رفتن به محتوای اصلی

سردادن شعار علیه سیدعلی خامنه ای / دستگیری جوانان در جشن سور
19.03.2013 - 22:54
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 سه‌شنبه ۱۹ مارس ۲۰۱۳
سردادن شعار علیه آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم

بنا به گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران» زنان و دختران در منطقه فرح زاد در حین  پریدن از روی آتش بصورت دسته جمعی « ای بوته، بوته، بوته \امسال خامنه ای سرنگونه» را می خواندند.
حوالی ساعت ۲۱:۰۰ تعدادی زیادی از خانم های مسن و دختران جوان در منطقه فرحزاد ،خیابان گلستان اقدام به بر افروختن آتش نمودند وبا  پریدن بر روی آتش شروع به خواندن « ای بوته ، بوته، بوته \امسال خامنه ای سرنگونه» کردند.
مراسم چهارشنبه سوری بصورت گسترده در نقاط مختلف تهران در جریان است و اکثرا با سر دادن  شعار علیه رژیم ولی فقیه و بخصوص آخوند علی خامنه ای رهبر تروریستهای جهان ادامه دارد.
از طرفی دیگر نیروهای سرکوبگر ولی فقیه که با خشم و مقاومت مردم مواجه شدند از صحنه عقب نشینی کرده اند و جرات ایجاد مزاحمت برای مردم را ندارند
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۹  اسفند ۹۱ برابر با ۱۹ مارس ۲۰۱۳

*******
درگيريهای شديد در پارک قيطريه، نارمک و شهرک اکباتان چند ساعت قبل، درگيريهای شديد در پارک قيطريه، نارمک و شهرک اکباتان ميان جوانان و مأموران سرکوبگر نيروی انتظامی رخ داد. در اين درگيريها جوانان به سوی مزدوران رژيم نارنجک های دستی پرتاب کردند. (فیس بوک: دمكراسي و آزادي براي ايران)

 *******

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمار اورژانس کشور گفت: براین اساس تا ساعت 22، 37 تن در حوادث آخرین چهارشنبه سال مصدوم شدند که این رقم در مقایسه با سال گذشته حدود 50 درصد کاهش نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تعداد دستگیرشدگان در چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته بسیار کاهش داشته و کمتر از 10 تن است. (تابناک حکومتی)

*******

جوانان خودرو نيروی انتظامی را به آتش کشيده و با مأموران سرکوبگر درگير شدند
بنا بر گزارشات رسيده جوانان به پاخاسته شيراز در مراسم چهارشنبه سوری در خيابان چمران، يک خودرو نيروی انتظامی را آتش زدند و با مأموران يکان ويژه درگير شدند.

به گزارش دريافتی از زنجان، چهارراه پائين امجديه اين شهر جوانان زير پای مأموران سرکوبگر نارنجک منفجر می کردند. اين در حالی بود که رژيم هر يک متر يک مأمور مستقر کرده بود تا مانع اعتراضات جوانان شود

تهران: بر اساس اخبار منتشر شده بر روی اينترنت چند ساعت قبل، درگيريهای شديد در پارک قيطريه، نارمک و شهرک اکباتان ميان جوانان و مأموران سرکوبگر نيروی انتظامی رخ داد. در اين درگيريها جوانان به سوی مزدوران رژيم نارنجک های دستی پرتاب کردند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس به گوشه يی از آتش خشم مردم تهران عليه رژيم آخوندی در چهارشنبه سوری اعتراف کرد و گفت: شمار آتش سوزيها و حوادث ناشی از برگزاری شب چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف کلان شهر تهران به 136 مورد رسيد که از جمله 33 مورد آتش سوزی سطل زباله و 6 مورد آتش سوزی وسيله نقليه بوده است.

در قزوين، جوانان به پاخاسته با مأموران سرکوبگر درگير شدند و عکسهای خامنه ای را به آتش کشيدند. تعدادی از جوانان توسط نيروهای رژيم دستگير شدند

در خيابان خوش تهران جوانان 5 سطل زباله را آتش زدند. به گزارش دريافتی ميان مردم و مأموران کلانتری اين منطقه درگيری رخ داد. مأموران سرکوبگر که توان مقابله با مردم را نداشتند درخواست نيروی کمکی کردند. با رسيدن نيروهای کمکی درگيری بالا گرفت. تعدادی از مردم دستگير شدند

. فیس بوکHoora Angela Mostashari

*******

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.