از گزارش کتبی بانک نوردیا دانمارک را مشاهده می کنید؛ قضاوت با شماست:

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.