رفتن به محتوای اصلی

قاتلان دختر دانمارکی دستگیر شدند
10.02.2022 - 12:20
ترجمه و تلخیص:
کیانوش توکلی

میا Mia دختر 22 ساله دانمارکی و دانشجو پرستاری صبح یک شنبه  گذشته در مرکز شهر آلبورگ  ناپدید شده بود . این خبر در این چند روزگذشته  در سطر اخبار این کشور قرار داشته است  و تحقیقات گسترده ای برای یافتن این دختر انجام گرفته است . پلیس صبح چهارشنبه دو مرد 36 ساله را به اتهام قتل  دستگیر کرد و علیرغم فشار مطبوعات برای افشای نام این مردان ، پلیس هیجگونه  اطلاعی را  در این ارتباط منتشر نمی کند. این دو مرد گویا از بهترین دوستان  دوران کودکی میا بوده اند. هر دو متهم به قتل - خود را  بی گناه می دانند

پلیس در حال حاضر در حال بررسی یک ایستگاه زباله در آلبورگ در ارتباط با تحقیق درباره گمشده و همچنین کلیه ویدئو ها کنترل خیابانی و اشخاص را بررسی می کند و معتقدند بزدوی این تحقیقات به نتیجه خواهد رسید .از جمله، آنها  به بررسی مواد ویدئویی و نظارتی ادامه می‌دهند، درست همانطور که تلاش می‌کنند مکان  دختر 22 ساله گمشده و دو متهم را قبل، حین و بعد از ناپدید شدن میا در اوایل صبح یکشنبه را ترسیم کنند.

 

در بیانیه پلیس دانمارک آمده است : اول از همه، ما به دنبال میا Mia هستیم. او باید پیدا شود. ما تعدادی مسیر برای دنبال کردن داریم. ما آنها را تعقیب می کنیم. این شامل نقشه برداری از حرکات او و بازداشت شدگان است. این چیزی است که ما در باره  آن کار می کنیم. 

پلیس درخواست  کرده است  که جلسه رسیدگی به قانون اساسی پشت درهای بسته برگزار شود. شایان ذکر است که اساساً دادگاه‌ها در دانمارک باز هستند، اما درهای بسته به این معنی است که مطبوعات و مردم از پیگیری دادگاه محروم می‌شوند.این به خاطر مرحله اولیه تحقیقات انجام می شود. بیم آن می رود که اگر اطلاعاتی در اختیار عموم قرار گیرد، ممکن است پلیس را از یافتن سرنخ هایی که باید ایمن شوند، باز دارد.

با وجود اعتراضات مطبوعات دانمارک . دادستان درخواست ممنوعیت نام دارد. 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
رسانه های دانمارک

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.