رفتن به محتوای اصلی

انتقاد فیروز آبادی از پرچم تکان دادن احمدی‌نژاد و مشایی
14.04.2013 - 08:22
تفسیر از:
اقبال اقبالی

مگر نه اینکه همه جناح های رژیم جنایت پیشه جمهوری اسلامی دستانشان از خون فرزندان ایران رنگین است و در تباهی و ویرانگری جامعه و کشور شریک اند؟ پرچم "الله نشان" نه تنها نماد ملی کشور نبوده، بلکه سمبل جنبش ارتجاعی پان اسلامیستی و اسلامگرایان حاکم است که 34 سال ایران،ایرانیت و دستاوردهای ملت ما را لجن مال کرده و بر اساس رجحان منافع اسلام و جنبش های اسلامی بر موجودیت و مصالح و منافع ایران، کشور را تا آستانه سقوط برده اند! پرچمی که نشان از آزادی، دادگری، برابر حقوقی شهروندان کشور، رجحان منافع ایران بر منافع دینی، فرقه ای، نژادی و قومی نداشته باشد، شایسته ملت تاریخی ایران نیست!

*******

انتقاد فیروز آبادی از پرچم تکان دادن احمدی‌نژاد و مشایی
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اقدام تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی احمدی‌نژاد به مشایی در سمنان را طبعاً غیرقابل توجیه و از جمله مصادیق بارز این امر دانست و همگان را به هوشیاری هر چه بیشتر در این مرحله حساس فراخواند.

تسنیم نوشت: سردار سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع تعدادی از مسئولین نظامی پیرامون شرایط روز کشور اظهار داشت: همه مسئولین باید درک روشنی از اوضاع و شرایط رو به پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشند و بر این اساس به عمق کینه و دشمنی سلطه گران و جریانات غیرهمسو با نظام برای اختلاف افکنی و مسأله سازی میان مسئولین و مردم واقف باشند و مراقبت کنند اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه بشود.

وی انجام بازی تبلیغاتی اقدام تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی مقام محترم ریاست جمهوری به مشایی در سمنان که در بعضی رسانه‌ها منتشر شده را طبعاً غیرقابل توجیه و از جمله مصادیق بارز این امر دانست و همگان را به هوشیاری هر چه بیشتر در این مرحله حساس فراخواند.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اهمیت درک روشن از اوضاع و شرایط کشور گفت: مسئولین به عمق کینه و دشمنی سلطه‌گران و جریانات غیرهمسو با نظام واقف باشند و اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه شود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.