رفتن به محتوای اصلی

نوامبر 2018

نکته بی اهمیت

هر تبعه ایرانی که بدون رعایت مقررات قانونی بعد از تاریخ ۱۲۸۰ شمسی تابعیت خارجی تحصیل کرده باشد تبعیت خارجی او، کأن لم یکن بوده و تبعه‌ ایران شناخته می‌شود ولی در عین حال کلیه‌ اموال غیرمنقوله‌ او با نظارت مدعی‌العموم محل به فروش رسیده و پس از وضع مخارج فروش، قیمت آن به او داده خواهد شد و به علاوه از اشتغال به وزارت و معاونت وزارت و عضویت مجالس مقننه و انجمن‌های ایالتی و ولایتی و بلدی و هر گونه مشاغل دولتی محروم خواهد بود

تکرار مکررات جهت یادآوری

با افتخار و سرشار از غرور، اهل مدینه فاضله ای هستیم که مهمترین تئوریسین اولیه اش از فرانسه می آید و از ساواک حقوق میگرفته و بعد در بریتانیا جان به جان آفرین تسلیم میکند، رئیس کمیته ی انقلابش لوتی آقا ماشالله قصاب است که سالیوان و رفقا را تا خروجشان اسکورت میکند، میگویند بنیانگزارش فرزندِ خلفِ حاج ویلیام ریچارد ویلیامسون (حاجی زبیری) است که با پوند و دلار در زیر درخت سیب فرانسوی گاندی میشود و می آید ولی احساسی هم ندارد و شنیده ام تا نوه و نتیجه اش در غرب به ارتقای ِ کیفیت مناجات مشغولند

سوال

این همه پیامبر، اصرار و وقتی که خداوندِ نبارک و تعالی برای ِ هدایت ِ ابنای ِ بشر صرف کرده، اگر ربعش را به برآورده کردن حاجات بندگان می پرداخت حداقل ِ بازده کار ۹۸.۸ درصد میشد.

دین

کلمه متبرکه و مشعشعِ DIN در زبان ِ انگلیسی (اجنه) بمعنای ِ صدای نکره، گوشخراش ِ مبهم و ممتد است

عبدالله علیرضانژاد، فعال سیاسی راهی زندان گچساران شد

عبدالله علیرضا‌نژاد، فعال سیاسی اهل گچساران روز شنبه ۳ آذرماه جهت تحمل دوران محکومیت خود راهی زندان گچساران شد. وی پیشتر در دادگاهی به اتهام “توهین به رهبری” و “تبلیغ علیه نظام” به سه سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

قربانی اسیدپاشی از دریافت دیه یک میلیارد تومانی گذشت

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت که روز گذشته در همایش استانی صبر گلستان، یکی از شاکیان که قربانی اسیدپاشی بود، از دیه یک میلیارد تومانی خود گذشت. هاشمیان اظهار کرد که “محکوم این پرونده که از ۷ سال پیش زندانی بود، آزاد شد”.

کاهش صادرات نفت ایران

صادرات نفت ایران به کشورهای آسیایی در ماه اکتبر گذشته نسبت به ماه مشابه درسال گذشته، کاهش یک میلیون بشکه ای را نشان می‌دهد بطوریکه صادرات نفت ایران در ماه اکتبر به ۷۶۲ هزار بشکه پائین آمده که بیشتر میزان افت صادرات ایران به آسیا، طی پنج سال گذشته است.