رفتن به محتوای اصلی

خامنه ‌ای جلاد ازمزدوران بسیجی خواست «روحیه» خود را حفظ کنند
26.11.2022 - 15:06

 

او در سخنرانی خود آیه ۱۳۹ سوره آل عمران را برای نیروی بسیجی خوانده است. وب سایت رسمی آقای خامنه ای معنی این آیه را پیشتر منتشر کرده که عبارت است از اینکه «سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید».

سخنرانی آقای خامنه‌ای در شرایطی انجام شده که شهروندان معترض در خیابان های ایران و در دیوارنویسی های خود، به طور مستقیم رهبر جمهوری اسلامی و نیروهایی که دست به سرکوب معترضان می زنند را مخاطب قرار داده و به خصوص شعارهایی علیه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای شبه نظامی بسیج سر می دهند.

پیش از این میرحسین موسوی، سیاستمدار مخالف وضعیت جاری در ایران که در حبس خانگی است در نامه ای از نیروهای مسلح خواسته بود در کنار ملت ایران باشند و با خودداری از سرکوب مردم معترض «در سمت حقیقت، در سمت ملت» قرار بگیرند.

رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی امروز خود با اشاره به اعتراضات در ایران گفته «این چهار نفر[معترضان] یا غافلند یا جاهلند یا تحلیل بد به آنها داده شده است. تعدادی هم مزدورند».

آقای خامنه ای از نیروهای بسیج خواسته «رشد معنوی» خود را اندازه بگیرند و گفته است «مراقب باشید دارید به عقب می روید یا به جلو می روید... سعی کنید جلو بروید، پیش بروید».

او خطاب به شبه نظامیان بسیج گفته «آسیب پذیری دشمن، روشن‌بینی نیروهای بسیج است» و توضیح داده «دشمن دنبال این است که بر مغزها تسلط پیدا کند. تسلط بر مغزها برای دشمن خیلی با ارزش‌تر از تسلط بر سرزمینهاست. اگر مغز یک ملتی را توانستند تصرف کنند آن ملت سرزمین خودش را دو دستی به دشمن تقدیم می‌کند. مغزها را باید حفظ کرد، تسلط بر مغزها».

 

  •  

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.