رفتن به محتوای اصلی

شورای نگهبان: پیروان مکتب ایرانی صلاحیت ورود به انتخابات را ندارند. فقط مکتب عربی- اسلامی!
18.04.2013 - 08:28
تفسیر از:
اقبال اقبالی

ملا عباس کعبی یکی از اعضاء فسیل های شورای نگهبانی از ارتجاع عربی - اسلامی حاکم بر میهن ما، چهارشنبه شب در جمع فرماندهای بسیجی از آزادی رای دادن به برگزیدگان شورای نگهبان سخن گفت و با استناد به سخنان سیدعلی خامنه ای عملن انتخابات را چون 34 سال گذشته منحصر به پیروان مکتب اسلامی - عربی دانست. وی اظهار داشت: کسانی که مکتب ایرانی را در مقابل مکتب اسلامی مطرح کرده‌اند و دوره اسلام‌گرایی را تمام شده می‌دانند چگونه انتظار دارند برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شوند؟ ملا عباس برای رفع سوء استفاده از سخنان دیکتاتور در مورد «حضور تمام سلایق و جریان‌های سیاسی معتقد به نظام و مبانی جمهوری اسلامی ایران در انتخابات» تاکید کرد: «این سخن رهبری به معنای آن است که انتخابات مربوط به یک جریان، گروه، حزب و مجموعه خاص نیست و متعلق به تمام ملت ایران است و شرکت در آن وظیفه و حق همه است، ولی نباید اینگونه تفسیر شود که فتنه‌گران و منحرفین نیز تایید صلاحیت می‌شوند.»
ملا عباس عملن صلاحیت فرزندان خلف اسلام و جمهوری اسلامی را که زیر پرچم دروغین اصلاحات و ایرانیت خزیده اند را رد نموده و بر برگماری یک بزاخوش (پیرو مکتب عربی اسلامی) برای "رهبر" پافشاری کرد. شعار جمهوری ایرانی آنچنان لرزه ای بر اندام فرسوده نظام اسلامی انداخته است که سران نظام با شنیدن هر پسوند ایرانی، حتی از زبان پیروان جمهوری فاسد و فاشیستی اسلامی، به تب و لرز دچار می شوند!

*******

کعبی با اشاره به اینکه حضور تمام سلایق و جریان‌های سیاسی معتقد به نظام و مبانی جمهوری اسلامی ایران در انتخابات از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری است ابراز داشت: این سخن رهبری به معنای آن است که انتخابات مربوط به یک جریان، گروه، حزب و مجموعه خاص نیست و متعلق به تمام ملت ایران است و شرکت در آن وظیفه و حق همه است، ولی نباید اینگونه تفسیر شود که فتنه‌گران و منحرفین نیز تایید صلاحیت می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌‌گران و منحرفین جزئی‌ترین شرایط کسب صلاحیت را ندارند تصریح کرد: کسانی که مکتب ایرانی را در مقابل مکتب اسلامی مطرح کرده‌اند و دوره اسلام‌گرایی را تمام شده می‌دانند چگونه انتظار دارند برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحی شوند؟

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تکثر کاندیداها از تمام سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی برای حضور در انتخابات اظهار داشت: این مسئله بیانگر این نکته است که انتخابات در ایران در درست مردم است و مردم سکان هدایت کشور را به اشخاص می‌سپارند.

‌آیت‌الله کعبی ‌تمکین نامزد‌های انتخاباتی در برابر قانون را مطالبه رهبر انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: فصل‌الخطاب در کشور قانون است و همه باید به تصمیم قانون و مراجع قانونی مانند شورای نگهبان تن دهند و جریان‌هایی که مقابل مراجع قانونی مانند شورای نگهبان می‌ایستند صلاحیت حضور در انتخابات را ندارند، مردم ایران در صورت قانون‌گریزی در انتخابات، با کسب تجربه از وقایع سال 88 هوشمندتر و بصیرتر در مقابل متمردان از قانون ایستاده و واکنش سریع نشان خواهند داد.

وی نکته دیگر در بیانات رهبری را مربوط به چگونه انتخاب کردن کاندیدای اصلح ذکر کرد و گفت: همان‌گونه که ایشان فرمودند رئیس جمهور آینده باید نقاط ضعف رئیس جمهور فعلی را نداشته و نقاط قوت وی را داشته باشد. رئیس جمهور باید پر کار، با نشاط، دارای روحیه جهادی، انقلابی و استفاده از خرد جمعی باشد. منتخب ملت باید ولایت‌مدار بوده و تدابیر رهبری را اجرا کرده و از ظرفیت کشور برای رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام به بهترین وجه بهره‌برداری کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور آینده این است که انقلابی بوده و روحیه محافظه‌کار و ایستا نداشته و به دنبال منافع حزب و گروه وابسته به آن نباشد، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و روحیه انقلابی داشته باشد و همه باید بدانیم که تنها انقلابی‌گری است که در این دوره برای حل مشکلات و بحران‌های کشور جواب می‌دهد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.