رفتن به محتوای اصلی

اعتصاب غذای ارژنگ داودی در اعتراض به فشار و اذیت وآزارها
12.11.2013 - 13:20

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران خبر از اعتصاب غذای زندانی سیاسی ارژنگ داودی داد و افزود وی در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و تهدید به قتل توسط شخص عباس مرسلپور رئیس زندان و انتقال بدون دلیل او به بند ۳ از روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه ناچار به اعتصاب غذا شد و در سومین روز اعتصاب غذای خود بسر می برد.
پیش از این در گزارشها آمده بود بدستور مرسلپور رئیس زندان بندرعباس تلفن بند زندانیان سیاسی قطع شده و هواخوری هر روز فقطه دو ساعت باز خواهد شد. که بعد از اعتراض زندانیان سیاسی به این دستور مرسلپور ، گارد حفاظت زندان به داخل بند وارد میشوند و با تهدید و توهین به زندانیان سیاسسی که یکی از ماموران زندان بنام ناصر آدیم همه زندانیان سیاسی را دزد و جیب بر خطاب می کند. و سپس زندانی سیاسی ارژنگ داودی را به بند سه این زندان که در آن مجرمین عادی و خطرناک هستند، انتقال می دهند.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی بارها توسط حسن مرسلپور رئیس زندان بندر عباس تهدید به قتل شده است. این جنایتکار علیه بشریت از بستگان قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی سپاه قدس می باشد که در ترور و کشتار در جهان و بخصوص در عراق و سوریه شهرت خاص دارد.او همچنین دائم مورد تهدید و تحت فشارها و اذیت و آزارهای محرم علی براری مسئول اطلاعات زندانهای بندر عباس وبهرام جوشکار می باشد.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی از سال ۱۳۸۲ تاکنون در زندان بسر می برد و در طی این مدت بارها به شکنجه گاه های مختلف وزارت اطلاعات برده شد و در سلولها انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان قرار گرفت.بازجویان وزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن وی همسراین زندانی سیاسی را دستگیر و ۴ ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان قرار دادند .با نامه کتبی دفتر آخوند علی خامنه ای منزل شخصی ارژنگ داودی مصادره گردید و به اموال سرقت شده از مردم ایران آخوند علی خامنه ای افزوده شد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.