رفتن به محتوای اصلی

روحانیون سفیران الهی هستند؟!!! ایران نه سفارتخانه الله ست و نه هیچ خدای دیگر!
08.07.2013 - 22:48
تفسیر از:
اقبال اقبالی

ملا محمد محمدی‌گلپایگانی در همایش بزرگ علما و روحانیون گیلان گفت: روحانیون سفیران الهی هستند. با توجه به تجربه 34 ساله جنایات "سفیران الهی" در ایران؛ کار ملت دوچندان شده است. مبارزه علیه سلطه "سفیران الله" در ایران جدا از مبارزه علیه دخالتگری "الله" در سرنوشت ایرانیان نیست! ما هرگز نوک تیز حمله مان را از پیگیری سیاست براندازی جمهوری اسلامی تغییر نمی دهیم؛ بگذار مزدوران رژیم با ماسک های گوناگون فرقه ای، قومی، نژادی و دینی در راه کانونی گشتن مبارزه علیه نظام و ایجاد اتحاد ملی سنگ اندازی کنند! ملت ایران می بیند، محک میزند و با گذر از مرتجعین، برای ساختن ایران فردا خیز بر می دارد!

******

 درخواست رئیس جمهور منتخب از رهبر انقلاب

تدوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۴

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: هدایت، حمایت و دعا، سه درخواست رئیس‌جمهور منتخب از مقام معظم رهبری بود.

 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در همایش بزرگ علما و روحانیون گیلان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: روحانیون سفیران الهی هستند.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت هدایت جامعه به‌عهده طلاب و روحانیون است، افزود: یکی از مهم‌ترین برکات ماه مبارک رمضان دعا است. رئیس دفتر مقام معظم رهبری درباره اجابت دعا در ماه مبارک رمضان، گفت: دعا دارای شرایط خاصی بوده و غنی‌ترین و پربارترین دعاها مخصوص تشیع است.

 

وی با بیان اینکه روحانیون در سنگر نخست دفاع از اندیشه‌های دینی هستند، تصریح کرد: ترویج راه و رسم دعا در جامعه ضروری است. محمدی گلپایگانی، دعای کمیل را مورد توجه ویژه امام (ره) و رهبری دانست و اذعان کرد: دعای کمیل دارای ویژگی‌های خاصی بوده و یکی از بهترین دعاها است.

 

وی با تصریح بر اینکه تمام برکات به صورت یک‌جا در ماه مبارک رمضان جمع شده است، گفت: انسان باید همت خود را در دعا بالا بگیرید و برای استجابت دعاها از روزی حلال بخورید و بیاشامید و هرگز با غذای حرام و آلوده دعا مستجاب نمی‌شود. رئیس دفتر مقام معظم رهبری امید به دیگری در دعا را از دیگر دلایل استجابت نشدن دعا دانست و متذکر شد: هر بنده‌ای که امیدش به غیر خدا و مخلوق دیگر باشد دعایش مستجاب نمی‌شود.

 

مطالبه رهبری در انتخابات محقق شد

 وی با اشاره به حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد، اظهار کرد: با وجود تبلیغات فراوان دشمنان انقلاب اسلامی برای حضور نیافتن مردم در انتخابات، شاهد حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات بودیم و مطالبه رهبری در انتخابات محقق شد. محمدی‌گلپایگانی، با اشاره به مشارکت 73 درصدی ملت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، افزود: مشارکت در انتخابات آمریکا زیر 50 درصد است.

 

خدمات گذشته در مناظره‌ها فراموش شد

 وی با اشاره به برگزاری مناظره‌های کاندیداها در صدا و سیما، گفت: مردم با دیدن و شنیدن مناظره‌ها به انتخاب اصلح رسیدند.  رئیس دفتر مقام معظم رهبری مناظره‌ها را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: مناظره‌ها خوب بود اما خدمات گذشته در مناظره‌ها فراموش شد و باید بدانیم که دولت فعلی کارهای بسیاری را اجرایی کرده که کم نیستند. وی تصریح کرد: مردم در انتخابات به فردی رأی دادند که ملبس به لباس روحانیت بود و با 270 هزار رأی بالاتر از حد نصاب انتخاب شد.

 

انتخابات مهر باطل بر ادعای تقلب بود

 محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه دولت، کارگزاران، وزارت کشور و دست‌اندرکاران انتخابات را برگزار کردند، گفت: این انتخابات مهر باطل بر ادعای تقلب بود. وی ادامه داد: دوست و دشمن اذعان کردند که در انتخابات کشور هیچ‌گونه شائبه‌ای وجود نداشته است.

 

3 درخواست رئیس جمهور منتخب از رهبری

 رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نخستین دیدار رئیس جمهور منتخب با مقام معظم رهبری پس از انتخابات، تصریح کرد: در این دیدار بنده نیز حضور داشتم و روحانی سه درخواست از مقام معظم رهبری داشتند. وی با اشاره به سه درخواست روحانی از رهبری، افزود: هدایت، حمایت و دعا، سه درخواست رئیس جمهور منتخب از رهبری بود. محمدی گلپایگانی گفت: روحانی از رهبری خواست تا با رهنمودها و راهنمایی‌ها هرجا که لازم دانستند هدایت و حمایتش کرده و برای وی در ادامه راه دعا کنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.