رفتن به محتوای اصلی

خدمتی که ولی امر مسلمین به مسیحیت کرد
25.02.2024 - 15:08

در چند سال اخیر علیرغم تبلیغات و هزینه های فراوان نظام جمهوری اسلامی ایران جهت ترویج مذهب تشیع در کشورهای همسایه  و حتی در افریقا و اروپا، شاهد رخداد عجیبی هستیم که نظام نمی تواند یا نمیخواهد بداند چه در بیخ گوش او در حال گذر است.

نظام دیکتاتوری مذهبی ایران که سالانه میلیاردها دلار صرف مراسم اربعین و تبلیغات اسلامی در خارج و شیعه کردن اتباع خارجی میکند و با تبلیغات فراوان از موج ‌تشیع و عشاق امام حسین میگوید، غافل از آن است که اقلیتی کوچک از  شیعیان تابع خود را نمایش میدهد و اکثریتی در کشور روز‌به روز از دین و‌مذهب و هر آنچه نظام آن را تبلیغ میکند متنفرند.

 کافیست سری به نماز جمعه ها، مساجد و تکیه ها و مراکز فرهنگی حکومتی بزنید  تا ببینید که صفهای نماز جماعت متشکل از افراد مسن و پیر هستند و اگر جوانی هم باشد یا بسیجی است و یا عضو دستگاههای حکومتی است،و کمتر مسجدی را میبنید که جوانان اداره کننده آن باشند.

موج‌ دین گریزی در ایران به اینها بسنده نکرده و گرایش به مسیحیت ، لامذهبی یا بی دینی نیز بسیار شایع شده ، به شکلی که میتوان گفت خدمتی که نظام جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین به مسیحیت کرده هیچ نظامی در ایران نکرد، و مبلغان مسیحیت در ایران در طول تاریخ نتوانسته بودند اینقد مسیحی جذب خود کنند، شاهد این ماجرا را میتوان جمعیت کثیر ایرانیان در کلیساهای کشورهایی مانند آلمان و انگلستان و کانادا، هلند و دنمارک و سوئد  و سایر کشورهای مهاجرپذیر دانست، هر چند که میتواند وسیله ایی برای کسب اقامت باشد، اما سرکوب مذهبی در ایران این تمایل روحی را رونق داده است، و بسیاری قلبا به مسیحیت روی اورده اند.

شکی نیست که برخی بنابه مصالح خود تصمیم به تغییر دین داده لیکن در هر حالت آن این افراد از دین ابا و اجدادی خود خارج شده اند و در ظاهر به خدمت کلیسا و دین مسیحیت درآمده اند.

این دستاورد بزرگ ولی امر مسلمین و مدعی جانشینی امام زمان است که با صرف هزینه های سنگین و از جیب مردم بزعم خودش به ترویج افکار سیاسی تشیع  در ایران در منطقه و افریقا بزند، اما بدلیل دورغ و فساد و سرکوب مردم،  راه ترویج را به سمت پاپ و مسیحیت هدایت کند.

لازم است رهبر کاتولیکها و پروتستانهای جهان تقدیرنامه ویژه ای برای رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران و ولی امر بدلیل این خدمت  ارسال کنند، و از وی به عنوان نمونه بارز و موفق در بشارت مسیحیت  یاد کنند.

اسفند 1402

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

یاسین اهوازی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.