رفتن به محتوای اصلی

هشدار فارس: حراج عفاف دختران ایرانی در منازل سفرا
24.09.2013 - 04:10
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 هشدار فارس
حراج عفاف دختران ایرانی در منازل سفرا

عفاف و شخصیت دختران ایرانی همچنان در سفارتخانه‌ها و منازل شخصی سفرا در کشورمان لکه دار می‌شود و دستگاه‌های مسئول با چراغ خاموش از کنار آن‌ها عبور می‌کنند.
خبرگزاری فارس: حراج عفاف دختران ایرانی در منازل سفرا

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، هر از گاهی اخباری از سفارتخانه‌ها و منازل شخصی سفرا در ایران منتشر می‌شود از پارتی‌ها و بزم‌های شبانه گرفته تا برپایی کنسرت و شوهای لباس.

اما تاکنون اگر بزمی بود و حاشیه‌ای، عده‌ای افراد خودفروخته، پای ثابت این مجالس بودند ولی در این روزها همسران سفرا و برخی از مسئولان کشور نیز در جمع‌های این سفارتخانه‌ها حاضر می‌شوند و نظاره‌گر استفاده ابزاری از زنان و دختران ایرانی هستند.

طی روزهای اخیر یکی از سفارتخانه‌های مستقر در ایران جمعی از همسران سفرا و همسران برخی مسئولان را به مراسم برپایی شوی لباس زنانه در منزل سفیر، دعوت کرد، مراسمی که ورود عکاسان مرد هم به آن آزاد بود و کارکنان مرد برنامه نیز منعی برای حضور نداشتند.

نکته قابل تأمل در این گردهمایی این بود که اکثر خانواده‌های سفرای ایران و همسران مسئولان ایرانی، با چادر و حجاب کامل در این مراسم حضور یافته بودند ولی مدل‌ها (فشن‌ها) از بین دختران ایرانی حدود 25 ساله‌ای انتخاب شده بودند که بدون حجاب، روی استیج قرمز برنامه، عرض اندام می‌کردند و عکاسان مرد نیز، این لحظات را به ثبت می‌رساندند، در حالی‌که به این منظور می‌توانستند از دختران ملیت همان سفارتخانه استفاده کنند.

این جریان در حالی رخ داده است که هیچ اعتراضی نسبت به این استفاده ابزاری و تکراری از دختران ایرانی در سفارتخانه‌ها از سوی دستگاه‌های مسئول صورت نمی‌گیرد و نظارت و تلاشی برای حفظ حرمت زن مسلمان ایرانی در این محافل انجام نمی‌‌شود.

اسناد و فیلم‌های این مراسم در اختیار خبرگزاری فارس قرار دارد که این خبرگزاری به دلیل حفظ عفت زن مسلمان ایرانی و حضور همسران برخی مسئولان در این مراسم از انتشار آنها خودداری می‌کند.

انتهای پیام/

*******
دنیای غریبی ست نازنین! مرتجعینی که با ترویج و تبلیغ 35 ساله صیغه گری (فاحشگی شرعی) بزرگترین توهین را به کشور، ملت و زنان ایران کرده اند؛ اکنون نسبت به پوشش "خودی" های نظام ایراد گرفته و از عفاف دختران ایرانی سخن می گویند!!! براستی که یکی از دستاوردهای جمهوری نکبتبار اسلامی رساندن سن تن فروشی در کشور به 13 سال و بستر سازی اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی برای صادرات سکس به کشورهای همجوار بوده است. اگر دست اندرکاران نظام شعور درک فاجعه ملی را ندارند و به کارهای تحقیقی جامعه شناسان مسئول و متعهد به مردم اعتماد نمی کنند؛ لااقل به کارهای کارشناسانه جامعه شناسان جیره خوار خود نظری داشته باشند تا با استناد به امار و ارقام دریابند که جمهوری اسلامی در ایران چه کرده است!!!

*******

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.