رفتن به محتوای اصلی

فوریه 2017

افزایش فشارها بر زنان در ایران و کردستان

طی سالها حاکمیت رژیم اسلامی اگرچه زنان شرایط ضد انسانی دردناکی را تجربه کرده اند و این رژیم از همان روز اول بقدرت رسیدنش همواره به اشکال گوناگون تلاش در جاانداختن ابزارها و مکانیسم های زن ستیزانه داشته است، با این حال زنان به فرودستی خود نه تنها تمکین نکرده اند که به اشکال گوناگون علیه آن مبارزه کرده اند. ابعاد مبارزات مستمر و پیگیرانه توده ای زنان در طول دوران حاکمیت جمهوری اسلامی، آنقدر وسیع و نیرومند بوده که این رژیم هنوز و بعد از سی و چند سال حاکمیت فریادش علیه بدحجابی زنان بلند است.

آتشِ عشق بر ابراهیم در بی‌بی‌سی«گلستان» می‌شود!

برنامه‌ی پرگارِ بی‌بی‌سی فارسی که در سال ۱۳۸۹ آغاز به کارکرده، سردبیر و مجری آن داریوش کریمی؛ به گفته‌ی برخی منابع، همسر رزیتا لطفی؛ رییس بخش فارسی بی‌بی‌سی می‌باشد. این برنامه روز شنبه ۱۱ فوریه ۲۰۱۷ مصاحبه‌ای با ابراهیم گلستان راجع به اسطوره‌ی شعر؛ فروغ‌الزمان فرخزاد معروف به فروغ داشت.

رضایی نسبت به خطر فروپاشی نظام اسلامی ایران هشدار داد

نکبت های اسلامگرایان آنچنان کشور و جامعه را در فراگرفته که "خان" هم فهمید! حکومت اسلامی بر بنیاد فلسفه، ایدئولوژی، سیاست و فرهنگی استوار گردیده که محصولات آن تبعیض، فساد، فحشاء، خشونت، دگراندیش ستیزی .. است. جوامع اروپائی دوران سلطه دین و دینداران را تجربه کرده و ما نیز 1400 سال مهمانان ناخوانده را!
محسن رضائی که بیشترین سالهای عمرش را در لجنزار حکومت اسلامی زیسته، فساد را در افراد خلاصه کرده است و نه کلیت نظام!
رادیو فرانسه گزارش داد:
*************************

کریمی‌قدوسی : خانواده هاشمی رفسنجانی دچار اختلافات عمیق شده و قصد مهاجرت به کانادا دارد

جواد کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس ایران، در اظهاراتی، مدعی به وجود آمدن اختلافات عمیق در درون خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از درگذشت او شد و گفته است که این خانواده قصد مهاجرت به کانادا دارد.

پاسخ به ٤ سوال اتهام گونه بابک آزاد

-نه سايت آذرى ها حكومتى است و نه من نويسنده آن هستم. ليست نويسندگان آذرى ها نيز در آن سايت موجود است. تا جاييكه هم كه ميدانم اين سايت توسط جمعى از دوستان ايرانخواه آذربايجانى اداره ميشود كه حسب تحليل خويش صيانت از تماميت سرزمينى ايران را بر هر سنخ كنش سياسى ديگر مرجح ميدانند