رفتن به محتوای اصلی

اعمال جنون آمیزحماس و نتانیاهو به مثابه جنایتکاران تاریخ ثبت خواهد شد!
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار؟!
06.11.2023 - 20:35

علیرغم اینکه فلسطینی ها در 45 ساله  گذشته ،هیچگاه با مبارزات مردم ایران علیه جنایات جمهوری اسلامی  در ضدیت با مردم ایران ـ هیچگاه همبستگی نشان نداده اند و از خوان نعمت سفره های رنگارنگ نفتی حکومت اسلامی و سرمایه های ملی چپاول شده مردم تحت ستم رژیم آخوندی که به قیمت فقر و تنگدستی  جامعه ایرانی ،فیض برده اند اما شرط انسانیت بر من اقتضاء می کند که بعنوان یک پدر با کشته شد گان بی گناه و فرزندان بی دفاع مردم فلسطینی اظهار همدردی نمایم و از اعمال و حشیانه دولت راست گرای اسرائیل که به صلح با  فلسطینی ها هیچ اعتقادی  ندارد اعلام انزجار بعمل آورم .
**جدال لفظی شب گذشته فیصل قاسم با امیر موسوی دیپلمات  ایرانی در شبکه الجزیره، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان و عربی و اسرائیلی داشته است. می‌گوید می‌خواهید قدس را آزادکنید و بعدچه کارش کنید؟ به چه فهرستی اضافه کنید؟ به لیست مردم گرسنه و کشور متلاشی شده‌ی خودتون ایران؟  به لیست شهرهای بدبخت کرده‌ی خاورمیانه؟ به فهرست بغداد، آلوده‌ترین شهر جهان؟  بیروت، بزرگ ترین محل دفن زباله جهان؟  دمشق، که مردمش ازگرسنگی دارن  می‌میرند؟ صنعای حوثی‌ها؟  این‌ها قبل ازحضور شما در منطقه همه آرام و آزاد بودند و داشتن راحت زندگی می کردن … چه کردین با این کشورها؟!!! شما با مملکت غنی از ثروت خود چه کردید که میخواهید با قدس کنید شما مشتی متوهم و خائن  به کشور خود  هستید.**
این روزها سازمان ضد انسانی حماس همه زمینه های جنایت را برای دولت راست گرای اسرائیل  فراهم ساخته است تا از خون های ریخته شده بی گناهان با انگیزه شهید سازی برای حماس اعتبارکذائی بدست آورند ودر سوئی دیگر دولت راستگرای اسرائیل نیز به اشتهای راستگرائی افراطی پاسخی مثبت داده است !
پس از جنایات و بمب گذاری های بی رحمانه و  بسیار ضد انسانی داعش و از سویی دیگر حماس در دنیا، جهانیان هیچ علاقه ای ندارند که از مردم مسلمان تحت ستم به هر قیمتی دفاع نمایند چون اسلام و جنبش های اسلامی بدنام شده اند.
  با دیدن تصاویر قتل کودکان بی گناه در غزه  بالاخره سکوت چند روزه  خود را می شکنم و در کنار غم تنگدستی خردسالان ایرانی با بچه های کشته شده در غزه همدردی می نمایم.این روزها باید در چندین جبهه به حال انسانهای  بی دفاع وبخصوص کودکان بی پناه  افسوس خورد!
 درسایه سیاست های انتقام جویانه حماس و دولت اسرائیل تا کنون  در نوار غزه بیش از ده هزار انسان بی گناه کشته شده اند. شاید در میان کشته شدگان کسانی باشند که علیه حماس هستند.
من دو سال در جنگ ايران و عراق در خط اول دوم در جبهه سرپل ذوهاب خدمت کرده ام و کشته ها و زخمی های فراوانی را از نزدیک مشاهده کرده ام و با پوست و استخوان خود احساس می کنم که انفجار و جنگ به چه معنی هست! 
امریکا که عامل روی آمدن رژیم خمینی هست اما از ایرانی هایی که فاجعه ۵۷ را تجربه نکرده اند که آمریکا چگونه پس از ۲۵ سال اتحاد با شاه او را سرنگون کرد و حتی مجوز ورود شاه برای معالجه بیماری اش به امریکا را با کارشکنی های گوناگون  به تاخیر انداخت که عاقبت بیماری شاه آنقدر  توسعه یافت که علاج آن  غیر ممکن گشت.تراژدی تاریخ در این نهفته است که برخی ایرانی ها به حمایت آمریکا برای سرنگونی رژیم اسلامی دوخته اند.این در حالیست که رژیم ولایت فقیه پشت پرده با واسطه ها و لابی های ویژه خود بطور پنهانی با آمریکا رابطه دارد.
جهانیان همچون مقطع جنگ جهانی اول و دوم بسیار بی رحم شده اند وشاید به تئوری ارتجاعی تقلیل جمعیت در سایه کشتارها متقاعد شده اند؟
 
در هرگوشه جهان شعله های جنگ زبانه می کشد و هر آئینه خطر آن می رود که همه گیتی را در خود بسوزاند!

قوم یهود که خود  جنایات ضد انسانی هلوکاست را از سر گذ رانده هست اینک باید قد علم کند وعلیه  اعمال وحشیانه دولت راست گرای نتانیاهو به پاخیزد تا ننگ خونریزی را از دامان یهودیان فرهیخته بزداید!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!