رفتن به محتوای اصلی

علی کریمی بدلیل عدم رعایت شعائر الهی از استیل آذین اخراج شد!
15.08.2010 - 16:01

مطابق بیانیه باشگاه استیل آذین تهران علی کریمی بازیکن باشگاه استیل آذین به دلیل آنچه که از آن در بیانیه مذکور به عنوان برخی تخلفات و عدم تمکین در اجرای مقررات باشگاه و عدم رعایت شعائر الهی! نام برده شده است از آن باشگاه اخراج گردید . این در حالی است که بسیاری، این تصمیم را پروژه‌ای برای حذف علی کریمی می‌دانند. این افراد معتقدند که بستن دست‌بند سبز از سوی علی کریمی به همراه ۵ بازیکی دیگر، در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی، دلیل اصلی چنین تصمیمی است.

این شش بازیکین، در حین این بازی، دست‌بندهای سبزی را در حمایت از جنبش سبز به دست خود کردند. این مساله با واکنش مسوولان ورزشی و امنیتی مواجه شد، به گونه‌ای که در نیمه دوم بازی، بازیکنان مجبور شدند، این دست‌بندها را از دست خود باز کنند.

متن بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی باشگاه استیل آذین در رابطه با تخلفات کریمی و اخراج این بازیکن از استیل آذین به این شرح است:

بسمه تعالی

" و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب"

باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می داند در مقابل عدم تمکین در اجرای مقررات و حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری آقای علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل نموده و اخراج این بازیکن را اعلام نماید.

از آنجایی که تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین قرار دارد و متاسفانه این موضوع از جانب بازیکن مذکور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و علیرغم تذکرات سرپرست تیم ، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام این تخلف داشته است ، این بازیکن از همراهی تیم فوتبال استیل آذین محروم می باشد.

بی تردید آنچه در درجه بالاتری از عناوین و افتخارات ورزشی قرار دارد ، ایستادگی و پافشاری بر مبانی دین مبین اسلام و اصول اخلاقی است که موجبات تعالی و قدسیت انسان را فراهم می آورد.

بی گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه های معرفتی ، معنوی و انسانی منجر به حاکمیت اخلاق و معنویت در ورزش نمی شود. از همین رو امیدواریم که اقدام باشگاه استیل آذین در الویت دادن به اصول اخلاقی تبدیل به یک رویه در ورزش کشور گردد و ورزش به فرموده امام خمینی(ره) نه به عنوان هدف که به عنوان وسیله ای در جهت نیل به تعالی تلقی گردد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.