رفتن به محتوای اصلی

شعبان بی مغ ها، مخالف هر نوع آلترناتیوی بجز خودشان هستند

شعبان بی مغ ها، مخالف هر نوع آلترناتیوی بجز خودشان هستند

کاربر عاقل:

دوستان ،اشتباه نکنید ؛ مشکل اصلی شعبان بی مغ ها یی که در صحنه با مردم در گیر می شوند _ نیستند،آنان در واقع اعضا و هواداران جریانات تمامیت خواه ای هستند که مغز شان بشدت توسط تئوریسین های این جریانات بشدت تحریک شده است و بزرگترین و سازمان یافته ترین دسته چماق دارند در حکومت اسلامی پرورش یافته اند که امروز به صورت لباس شخصی دقیقا حقوق بگیر هستند دسته دوم که با تشکیل حزب کمونیست کارگری به تحریک منصور حکمت تشکیل شده اند که در جریان کنفرانس برلین درسال 2000 « شاهکار »خود را نشان داد که فیلم آن توسط جمهوری اسلامی هزاران بار به مردم ایران نشان داد ه شده است که در واقع بزرگترین ضربه را به اپوزیسیون خارج از کشورواردآورد.

دسته سوم بخشی از سلطنت طلبانی که به محمد رضا پهلوی انتقاد دارند که می بایست مثل صدام حسین مردم را می کشد این جریان که وسایل ارتباط جمعی بیشماری در اختیار دارد شب که یک نوع فاشیسم اریایی را تبلیغ می کند. این سه دسته از آنجا که مخالف هر نوع حکومت دمکراتیک هستند و قصد دارند به تنها یی حکومت آینده ایران را در اختیار بگیرند ؛ مخالف هر نوع آلترناتیوی بجز خودشان هستند .بایستی از همین امروز انها را افشاء کرد و بایکوت کرد . هر گونه چانه زنی و تماس با این دو جریان یعنی حزب کمونیست کارگری و سلطنت طلبان نژاد پرست راخودداری نمود .

کامران:

برهم زدن هر جلسه و مراسمی توسط هر فرد یا گروهی و به هر بهانه ای کار غیر دمکراتیک و غیر اصولی است و به زیان اپوزیسیون نظام می باشد. اگر کنفرانس برلین روال عادی خود راطی می کرد مخالفان بهتر می توانستند جنایات آخوندها را افشا نمایند. اگر اقای گنجی در جایی سخنرانی دارد مخالفان می توانند با دست پر و متمد نانه با او بحث نمایند.

زهری هم به اسم اقلیت علیه اقامت آقای مسعود رجوی اکسیون برگزار می کرد که به اخراج رجوی از پاریس منتهی شد. اخیرا هم عده ای با همان شیوه علیه خانم مریم رجوی اکسیون راه انداخته اند. می توان مواضع خانم رجوی را نقد نمود و نیازی نیست جلو خانه او تجمع نمود و جنجال بپا کرد. حکومت ولایت قصد بدنام نمودن مخالفان حکومت را دارد و می خواهد با استفاده از عده ای تند رو و نفوذی هایش و توابان گروهها فضای دمکراتیک خارج کشور را آلوده نماید. بنده با نظرات گنجی موافق نیستم ولی برای آزادی فیزیکی اش از چنگال ولایت تلاش نمودم. گنجی از اسارت فیزیکی ولایت خارج شده ولی هنوز اسیر تفکر خمینی و رهرواانش مانند منتظری و سروش و حجاریان معاون سابق وزارت اطلاعات می باشد. نقد گنجی نقد تفکر و نهضت خمینی است. موسوی و کروبی و خاتمی هم هنوز دنبال خط امام و حکومت اسلامی هستند. اپوزیسیون باید با منطق و استدلال باند مغلوب نظام را نقد نماید و نه با جنجال و سرو صدا. مواضع سازمان مجاهدین خلق و رهبری عقیدتی آنرا هم باید مورد انتقاد قرار داد و نیازی به شیوه های امنیتی و جنجالی نیست. رهبری عقیدتی مانع رشد دمکراسی و فرهنگ انتقاد در روابط مجاهدین خلق گشته و باید تغییر نماید. حکومت از بعضی از جداشدگان مهره و تفاله امنیتی ساخته و می خواهد فضای قیام علیه ولایت را به فضای ضد مجاهدین خلق ذلیلانه تغییر بدهد که باید هوشیار بود. دشمن اصلی ملت ایران خامنه ای و احمدی نژاد می باشند و برای نابودی آنها نیاز به همبستگی و اتحاد می باشد

ناصر مستشار :

اکبر گنجی برای اولین بار در سال 2000 درکنفرانسی در برلین به سخنرانی پرداخت که شوربختانه در سایه توطئه ها ائی از پیش طرح ریز شده از جانب رژیم وبخشی از اپوزیسیون مدعی وناشناخته به آشوب کشانده شد.(از مقاله گنجی در برلین بود)اینجانب با هرگونه نا آرامی در جلسات سخنرانی افراد گوناگون ولو دشمن فکر و نظری من نیز باشد مخالفم!در کنفرانس برلین 2000 نیز به ورشکستگی بخشی از نیروهای سیاسی پی بردم.در سال 2000 آبرو اپوزیسیون از دست رفت.رژیم بیشتر فیلم های نا آرامی های کنفرانس و حتی نیمه برهنه شدن آن خانم را به مردم نشان داد تا به مردم ثابت نماید که این هست اپوزیسیونی که شما بدنبالش هستید.در آنروزها دائما از ایران به من تلفن می کردند و به من می گفتند این چه کار زشتی است که شما خارجه نشین ها در کنفرانس ها می کنید!

