رفتن به محتوای اصلی

هر حادثه ای برای سحر بهشتی رخ دهد، مسئول مستقیم آن "رهبر" است!
15.04.2013 - 00:14

هرچه ستونهای نظام جمهوری اسلامی پوک تر میگردد، سرکوب، شکنجه و کشتار دگراندیشان نیز تشدید می یابد. رژیم پوشالی و متکی به اقلیت مزدور دلال و ساندیس خور، از هراس تکرار خیزش 1388 به سیاست ایجاد رعب و وحشت در جامعه رو آورده است تا مردم را خانه نشین، منفعل و نومید کند و در سکوت سردخانه ای، اهداف ارتجاعی و ایران ستیزانه اش را تعقیب نماید.
هدف جمهوری اسلامی پیشگیری از استفاده ملت ایران از حق خود در تعیین سرنوشت  خویش و در همین راستا، سنگ اندازی در یکپارچگی ملت و وفاق عمومی بر سر مطالبات ملی معطوف بر تغییر نظام است.
جنبش های مطالبه محور کارگران، زنان و دانشجویان، و اتحاد ملی و سراسری این سه جنبش بزرگترین خطری ست که کلیت نظام را تهدید می کند و برای سنگ اندازی در تکوین جنبش ملی مبتنی بر اقشار مدرن و پیشرو اجتماعی، سیاست شقه شقه کردن جامعه با اتیکت های دینی، قومی و نژادی در دستور قرار دارد.
استراتژی دو سویه جمهوری اسلامی ناظر بر  1) ایجاد تفرقه در اپوزیسیون، نشان دادن مترسک هایی از بازگشت دیکتاتوری شاه و یا جنگ های قومی قبیله ای داخلی،  و  2)  سرکوب رهبران عملی جنبش های اجتماعی کارگری، دانشجوئی و زنان و ایجاد مانع در برابر تکوین نهادهای مستقل توده ای ست.
در شرایط کنونی پیشروان جنبش های اجتماعی اهداف ایجاد تشکل های مستقل را پیگیری کرده و نیز بخشا به  شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک رو آورده اند که  بدلیل گستردگی آن و وجود میلیون ها کاربر اینترنتی، کنترل آنها از دست گماشتگان استبداد فقاهتی خارج شده است.
رژیم اسلامی از عجز و ناتوانی در برابر رنسانس بیداری ملی ایرانیان،  به تهدید و قتل های موردی برای ایجاد رعب و وحشت متوسل شده است.
قتل ستار بهشتی نشان عجز و درماندگی رژیم اسلامی در برابر رشد بیسابقه شبکه های مجازی اینترنتی می باشد که خود مکتبی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای ارتقاء اگاهی ملی می باشد.
ستار بهشتی یکی از گل های سر سبد شبکه های اجتماعی اینترنتی بود که بدست جلادان رژیم اسلامی به قتل رسید و هدف رژیم، ایجاد رعب وحشت میان کابران شبکه های اجتماعی در اینترنت بود که نتیجه عکس داده و هزاران ستار به شبکه های اجتماعی مجازی پیوسته اند.
استفاده از شبکه های اجتماعی از بدیهی ترین حقوق شهروندی ست که هیچ حکومت مستبدی قادر به ممنوعیت آن نیست.
در فقدان احزاب و سازمانهای دوراندیش و جدی سیاسی، شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و ... ظروف مناسبی برای همفکری، هماهنگی و سازماندهی افقی سراسری مبارزات علیه جمهوری اسلامی می باشد و تا حدودی فقدان احزاب و سازمانهای سیاسی را جبران می کند.
 رژیم جمهوری اسلامی از اینترنت، شبکه های اجتماعی مجازی و نقشی که در سازماندهی مبارزات علیه دیکتاتوری دارند آگاه می باشد و قتل ستار بهشتی اخطاری از جنس قتل های زنجیره ای بود که تهدید سحر بهشتی توسط جلادان خامنه ای، سیاست بیشرمانه رژیم را آشکارتر کرد.
اگر آمران قتل ستار بهشتی در بیت رهبری نیستند، خامنه ای بعنوان مسئول مستقیم نظام بایستی آمران و عاملان قتل ستار بهشتی و نیز هویت کسانی که سحر بهشتی را به تجاوز در کهریزک تهدید کرده اند اعلام کند!
قتل ستار بهشتی موضوعی غیر قابل کتمان است و بایستی عاملان و آمران محاکمه شوند.مادر و خواهر ستار بهشتی، دو شیر زنی هستند که به دادخواهی برخاستند و خواهان مجازات عاملین قتل ستار شده اند.ایران بایستی به دادخواهی قتل فرزندش ستار بهشتی برخیزد و هویت اراذل و اوباشی که سحر بهشتی را مورد تهدید قرار داده اند فاش گردد.
سحر بهشتی، خواهر دلیر ستار فریاد دادخواهی اش را به گوش جهانیان رسانده است و انتظار پشتیبانی بیدریغ مردمی دارد. واقعیت اینست که هر آسیبی متوجه بستگان ستار ، بویژه سحر بهشتی گردد؛ مسئول مستقیم آن سیدعلی خامنه ای می باشد و او باید بداند که ملت ایران از مجازاتش چشم پوشی نخواهد کرد!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.