رفتن به محتوای اصلی

توضیحات احمد باطبی در رابطه با سند سازی های خبرگزاری های دولتی
17.09.2012 - 20:14

زخمهای حاصل از بسته شدن سفارت ایران در کانادا بهانه ای شده که رسانه های دولتی ایران بیش از پیش ماموریت سازمانی خویش را جدی گرفته و اینبار دستپاچه و متقلبانه به لجن پراکنی بر علیه اپوزسیون رژیم پرداخته و در این راه از هیچ دسیسه ای کوتاهی نمی کنند.
در همین رابطه باشگاه خبرنگاران جوان دست به ابتکار جدید و دسیسه ای جالب زده که در سایت رسمی آقای احمد باطبی توضیح کاملی از این ماجرا داده شده است:

باشگاه خبرنگاران در یک تقلب تصویری عکس و اسم من و همینطور خانم شبنم اسد اللهی را به همراه یک یاداشت جعل کرد .

این منبع  مطلبی را در باره نازنین افشین جم ، همسر ایرانی تبار وزیر دفاع کانادا منتشر کرده و مدعی شد او هم اکنون باردار یک جنین بیمار است .

این منبع وابسته به نهاد های امنیتی مستقر در صدا و سیمای حکومتی ایران منبع ادعای خود را یک کامنت در صفحه فیس بوک شبنم اسد اللهی ، یکی از کوشندگان سیاسی رسانه ای مقیم خارج اعلام و تصویری را نیز از صفحه فیسبوک او منتشر کرده است .

در این تصویر بلا فاصله بعد از کامنت خانم اسد اللهی کامنت دیگری با نام و تصویر من ارسال شده است که جعلی است .

این حساب کاربری که با نام و تصویر من باز شده اساساً ارتباطی به من دارد . در بخش دوستان این حساب کاربری لحظه انتشار این مطلب تنها نام یک نفر ، آن هم خانم اسد اللهی به چشم میخورد .  ( لینک – تصویر – سند )  

و جالب اینجاست که این حساب کاربری خانم به نام خانم اسد اللهی هم جعلی بوده  ( لینک - تصویر - سند )  و این را خود خانم اسد اللهی نیز در صفحه فیس بوک اصلی اش نوشته است .( لینک - تصویر - سند )

ایجاد صفحه های جعلی با نام و مشخصات افراد تنها برای فریب مردم و تولید و انتشار اخبار و اطلاعات خلاف واقع ساخته شده است .

که البته در کشوری که حکومتش در روز روشن و در مقابل چشم جهانیان در ترجمه سخنرانی محمد مرسی رئیس جمهور مصر دست برده و نام بحرین را به جای سوریه جعل میکند ، حکومتی تصویر و نام نخست وزیر هشت ساله " امام راحلشان " ، میر حسین موسوی را از کتاب های درسی حذف میکند ، حکومتی که " به گفته باز هم امام راحلشان " استوانه نظام ، هاشمی رفسنجانی اش را نمیتواند تحمل کند و آن را به حاشیه میراند ، حکومتی که سردارهای جنگش یا از شرم میراث به جا مانده از نظام اسلامی یکی پس از دیگری سکته میکنند و یا برای فاش نشدن خط و ربط اختلاس های میلیاردی سکته داده میشوند ،   در حکومتی که دروغ ، دزدی و اختلاس خون ریزی بزرگترین عامل مصونیت در مقابل قانون محسوب شده و ارتقاء شغلی فاعل آن را تضمین میکند  و حکومتی که .... جعل سند به نام من و یا خانم اسد اللهی که چیز عجیبی نیست .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.