رفتن به محتوای اصلی

عضو تحریریه کیهان:همه حرفها را منتشر کنیم دردهای ظریف بیشتر می شود
10.10.2013 - 00:16
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 منبع خبر جایی است خارج از مجلس در حوالی خود وزارت خارجه و جلسه شامگاه دوشنبه دکتر ظریف و...

به گزارش پارسینه، پیام فضلی نژاد از اعضای تحریریه روزنامه کیهان در صفحه شخصی خود در فیس بوک درباره تیتر کیهان درباره جواد ظریف نوشت: هیچ رسانه ای منبع خبر خود را افشا نمی کند، چون این کار با اخلاق حرفه ای مطبوعاتی سازگار نیست. 

فضلی نژاد در ادامه این پست با تاکید بر اینکه منبع جلسه وزیر با کمیسیون نبوده است، نوشته است: منبع خبر جایی است خارج از مجلس در حوالی خود وزارت خارجه و جلسه شامگاه دوشنبه دکتر ظریف و...


عضو دفتر پژوهشهای روزنامه کیهان در پایان تاکید کرده است «اگر آنها محتوای آن منتشر شود شاید این بار دردهای عصبی جناب وزیر بیشتر میشود. و از این رو، توضیحی به همین میزان را کافی» دانسته.

متن کامل مطلب فضلی نژاد بدین شرح است:

درباره تیتر کیهان درباره سخنان دکتر ظریف بسیاری از دوستان برایم مسیج فرستاده اند تا اطلاعات بیشتری از اعترافات وزیر خارجه به اشتباهات دیپلماتیک در آمریکا منتشر شود. علی القاعده، هیچ رسانه ای منبع خبر خود را افشا نمی کند، چون این کار با اخلاق حرفه ای مطبوعاتی سازگار نیست، اما میتوانم به دو نکته کلی اشاره کنم. اول اینکه منبع خبری کیهان صرفاً جلسه وزیر امور خارجه مجلس با کمیسیون سیاست خارجی مجلس نبوده است؛ هرچند همه اعضاء کمیسیون خبر کیهان را تائید کرده و بر محرمانه نبودن جلسه با دکتر ظریف نیز صحه گذاشته اند.
ثانیاً آنقدر که من می‌دانم، اصلی ترین منبع خبری کیهان در موضوع اعترافات صادقانه وزیر خارجه به کارهای نابجا در دیپلماسی، جایی است خارج از مجلس در حوالی خود وزارت خارجه و جلسه شامگاه دوشنبه دکتر ظریف و...؛ جلسه‌ای که اگر منتشر شود و ضریب دقت و صحت خبر کیهان مشخص شود، شاید این بار دردهای عصبی جناب وزیر بیشتر شود؛ آرزومند سلامتی ایشانیم و از این رو، توضیحی به همین میزان را کافی میدانم.

*******
کشمکش میان بالائی ها ادامه دارد و اینبار در فقدان اراده واحد میان مافیاهای تشکیل دهنده جمهوری ملاهای ایران در سیاست خارجی تجلی یافته و یکدیگر را به افشاگری تهدید کرده اند. تناقضات ذاتی رژیم اسلامی با زندگی متمدنانه در عصر نوین، عملن حکومت را زمینگیر کرده است.
*******

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.