سعید :

تعدادی از ناراضیان جداشده از فرقه مجاهدین در روز ۲۹ نوامبر یک اکسیون در شهر سرجی پونتواز در نزدیکی مقر مریم رجوی در فرانسه ترتیب دادند. درخواست آنها بطور مشخص بوجود آوردن امکان ملاقات با اعضای خانواده اشان و آزادی انتخاب برای دیګر اعضای ناراضی محبوس در کمپ اشرف در عراق بوده است.این تجمع با عملیات تیم چماقداران مجاهد به سر پرستی علی اکبر آرمیده به خشونت ، ضرب و جرح کشیده شده است. علی اکبر آرمیده معروف به رضا لمپن و یا رضا روسی کار در کشور سوءد تحت پوشش راننده تاکسی در خدمت مجاهدین، در سرکوب مخالفان و منتقدین این فرقه میباشد.

در این یورش تروریستی یکی از جداشدګان بنام محمد کرمی به شدت مجروح ګردیده است. من چګونګی این حمله و یورش را در سایت های وابسته به مجاهدین و سایت ایران اینترلینک که توسط جدا شدګان از مجاهدین راه اندازی شده دنبال نمودم.

واقعا این حوادث را نباید برای ما ایرانیان تاسف بار و اسف انګیز به حساب آورد؟ چند نفر ایرانی در یک شهر اروپایی در انظار عمومی مورد تهاجم هموطنان خودشان قرار مګیرند. البته این افراد نه تنها بوسیله هموطن بلکه توسط چماق بدستان سازمانی مورد تهاجم قرار ګرفته اند که مدعی قرار ګرفتن در جایګاه اولین اپوزسیون حکومت ایران میباشد و برای این کشور از قبل رهبر و رییس جمهور و چه و چه تعین کرده است و علاوه بر آن مدعی پیاده کردن دموکراسی در ایران میباشد؟ آیا تا به حال این چنین وحشی ګری را از مردم کشورهای بسیار عقب افتاده که از اعماق قاره آفریقا به اروپا مهاجرت کرده اند و در ااین قاره اقدام به برګزاری اکسیون اعتراضی نمودند دیده شده است؟ وقتی که یک سازمان با کلی ادعا تحمل اعتراض چند مخالف را ندارد چطور خواهد توانست تا در مقابل اعتراضات و خواسته های یک ملت ۷۰ ملیونی دوام بیآورد؟ بر ما است که در عین تلاش برای برقراری یک حکومت دموکراتیک در کشورمان به عملکرد چنین سازمان ها و فرقه های مرتجع که بویی از دموکراسی به مشامشان نخورد ه است و سعی بر فراګیری آن نیز نمینمایند توجه داشته باشیم.

کاربر عاقل

:

_به هر حال خشک مغزی در هر دو طرف وجود دارد. چه در طرفداران نظام و چه مخالفان آن، افرادی هستند که مغز خود را قفل کرده‌اند و فقط دهانشان را باز می‌کنند. اینها اگر حرف حساب داشتند که بزنند می‌توانستند بهتر عمل کنند. استکهلم که مثل ایران نیست که تریبون فقط در دست عده‌ی خاصی باشد. شما هم بروید یک تریبون بزنید و اسمش را بگذارید نقد گنجی. مگر کسی جلوی شما را گرفته و یا مثل ایران مگر کسی شما را دستگیر می‌کند!

_شرط می بندم کار حزب کمونیست بود

_پرچم شیر خورشید به اون گندگی رو ندیدی دستشون؟ بعدش از کی تا حالا بهم زدن چنین جلساتی جرمه؟ به عوامل جمهوری اسلامی نباید تریبون داد

_طرفداران اسماعیل نوری علا بودن

_به درست می گویند: آقای گنجی می گوید مرگ بر جمهوری اسلامی؟

بهم زدن جلسات این اوباش اسلامی که می خواهند از حکومت جنایت اسلامی دفاع کنند، اصلا هم کار بدی نیست...

_امان از دست این آبشوبگران خارج از کشوری که کاری بجز جنحال و درگیری داخلی ندارند ؛ انگار جمهوری اسلامی رفت و قدرت به هوا پرتاب شد و آنان در حالی که چشمی به هوا دارند ؛ بر سر و کول هم می زنند و احمدی نژاد همراه با حسین شریعتمداری به ریش ما می خندند. احتیاج به سرکوب نیست آنان خودشان ، خود را سرکوب و نابود می کنند

حامد :

-- -باسلام خدمت خانم مینا ملکی-بااحترام وقبول آنچکه بطورخلاصه درموردجلسه سخنرانی گنجی نوشته اید.من بعلت گرفتاری متاسفانه نتوانستم درجلسه حظوریابم،اگرامکان داردکمی بیشتردراین مورد بنویسید.متشکر.ازآقای توکلی خواهشمنداست متن سخنرانی وبرخوردشعبان بی مخهای سیاسی "دموکراتهای انقلابی"رامعرفی نماید(سوء تفاهم نباشد معرفی نه بانام ونشانی !!!).ممنون

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید