رفتن به محتوای اصلی

عبدالستار دوشوکی کجا ایستاده است؟ کنار رژیم ولایت فقیه یا مردم مخالف رژیم اسلامی؟
14.02.2024 - 15:12

 

عبدالستار دوشوکی در مقاله ای در گویانیوز برابر با ادعای موسسه گمان مدعی شده است که :

"اکثریت ملت خواهان براندازی رژیم نیست؟" به لحاظ دستور زبان فارسی آقای دوشوکی می بایستی می نوشتند:

"اکثریت ملت خواهان براندازی رژیم نیستند؟"

ازآقای عبدالستار دوشوکی باید پرسید رضایت مردم ایران از رژیم اسلامی را چگونه تشخیص داده است که مخالف براندازی رژیم اسلامی شده اند؟ آیا استناد به آمارهای موسسه گمان که در آن باید تردید داشت؛میتواند معیارسنجش قرار گیرد؟
وقتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۴۰درصد فقر فزاینده مردم در ایران سخن می گویند؛آیا این آمار نمی تواند معیار نارضایتی یک ملت باشد؟
اگر مردمی تحت سرکوب های بی شمار رژیم اسلامی؛ امکان اعتراض نداشته باشند و خاموشی اختیار کرده اند آیا دلیلی بر رضایت مردم تلقی می شود؟
اهالی کشورهای بلوک شرق سالیان دراز تحت دیکتاتوری حاکمان کمونیستی ؛ ظاهرا فرمان بردند و ساکت نشستند اما بالاخره به قیام برخاستند و حاکمان مستبد را واژگون کردند!
آقای عبدالستار دوشوکی از اینکه موسسه گمان آمار داده است که "اکثریت ملت خواهان براندازی رژیم نیست؟" بسیار خرسند شده اند و آنرا به موضوعی در حمایت مردم از رژیم اسلامی جلوه داده است که جای بسیار تاسف دارد!
 آقای عبدالستار دوشوکی که در حرفه ژورنالیستی فقط به رسانه ها و افراد مخالف جمهوری اسلامی می پردازند و به آنها به سیاق رژیم اسلامی حمله می کنند ؛آیا بهتر نیست به گزارش های داخلی نیز توجه ای نمایند که مردم ایران در چه وضعیتی زندگی می کنند و چگونه جوانان ؛معلمان؛کارگران ؛ وکلای دادگستری در زندان ها بسر می برند و اعدام و شکنجه معترضان به تکلیف دایمی و روزانه رژیم اسلامی تبدیل شده است ؟

برای مثال آقای عبدالستار دوشوکی بطور دایمی به حکومت عربستان حمله میکند؛امّا هیچگاه به آتش افروزی رژیم اسلامی علیه عربستان و تسخیر سفارت آن کشور وآشتی و روابط دوستانه با عربستان که به یکباره رُخ داد اشاره ای نمی کند!آقای عبدالستار دوشوکی هیچگاه بدین موضوع اشاره نکرده است که چگونه حکومت اسلامی ایران سالیان دراز از ثروت های ملّی مردم ایران در تسلیح حوثی ها بهره برداری کرد و آنها را به جنگ با عربستان کشاند وکشور یمن را به ویرانه ای تبدیل نمود و سپس با همان عربستان تکفیری سازش کرد؟

آقای عبدالستاردوشوکی را بعنوان برگزار کننده نشست لندن در سال ۲۰۰۵ از نزدیک میشناسم.

لیست شرکت کنندگان نشست لندن به یکباره مفقود شد و معلوم نشد چه برسر آن لیست آمد؟!مدتّیست که رباینده را رصد می کنم؛ امیدوارم حدسم درست باشد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.