رفتن به محتوای اصلی

رزمایش مقابله با اغتشاشات، بازتاب وحشت حکومت از جنبش ملی!
12.11.2010 - 14:03

سفر خامنه ای برای گدائی مشروعیت از آیت الله ها در قم، تشدید سیاست سرکوب، زندان و شکنجه در ارتباط با فعالین جنبش های اجتماعی دانشجوئی، زنان و کارگران، و انجام رزمایش اراذل و اوباش و لمپن های متشکل در بسیج برای مقابله با خیزش های مردمی، و کوشش برای التیام زخم های کشنده وارد بر پیکر نظام از سوی جنبش ملت در حق تعیین سرنوشت خویش در سال گذشته؛ جناح غالب حکومت اسلامی را به مجموعه تلاش هائی وادار کرده است که نتیجه ای جز رسوائی بیشتر چهره کریه حکومت اسلام در ایران و شکست برای جمهوری اسلامی به ارمغان نخواهد آورد.

جامعه 70 درصدی جوان ایران در سیمای جنبش زنان، دانشجویان و کارگران،و بعنوان پیشقراولان مبارزه برای آزادی و دمکراسی در ایران بپا خاسته اند.

آنها برای تحقق مطالبات خود ناچار به برچیدن جمهوری اسلامی هستند و این حقیقت بر مافیای ولی فقیه - اجمدی نژاد آشکار است؛

از همینرو مافیای ولی فقیه - احمدی نژاد، تحت عنوان مبارزه با اغتشاشات، اراذل و اوباشان خود را در سیرک های خیابانی تحت عنوان رزمایش امامان می فرستند تا روحیه از دست رفته خود را بازسازی کنند و غافل از آنند که وقتی دوباره ملت ایران یکصدا راهی خیابان ها شوند؛ دیگر لمپن های بسیج حتی برای ساندیس و مزد ناچیز به خطر ایستادگی در برابر جنبش آزادیخوانه ملت ایران تن نخواهند داد.

***********

به گزارش خبرگزاری مهر: رزمایش بزرگ امام علی (ع) که با هدف مقابله با اغتشاشات خیابانی توسط بسیجیان شهرستان آمل برگزارشده بود ظهر پنجشنبه با موفقیت کامل در این شهرستان پایان یافت.

فرماندارشهرستان آمل در این رزمایش با مهم خواندن نقش بسیج در تمامی عرصه های کشور اشاره کرد و گفت: امروز بسیج در همه عرصه در کشور از اقتدار بالایی برخوردار است و این اقتدار به برکت حضور وآمادگی بسیج است.

سرهنگ ابراهیم محسنی مقدم افزایش آمادگی رزمی و توان امدادی نیروهای بسیج آمل را از اهداف مهم این رزمایش بیان کرد و افزود: تقویت روحیه معنوی و مذهبی در بین بسیجیان ، اجرای فرامین رهبری ، تجدید پیمان با رهبری، ارتقای سطح آگاهی نیروهای بسیجی، افزایش بصیرت و اعتقادی گردانها و افزایش توان دفاعی نیروهاازدیگر اهداف مهم این رزمایش بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل برگزاری این رزمایش را موفقیت آمیز خواند و تصریح کرد: حضور دستگاه های اجرایی در پشتیبانی این رزمایش هم قابل تقدیر بوده است.

محسنی مقدم خاطرنشان کرد: آموزش و تقویت تاکتیکی نیروهای بسیجی این شهرستان و مقابله با اغتشاشات و تهدیدهای جنگ نرم دشمن از دیگر اهداف مهم این رزمایش بود که خوشبختانه به آن در این رزمایش رسیدیم.

*********

جمهوری اسلامی نه تنها از لحاظ سیاسی-مذهبی وجهه خود را از دست داده است، بلکه ابتذال و فرومایگی دستگاه سیاسی ایدئولوژیک حکومت بر همه اقشار جامعه آشکار شده است. در ایران امروز خرد گرائی و آگاهی فرهنگی،سیاسی، اجتماعی، تاریخی و ملی جایگزین اسلام پرستی و خرافه گرائی گردیده است و از همینرو دیگر شانسی برای نداوم سلطه هیچ قرائتی از اسلام حکومتی وجود ندارد.

سرمایه گذاری رژیم برای "تقویت روحیه معنوی و مذهبی در بین بسیجیان ، اجرای فرامین رهبری ، تجدید پیمان با رهبری، ارتقای سطح آگاهی نیروهای بسیجی، افزایش بصیرت و اعتقادی گردانها و افزایش توان دفاعی نیروها" آبیاری شوره زارهای کویری ست.

ملت ایران خواهان آزادی، دمکراسی و پایان دادن به دخالتگری دین در حکومت، آموزش و پرورش و زندگی شخصی مردم بوده و قدرتی توان جلوگیری از تحقق این مطالبات را ندارد، حتی اگر شخص امام علی با ذوالفقار ایرانی کشش از قبر سر برآورد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.