رفتن به محتوای اصلی

از احمدی نژاد یک امامزاده نسازید!
13.10.2010 - 18:01

می گویند در وقایع سال 1342 به رهبری آیت الله خمینی و پس از دستگیری نامبرده ،بعضی ها خواستا ر اعدام وی شدند که اسدالله علم آن کار را نادرست دانست!وی گفت پس از اعدام آیت الله خمینی ، نامبرده به یک امام حسین دیگر تبدیل خواهد شد که عوام الناس 1400 سال باید برای او گریه زاری نمایند ودر آینده ازما به مانند یزید زمان روایت خواهند کرد .

گذشت زمان نشان داد که حق با اسد الله علم بود چرا که نابودی فیزیکی افراد گاهی اوقات از آنها یک قهرمان ملی و تاریخی بو جود می آورد که بعضی اوقات آنها استحقاق آنرا هرگز دارا نمی باشند! هوشیاری و روشنگری باعث شد که خمینی و دیگر روحانیون ارتجاعی هرچه بیشتر نزد مردم شناخته افشاء گردند!اینک سالهاست که خمینی کم کم در حافظه تاریخی مردم و نیروهای سیاسی به لحاظ اندیشه سیاسی و انواع اقسام قرائت های اسلامی مردود و در حال نابودیست که این بسیار درست و ضروری و نیاز تجربیات تاریخی مردم ایران می باشد تا دیگر خمینی دیگری در ایران ظهور نکند! اینک نیز یکی از بلند پایگان اسرائیل خواستار نابودی فیزیکی احمدی نژاد در سفر به لبنان شده است.

«اریه الداد عضو پارلمان اسرائیل از حزب راست گرای "ایخود لئومی" Ikhud Leumi (اتحاد ملی) خواستار نابودی احمدی نژاد شد – که سخنان او ممکن است موجب یک جنجال سیاسی شود.

الداد امروز (چهارشنبه) به خبرنگاران گفت: «اگر در سال 1939 یک سرباز یهودی موفق می شد هیتلر را به قتل برساند، امروز تاریخ اروپا و جهان مسیر دیگری داشت» و افزود: «اگر احمدی نژاد بخواهد به سوی خاک اسرائیل سنگ پرتاب کند، و حتی برای یک ثانیه در کانون هدف گیری تفنگ سرباز اسرائیلی قرار گیرد، نباید اجازه داد جان سالم به در برد».

احمدی نژاد اینک در میان مردم ایران به بدنامی و بی حیثیتی وخباثت برسر زبانها افتاده است، تا آنجائیکه بخشی از یاران و نزدیکان وی چه در میان نیروهای اصول گرایان و محافظه کاران سنتی اورا تنها گذاشته اند،او عملا نابود شده است و اصلا نیازی به حذف فیزیکی وی وجود ندارد! در صورت نابودی فیزیکی احمدی نژاد ،او به یک قهرمان ملی در ایران و جهان تبدیل خواهد شد که او اصلا لیاقت آنرا نداشته و ندارد !او خود با رها به دروغ وخود شیرینی های مضحک و بی پایه و اساس گفته است که امریکای ها واسرائیلی در عراق قصد ترور و گروگانگیری اورا داشته اند تا خود را بسیار مهم و کلیدی جا بزند که همه اینها واقعیت نداشته است.

درضمن مانند احمدی نژادی ها در هیئت دولت حکومت اسلامی بسیار یافت می شود،در صورت حذف وی ،رهبری جمهوری اسلامی براحتی می تواند کسی دیگر را شاید بدتر از احمدی نژاد بجای او بگمارد! نابودی همه نیروهای ارتجاعی بایستی به لحاظ زیربنائی در ذهن و اندیشه صورت گیرد تا آنها در جامعه ریشه کن گردند تا دیگر در جامعه همانند آنها رشد نیابند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.