رفتن به محتوای اصلی

اتحاد ملی ضمن تعیین هدف لازمه تغییر است

اتحاد ملی ضمن تعیین هدف لازمه تغییر است

بنام خدا

10/6/1390

کار نظام اخوندی کم کم به پایان راه رسیده، عنقریب است که سراشیبی سقوط را با ننگ و ذلت به لطف حضرت حق و در استقامت راهبران سبز، ایستادگی اسرای ازادی و تداوم اراده ملت سرافراز ایران زمین پیموده به پایان خفت بار خویش سلام کند.

اری این سرزمین خوبان از پس سالها ظلم و ستم ناشی از اوهام بظاهر مذهبی و ستم رفته بر خوبان این کشور نیکان، ققنوس وار از خاکستر خود سر بر اورده بدنبال احقاق حق ملتی رشید و اصیل در تاریخ بر امده است.

این نظام سرسپرده و فاسد به عمد و طرح بیگانان به جهاتی ایجاد شد که یکی از انها ممانعت از رشد، توسعه و اعتلاء ایران و سهم خواهی انان از منافع حاصل از فروش منابع نفتی ایران منبعد ایستادگی پادشاه فقید در برابر تمدید کنسرسیوم تحمیلی بود، اما امروز به لطف بیداری ملی در پس جنبش خیابانی و دلاورانه سبز و بسط اگاهی ناشی از ان رویداد میهنی به سبب حضور گسترده مردم در بطن ماجرا کشور را به مرز بی بازگشتی رسانده که به جز سقوط و فروپاشی محتوم راهی در برابر این نظام فرقه ای و غیر ایرانی قرار نداده است. سالها درد و رنج ناشی از حکومتداری ملایان و ندانم کاری عامدانه و جهت دار ایشان به انگیزه نابودی ایران عزیز مسبب گسترش فرهنگ ازادیخواهی و دمکراسی طلبی در بین احاد مردم خوب وطن، مخصوصاً جوانان میهن گشته، ایده سرافرازی، دلاوری و دانائی در میان ایشانرا زنده گردانده، به ارمغان اورده است. سالها تلاش رژیم دینی به جهت سرکوب و بی اثر کردن روح ازادیخواهی در بین جوانان وطن از طریق استحاله هویت ملی/بومی با ابزار اشاعه اکس و ترویج سکس، گسترش فحشاء پنهان و رواج استفاده از مواد مخدر به عمد حکومت ضمن تحریف تاریخ و قلب واقعیات بدلیل وقوع جنبش میهنی سبز در سال سرنوشت(سال 88) رنگ باخته، انان ناباورانه و در بهت و حیرت با ملتی اگاه و اماده روبرو شدند که بسادگی و چونان گذشته سی ساله در مقابل نابودی میهن به بهای ترویج خرافات دینی سکوت و مماشات نخواهد کرد.

این مهم ثمره سی سال دروغ بافی و خیال پردازی هدف دار، سرقت ارکان قدرت بدست ملایان و حکمرانی بناحق ایشان بر این ملک خوبان است، این ثمره جنایات عدیده ایشان و ستمهائیست که توسط انان بر این ملک و ملت رفته است، این بیداری ملی ناشی از تزریق فرهنگ قبیله ای/عربی/دینی انان به بطن جامعه ایرانی و عکس العملی بر ضد ان و پاسخی است به اجهافهایشان در حق مردم میهن در طی سالیان متمادی، این نالایقان بی دین و از خدا بی خبر به دروغ و با دزدیدن قدرت و پوشیدن لباس حاکمیت ناباورانه بر جایگاهی تکیه زدند که در گذشته های این سرزمین مسند مردان بود و بر ملکی به ستم حکومت رادندند که میعادگاه ازادگان بود. انان اریکه قدرت را در سکوت و اشتباه روشنفکران و در غفلت مردم توهم زده انروز با سایه نشینی بر ماه به ناروا اشغال نموده، ماندن بر تصرفشان را با جنایت در حق اگاهان و فرزندان ملت تداوم بخشیدند، انان از ساده انگاری ما مردمان ایران کمال استفاده را به جهت منافع صنفی برده و در خلوتشان بر زودباوری ما بارها خندیده ند.

