رفتن به محتوای اصلی

انتخابات نیست. فریب است
09.06.2013 - 13:16

در این سو هم بسیاری دارند میگویند ومینویسند که از این امامزاده هیچ معجزه ای ساخته نیست وهرروز بدتر از امروز خواهد شد. در عجب بودم که در فیس بوک تخته شده وبدور از دسترس چه جور ناگهان چنان قدرتمند وسریع شد که با یک کلیلک هرچه را بخواهی میاید و کسل هم نمیشوی. وقتی آمدیم و دیدیم، دریافتیم که متولیان اما مزاده جمهوری اسلامی چراغ سبر داده اند تا اینطور باشه. طرفداران درون حاکمیتی قالیباف ورضائی و ولایتی وجلیلی از یکسو، و پوش کنندگان عارف و روحانی از دیگر سو، چه دارند میکنند!! حیرت انگیز شده. گویابسیاری گم نام و وحاشیه نشین هستند که از خوان نظام کریمه اسلامی متمتع میشوند وبرای چنین روزهائی ساخته وپرداخته شده اند. وچقدر زیبا خودشان را آفتابی و نمایان میکنند.

امروزیکی از همین دوستان هموطن نوشته بود، اشتباه قالیباف این بود که جریانان کوی دانشگاه را به عرصه مناظره آورد. وجالب این بود که نویسنده با قاطعیت گفته بود جریاناتی که رای دهندگان هیچ رغبتی برای ورود وآگاهی ازآنها ندارند!!! شما را بخدا ببینید کارمان بکجا رسیده است که داریم مردم را دعوت میکنیم تا از برزخی ترین اقدامات جمهوری اسلام بگذرند وبه نمایشی فکر کنند که هیچ تفاوتی با سنوات گذشته ندارد وشاید هم بسیار زشت تر برگزار شود. دارند بمردم میگویند چشمتان را ببندید وبیائید به سیاهی رای بدهید. به ادامه دروغ وتزویر وریاکاری وغارت رای بدهید. بیائید به جمهوری اسلامی رای بدهید تا شاید در روند منازعه هسته ای کشورمان را در معرض یک تهاجم نظامی گسترده قرار بدهیم. 
مسئولان وهیزم بیاران معرکه انتخابات در جاجای کشور ودر این دنیای گل وگشاد مجازی دارند بمردم میگویند فراموش کنید. هرچی بوده گذشته. اگر صد ها هزار تن جوان در جنگ بی حاصل 8ساله برزمین افتادند ودر خون خود درغلطیدند، از آن بگذرید. اصلا"نه باید بدان فکر کنید ونه باید بپرسید که چه کس یا کسانی در ادمه آن جنگ نقش داشته اند؟ نباید روشن شود که در کشتار کوی دانشگاه وترور مخالفین نظام وسر بریدن نویسندگان وهنرمندان و اسارت زنان و زندانی کردن دگر اندیشان این حضرات کاندیدا چه نقاشی داشته اند. میگویند بیائید رای بدهید تا بازهم با تکیه بر آرائ خودتان تسمه از گرده تان بکشیم.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
برگرفته از:
فیس بوک: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001722763477&hc_location=stream

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.