رفتن به محتوای اصلی

آیت الله مصباح: ایرانی‌گری شعار بهائیان است
08.03.2013 - 00:28

باید بدانیم که هیچ چیزی در عالم قابل مقایسه با اسلام نیست و همه چیز فدای اسلام است و هر چیزی در پرتو اسلام رشد می کند.این ملا شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و شعار جمهوری ایرانی را فراموش کرده است که در آسمان تهران و ...طنین انداخته بود و باز می خواهد همه چیز فدای دین تحمیلی بیگانگان شود. آری آقای مصباح یزدی، « هرچیزی در پرتو اسلام رشد می کند»، مراجعه کنید به آمار دزدی، فحشا، فساد دولتی، سن تنفروشی، تشدید تبعیض، و ...در ایران دور از پرتو اسلام (قبل از اسلامیزاسون) و ایران در پرتو اسلام ناب محمدی (34 سال گذشته)؛ آنگاه خود بر اساس آمار قضاوت کنید!

******* 
آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر اینکه این دسته از افراد باید بدانند ما پیرو تئوری و اندیشه‌ ای هستیم که امام به ما یاد داده است، گفت: امام می فرماید رئیس جمهور منتخب مردم اگر از طرف ولی فقیه نصب نشود طاغوت و اطاعت امر از او حرام است.

ایشان با بیان اینکه تاریخ به ما می‌گوید قاتلان سیدالشهداء خلیفه مسلمین شدند در حالیکه سگباز و شراب‌خوار و میمون‌باز بودند، تاکید کردن: ولایت فقیه همانند آفتاب روشن حقیقتی غیرقابل انکار است اما برخی خودشان را رقیب ولی‌فقیه می‌دانند و فکر می‌کنند می‌توانند ولی فقیه را از صحنه خارج کنند همانطور که علی(ع) را از صحنه خارج کردند.

عضو مجلس خبرنگان رهبری تأکید کرد: هیچ وقت ایرانی بودن نباید جای اسلام را بگیرد، ایرانی گری شعاری است که بهایی ها هم می گفتند و این افتخار نیست. باید بدانیم که هیچ چیزی در عالم قابل مقایسه با اسلام نیست و همه چیز فدای اسلام است و هر چیزی در پرتو اسلام رشد می کند.

وی تصریح کرد: اگر کسی بگوید دوران اسلام گرایی گذشته، فردا می گوید دوران خداپرستی و اخلاق نیز گذشته است. مگر اومانیست ها و نسبیت گرایان اکنون نمی‌گویند؟ یک روز می گویند هم جنس گرایی خوب است و روز دیگر ممکن است بگویند بد است.

آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر اینکه اصل اسلام ولایت فقیه است، تصریح کرد: در کدام یک از کشورهای دنیا رهبری سراغ دارید که با چنین طهارت و قداست و عشق به مردم و گذشت، به اسلام و مسلمین خدمت کند.

وی خطاب به حاضران گفت: مراقب باشید حرفهای غلط نگویند، نیایند بگویند از حکومت صالحان حرف می‌زنیم و رئیس‌جمهور ونزوئلا را مطرح کنند. ما در یک کلام قائل به اسلام، احکام اسلامی و در عمل به نایب امام زمان(عج) که همان ولی‌فقیه است، هستیم.

وی ادامه داد: اولین وظیفه در مقابل امدادهای خداوند به جامعه ما اصالت اسلام است. اسلام همان است که خدا و پیغمبر گفته اند . تفسیرهای دیگر شیطان است و می خواهند ما را از مسیر خارج کنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.