تقدس دین و لباس روحانی در منظر و باور ایرانی انروز مانع از درک واقعیات و رؤیت حقایق پنهان این صنف مشکوک گشته، انان را بسادگی و به خواست مردم بر بال پرواز قدرت نشانده تا سالها با سوء استفاده از قدرت، ستم را بنام دین، خرافه را بنام مذهب و جنایت را بنام حکم شرع بر مردم روا و جاری گرداندند.

اقوام، ادیان و مذاهب، دگر اندیشان، سیاسیون و روحانیونِ با افکار متفاوت و هر انچه در برابر خواسته انان سر تعظیم فرود نیاورد، در دایره زمان مورد تبعیض قرار گرفته، ترور شخصیتی گشته حذف گردیده اند. هر صدائی، هر نگرشی و هر ایده ای در تضاد با افکار انان دشمن خوانده شده مورد عنایت و تاکتیک حذف حکمرانان فاسد و بظاهر دیندار واقع گشته است، این دایره گسترده حذف شامل بخش وسیعی از احاد مردم، روشنفکران، اگاهان و ازادیخواهان وطن گشته، ضربات جبران ناپذیری را به سبب حذف اندیشه بر میهن عزیزمان وارد نموده، خسارات عدیده ای را به جهت نادیده انگاشتن سرمایه های انسانی موجد گردیده است.

حذف امام موسی صدر از طریق ربایش بدست عامل افغانی خواهان پاداش در حد ریاست بر جمهور ایران و سپردن ایشان به دست دیوانه ای سادیست چون قذافی به جهت پوشاندن خرقه رهبری بر تن ولی اول، حذف موانع بزرگ و غیر قابل نفوذی چون ایت الله طالقانی به دلیل تصمیم به تصویب اصل غیر دینی و تحمیلی خلافت فقیه در خبرگان قانون اساسی، حصر و حذف مرجعی اگاه و عالم چون ایت الله شریعتمداری به سبب تحکیم پایه های خلافت در کشور و ترساندن دیگر مراجع و عالمان اگاه و دلسوز حوزه قم از سرنوشتی مشابه برای خود، درگیر ساختن بخشی از جوانان دلیر و دلسوز وطن در جنگی خانمان سوز و هشت ساله به خواست بیگانه به جهت انهدام و نابودی سرمایه های انسانی/ نظامی/اقتصادی دو ملت عراق و ایران و تحکیم پایه های قدرت خویش در سکوت و خفقان ناشی از جنگ، قتل عام بخش دیگری از جوانان خوب وطن بنام معاند/محارب/مرتد در زندانهای کشور و جلوگیری از بیان حقیقت برای مردم و پنهان کاری در این خصوص در زمانی طولانی، به چالش کشیدن و در تنگنا قرار دادن ملت از طریق نابود سازی ساختار اقتصاد کشور، چپاول ثروتهای ملی، اشاعه فقر، ترویج خشونت، رواج فحشاء و استفاده از مخدر به جهت مقابله مستمر و سرکوب مؤثر و بیصدای ملت، سرقت وقیحانه اراء مردم و سرکوب خونین ایشان به دستور روضه خوانی بیمار به جهت تداوم حکومت جائر و فاسد ملایان، مصلحت اندیشی کذائی در امتداد نظریه ملت صغیرِ نیازمند به ولی کبیر، بینا و نابینا خواندن احاد مردم در پی تئوری مشکوک و وارداتی خلافت فقیه بر امده از توهم تشکیل دارالخلافه اسلام انگلیسی در امتداد دستگاه خلافت اموی/عباسی در این سرزمین پارسی، همه نشانه تلاش ملایان در خصوص فریب ملت با هدف ایجاد و تداوم ساختارحکومت بظاهر دینی از طریق غلبه بر افکار مردم این سرزمین دیرینه و صاحب سبک و برای چپاول ثروتهای ملی ایرانیان و تقسیم ان با اعضاء کنسرسیوم قدیمی است.

