رفتن به محتوای اصلی

ژوئیه 2018

استقلال، صداقت و شرافت از اکبر تا منوچهر محمدی

جنبش دانشجویی ایران با قدمت بیش از نیم قرن با نام روزها و دانشجویانی خاص شناخته شده است. شانزدهم آذرماه سال سی و دو و هجدهم تیرماه سال هفتاد و هشت از همان روزهایی هستند که بر تارک تایخ جنبش دانشجویی ایران می درخشند. از شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا تا زنده یاد اکبر محمدی بزرگانی هستند که نام و خونشان برای همیشه بر پرچم جنبش دانشجویی ایران نقش بسته است. هشتم مرداد ماه سالروز شهادت زنده یاد اکبر محمدی و تجدید و تجدید یاد و خاطره اوست

مذاکرات بی قید و شرط یا استفاده ابزاری از ایران

دونالد ترامپ با طرح مذاکره بدون قید و شرط با ایران بدنبال استفاده ابزاری از مسئله ایران برای انتخابات آتی سنای آمریکاست، انتخاباتی که میتواند سرنوشت تصمیمات غیر منتظره ترامپ را رقم بزند و دست و پای رئیس جمهور غیر قابل پیش بینی را بسته و یا کاملا باز بگذارد.

در مورد «رجز خوانی ودخالت ایران»در منطقه

جمهوری اسلامی در کجا ودرچه کشورهایی بطور ماجرا جویانه دخالت کرده است که موجب خشم وغضب امریکا ، اسرائیل ،عربستان ، امارات وغالب کشورهای غربی شده ، که البته احساسات شمارا هم جر یحه دار کرده است تا برای منع وقوع جنگی بر علیه ایران به میانجیگری نوشتاری برحیزید.

پشت پرده ی اتهاماتی که انگلو ساکسون ها به روسیه نسبت می دهند

آیا روسیه ی ولادیمیر پوتین منطقه ای نظیر غرب وحشی است که قدرت حاکمه قادر باشد مانند زمان بوریس یلتزین ، ثروت میلیاردری را از چنگش بیرون بکشد ؟ و در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده دخالت کند ؟ سوالات زیادی که پاسخ به آنها برای طبقه ی حاکم در ایالات متحده ، شکی باقی نمی گذارد . اما در عین حال کافی است تا پرزیدنت پوتین از پرزیدنت ترامپ بخواهد تا کمیسیونی به جهت احاله به دادگاه دیگری برای بررسی متقابل تشکیل شود ، و به این صورت ترس و وحشت واشنگتن را فرا گیرد .