رفتن به محتوای اصلی

احمدی نژاد: بحث ترور من جدی است، مسائل را ضبط کرده و در چند جای مطمئن قرار داده ام
01.03.2021 - 08:24

محمود احمدی نژاد در ادامه اظهارات جنجالی اش اینبار از تهدید به ترورش حرف زده است. محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره تهدیدش به ترور گفت: ستاد درست می کنند، برنامه تبلیغی درست می کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می زنند! چه خبر است؟ چه شده است؟ وی گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می کنند و بعد دیگران را متهم می کنند!

رئیس جمهور سابق گفت: البته من یک جان ناقابلی دارم که فدای ملت ایران است. پای ملت ایران ایستاده ام، پای حقوق ملت ایران ایستاده ام، کوچک ملت ایران هستم. جان ما ناقابل است، فدای ملت ایران، فدای عظمت ایران. بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده است که ما می خواهیم ترور کنیم، پیدا می شود.

 

محمود احمدی‌نژاد که برای دیدار با هوادارانش به مازندران رفته بود، در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال ترور خودش، با کنایه به نحوه کشته‌شدن محسن فخری‌زاده، گفت: «من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند.»

رئیس‌جمهور سابق ایران در ادامه به اطلاعاتی که در دست دارد اشاره کرد و افزود: «البته من مسائل را گفته و تشریح کرده‌ام چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می‌نشینند و چه تصمیماتی می‌گیرند. اینها را گفته‌ام، ضبط کرده‌ام و در چندین جای مطمئن قرار داده‌ام.»

اشاره رئیس‌جمهور پیشین ایران به کانال تلگرامی «خیانت خواص» است که در آن پیش‌بینی کرده بود که سرنوشت احمدی‌نژاد نه مانند بنی‌صدر، خاتمی و موسوی بلکه مانند بختیار خواهد شد.

چندی پیش نیز، محمود علوی وزیر اطلاعات در مورد کشته شدن محسن فخری‌زاده گفته بود که «عامل تدارک ترور عضو نیروهای مسلح بوده است».

در همین رابطه مرتضی تمدن، استاندار اسبق تهران در دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد در توییتی خواهان پیگیری عاملان انتشار این متن شد.

از سوی دیگر برخی از ناظران سیاسی این قبیل تهدیدها را نوعی بازی تبلیغاتی می‌دانند و معتقدند که تیم اطراف احمدی‌نژاد عطف به انتخابات ریاست‌جمهوری و بر مبنای یک یادداشت در کانال تلگرامی چنین جنجالی را ایجاد کرده‌اند.

 

اخیراً، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و پدر همسر مجتبی خامنه‌ای، در مورد حضور احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: «آمدن احمدی‌نژاد را در انتخابات اصلاً در نظر نگیرید. تکلیف روشن است. زیاد تحت تأثیر فضای مجازی، موضع‌گیری‌ها، بودن و نبودن و حرف‌زدن‌ها نباشید. چنین اتفاقی نخواهد افتاد. دفعه قبل هم نیفتاد. حالا که چهار سال هم گذشته و بدتر هم شده است. به هر دلیلی که دفعه قبل اتفاقی نیفتاد، این دفعه دلایلی بیشتری هست؛ بنابراین اصلاً فکر این مسئله را هم نکنید.»

در مقابل نیز احمدی‌نژاد پاسخ داد «قبل از انقلاب دست فرح را می‌بوسیدند، بعد از انقلاب، رنگ عوض کردند و سوپر حزب‌اللهی شدند.»

پیش از آن، ایندیپندنت فارسی اطلاعاتی را به دست آورد که تأیید می‌کند محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران، به طور مخفیانه با مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی ایران، دیدار کرده است. گفته می‌شود در آن دیدار مجتبی خامنه‌ای از نامزدی او در انتخابات ریاست‌جمهوری هم استقبال کرده است و فقط از وی خواسته‌اند در صورت پیروزی در انتخابات، افرادی را که محکومیت قضایی دارند را در دولت بعدی به کار نگیرد. البته مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی  با انتشار یک توییت، خبر این دیدار را به‌طور تلویحی تکذیب کرد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.