اما امروز مردم خوب ایران زمین به دلائل عدیده به حقوق جمعی و فردی خود نسبتاً پی برده، ارزش توجه به هویت بومی/ ملی را دریافته، غلبه ان بر تمامی شئون کشور را پذیرفته اند. ملت اهداف دیگران از اجرای این نمایش کمدی/ مضحک خلافت روضه خوانان بر میهن را درک کرده، دانسته اند که غفلت از حقایق توسط مردم چه ها که با ایران ما نکرده است. بیگانگان مخالف سربلندی میهنمان، به اندیشه ارسطو در راهنمائی به اسکندر مقدونی در زمان حمله به ایران جامه عمل پوشانده، بر اساس ان دستور العمل، نادانان دون پایه، حقیران بی اصل و نسب و خائنین ازمند را بر کشور مستولی ساخته اند تا بر اساس ان اندیشه زیرکانه بر ایران عزیز خود در پنهان فرمان برانند.

باید یکبار برای همیشه خط بطلان بر ادامه حیات این رژیم منفور و ساخته دست بیگانه کشید و ریشه وجود این علف هرز را در باغ ایران زمین خشکاند، ادامه بقاء این حکومت نانجیبان مخل اسایش ملت و مانع رشد و توسعه ایران است. تمامی انانکه بواسطه ایجاد این ساختار پلید بظاهر دینی در ایران زمین نقش داشته اند باید با خضوع در برابر مردم حاضر شده از ملت ایران عذرخواهی کنند، باید با تبرّی جستن از حکومت خلافی مرز خود را با نابکاران حاکم مشخص کرده، به فرمان مردم تمکین نموده، خطوط قرمز مورد نظر ملت را به دقت رعایت نمایند.

اهداف بلند ملی را مردم با حضور خود در خیابانها بلند فریاد زده اند، انان نابودی سرمایه های میهن را به نفع ساکنین حاشیه مدیترانه منبعد نپذیرفته، اعتلاء وسربلندی ایران از طریق تأسیس جمهوری فقط ایرانی را مد نظر خواهند داشت، فریاد غالب اکثریت ان جماعت به گفته اقایان چهارده میلیونی در رویدادهای پس از دزدی اراء مردم در خیابانهای تهران و دیگر شهرهای میهن: نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران/ استقلال، ازادی، جمهوری ایرانی بوده، این استراتژی تدوین شده توسط مردم در خیابان به جهت فروپاشی بساط ظلم ملایان تحت نام خلافت فقیهان در این کشور خوبان است. گوشها و چشمهایتان را بر روی حقایق باز کنید و تا فرصت باقی است از کرده خود در خیانت به ایران و ظلم به مردم در همکاری با رژیم فاسد دینی توبه نمائید، امروز دیگر بازی تسخیر سفارتخانه ها و چمبره بر افکار مردم چون قبل میسور نیست، دورانتان بسر امده.

بخاطر خودتان، مرز خود را با جانیان، قاتلان، متجاوزین و دزدان اراء مردم مشخص و پر رنگ کنید، از حکومت فاسد ملایان حاکم فاصله گرفته با صدای بلند از ان تبرّی جوئید. سرنوشت شیخ فضل الله خائن سرنوشت محتوم تمامی خائنین به میهن و ظالمین در حق مردم است، از گذشته و تاریخ عبرت گرفته بیش از این بخاطر منافع صنفی سد راه رهائی ملت و گشایش امور ایران نگردید، الت دست نابکاران حاکم نشده، با دست خود ریشه بقاء خود را خشک مگردانید. ایرانیان اگاه در اتحادی ملی شامل تمامی اقوام، ادیان، مذاهب و گروه ها بیش از این تداوم حکومت ملایان خائن را بر سرزمین مقدس ایران تحمل نکرده، رفتن را با قدرت، دانائی و در همبستگی ملی به این نابخردان زبون دیکته خواهند نمود. راه رفتنی را باید که رفت، چه بهتر که خود رفته از سرنوشت قذافی/ اسد پیروی نکنند که به لطف خدا حتماً خواهند رفت/

ایران پاینده و سربلند/

علی مهربان

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید